Data: 2011-03-23 10:46:10 | |
Autor: Orion | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwot± 50zł.
Ważno¶ć konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego została przedłużona o 14dni. Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange. Odpisano mi: "Rozumiemy, że sprawa, któr± została przedstawiona jest dla Pana bardzo istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyja¶nić tę sytuację jak najszybciej. W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji, numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych wła¶ciciela numeru ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). Otrzymane informacje pozwol± nam na przeprowadzenie analizy i udzielenie odpowiedzi. " To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. Co Wy na to? Mar |
|
Data: 2011-03-23 10:48:37 | |
Autor: mz | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Olali cie i dostałe¶ standardow± odpowiedz. ;) |
|
Data: 2011-03-23 11:13:27 | |
Autor: Tomek | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Użytkownik "mz" <22051976wytnij@wp.pl> napisał: Olali cie i dostałe¶ standardow± odpowiedz. ;) Nie olali tylko postępuj± zgodnie z regulaminem. Wszelkie zgłoszenia, reklamacje dotycz±ce numeru w prepaidzie musz± dotyczyć numeru - ZAREJESTROWANEGO. Zawsze tak było i dziwne, że s± jeszcze osobniki co tego nie wiedz±. |
|
Data: 2011-03-24 07:34:21 | |
Autor: MarekM | |
Dziwne zachowanie Orange | |
W dniu 23.03.2011 11:13, Tomek pisze:
Olali cie i dostałeś standardową odpowiedz. ;)Nie olali tylko postępują zgodnie z regulaminem. Wszelkie zgłoszenia, Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane. Zawsze tak było i dziwne, że są jeszcze osobniki co W Orange? Nigdy tak nie było. Marek |
|
Data: 2011-03-24 11:06:03 | |
Autor: Tomek | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał: Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numer niezarejestrowany, trzeba jednak podać wymagane dane. I uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane Jana Kowalskiego z peselem i możesz coś zmienić na koncie? A Orange ten pesel to do czego sobie ma przypiąć jak nie do danych rejestracyjnych? |
|
Data: 2011-03-24 15:36:17 | |
Autor: MarekM | |
Dziwne zachowanie Orange | |
W dniu 2011-03-24 11:06, Tomek pisze:
Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numerI uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane Nie wiem. Nigdy nie pytano mnie o PESEL. Zawsze podawałem imię, nazwisko, adres i numer PUK. Nigdy nie miałem problemu ze zgłoszeniem reklamacji (i to na numerze używanym przez inną osobę, a nie przeze mnie). Marek |
|
Data: 2011-03-24 16:41:24 | |
Autor: Tomek | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał: Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numerI uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane Sugerujesz, że znając czyjś numer w prepaidzie w Orange, dzwonię, mówię Jan Kowalski, podaję wymyślony pesel i dane wymyślonego właściciela, PUKu nie muszę znać zgodnie z informacją: "W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji, numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych właściciela numeru ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). " i blokuję komuś numer twierdząc, że go zgubiłem? Podając jakieś dane, których Orange nie ma jak zweryfikować? Poważnie? |
|
Data: 2011-03-24 18:43:56 | |
Autor: rols rojs | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl> napisał w wiadomości news:imfon8$uhk$1news.onet.pl...
You are an idiot, aha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha You are an idiot... |
|
Data: 2011-03-25 14:18:59 | |
Autor: MarekM | |
Dziwne zachowanie Orange | |
W dniu 2011-03-24 16:41, Tomek pisze:
Sugerujesz, że znając czyjś numer w prepaidzie w Orange, dzwonię, mówięNie wiem. Nigdy nie pytano mnie o PESEL. Zawsze podawałem imię,Nieprawda. Tak jest w Play - w Orange można złożyć reklamację na numerI uważasz, że jak masz niezarejestrowany na siebie numer, to podasz dane Oczywiście że nie. Tylko czytaj proszę ze zrozumieniem. Postawiłeś tezę, że reklamacja jest możliwa wyłącznie dla zarejestrowanego numeru i że zawsze tak było. Ja twierdzę, że jest to wierutna bzdura, bo znając numer PUK nie trzeba się zarejestrować, by zgłosić reklamację. Podając wymagane dane (w tym przypadku korzystam z alternatywy: kod PUK) składam reklamację dla NIEZAREJESTROWANEGO numeru - a o tym tutaj dyskutujemy. A Ty mi wpierasz, że twierdzę, że wystarczy podać dowolne dane, by zablokować komuś numer. Moje "nie wiem" dwa posty wyżej dotyczyło Twojego pytania, do czego Orange ma sobie przypiąć ten PESEL. Nigdy o niego nie pytano, jeśli podałem PUK. Dane osobowe jakieś muszą mieć, żeby - odpisując na reklamację - wiedzieć, do kogo i na jaki adres ją wysłać. Ale numer wcale nie musi być zarejestrowany. Tak trudno to zrozumieć? Przeczytaj wątek na spokojnie jeszcze raz. Pozdrawiam, Marek |
|
Data: 2011-03-23 12:25:06 | |
Autor: rols rojs | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Użytkownik "Orion" <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imcfhf$ve$1news.onet.pl...
Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwot± 50zł. To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba? Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK wszystko mogę załatwić. |
|
Data: 2011-03-23 14:56:23 | |
Autor: Orion | |
Dziwne zachowanie Orange | |
To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba? Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK wszystko mogę załatwić. W porz±dku. Tylko po co im PUK? Nie ż±dam zmiany taryfy ani podania mi jakich¶ danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange. |
|
Data: 2011-03-23 15:08:28 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):
To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. Bo firmowa wróżka operatora nie ma jak inaczej potwierdzić twoich uprawnień do zgłaszania czegokolwiek wobec tego numeru. -- Andrzej Libiszewski; GG: 5289118 "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which dictate the course of history, nor is it necessarily the pontifications of priests which move the hands of God." |
|
Data: 2011-03-23 15:15:30 | |
Autor: Technolog | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):
To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. Tak kto¶ tam kiedy¶ wymy¶lił. Ja też dzwoni±c na infolinię Polsatu Cyfrowego muszę podawać za każdym razem numer buta i nazwisko panieńskie prababci ( ;) ), aby spytać, dlaczego mi telewizja nie działa, a przecież wiadomo, że tylko domownicy wiedz±, że akurat przestało działać i konsultant też to najczę¶ciej widzi w systemie. Więc nawet gdyby kto¶ się za mnie podawał, to co mu z tego, że konsultant każe zresetować tuner czy wybrać jaki¶ kanał. Co innego gdy chcę zmienić abonament, czy co¶ poważniejszego. No ale tak maj± nakazane, na dodatek wciskaj± mi za każdym razem VOD takich gniotów, których nawet za darmo bym nie obejrzał. Cóż poradzić. |
|
Data: 2011-03-23 17:06:41 | |
Autor: TGor | |
Dziwne zachowanie Orange | |
On 2011-03-23 15:15, Technolog wrote:
Tak kto¶ tam kiedy¶ wymy¶lił. Wymy¶lił, żeby nie robić instrukcji na kilka stron opisuj±cej wszystkie możliwe sytuacje, w których trzeba danych... ;-) Pro¶ciej ż±dać ich zawsze. -- ................................................................................ "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego) mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm." |
|