Dziwne zachowanie akumulatora - długawe :-)

Data: 2009-07-19 19:35:40
Autor: CeSaR
Dziwne zachowanie akumulatora - długawe :-)
Rzecz działa się w piatek, .......
 ........Aku to Varta 75 ........ pewnie od nowo¶ci 7 lat.

:-))))))))
Dokładnie w pi±tek wymieniłem taki akumulator (co prawda nie varta a ford czyli motocraft), ta sama pojemno¶ć, też 7 lat, też od nowo¶ci w samochodzie :-))
I też w garażu. Objaw podobny - bez wcze¶niejszych ostrzeżeń podpisał kapitulację.
Ja my¶lę że to dobrze że tak się stało bo inaczej pewnie bym go jeszcze nie wymieniał a tak to sprawa załatwiona i OK.

pzdr

Data: 2009-07-19 22:38:10
Autor: red
On 2009-07-19 19:35:40 +0200, "CeSaR" <adres@mail.com> said:

Dokładnie w piątek wymieniłem taki akumulator (co prawda nie varta a ford czyli motocraft), ta sama pojemność, też 7 lat, też od nowości w samochodzie :-))
I też w garażu. Objaw podobny - bez wcześniejszych ostrzeżeń podpisał kapitulację.

Nie dalej jak miesiąć temu miałem taki sam przypadek - również oryginalny akumulator Motocrafta, tyle, że mój miał 9 lat. Działal bez problemu za każdym razem, nawet w największe mrozy co to mieliśmy zimą i nie było najmniejszego objawu (w aucie mam wskaźnik słabego aku i też nic nie pokazywał). Po czym któregoś normalnego dnia (ani ciepło, ani zimno) zaparkowałem w mieście na parkingu, po godzince wracam do auta, kontrolki się zapalają, przekręcem kluczyk, ciche cyknięcie i cisza. Nie dało się go w żaden spoób odratowac, więc w ten sposób skończył żywot. Byłem zdziwiony, ale co raz częściej słyszę o takim padzie baterii.

Dziwne zachowanie akumulatora - długawe :-)