Dziwne zachowanie Play w Olkuszu

Data: 2010-03-06 14:40:28
Autor: kamil d
Dziwne zachowanie Play w Olkuszu
Witam,

przy próbie wykonania połączenia pod dowolny numer z prefixem +48 dostawałem komunikat o braku możliwości jego wykonania. Zmiana wpisu w książce na taki bez prefixu +48 pomogła i można było dzwonić bez problemu. Jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem, co może być przyczyną takiego zachowania?

Telefon w abonamencie Play, numer 50x przeniesiony z Orange. Miejsce akcji to miasto Olkusz, stacja Orlen na trasie w kierunku Katowic.

--
kamil d

Dziwne zachowanie Play w Olkuszu