Dziwne zachowanie akumulatora - długawe :-)

Data: 2009-07-21 18:22:14
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Dziwne zachowanie akumulatora - długawe :-)
Ha! Dołączyłem dziś do klubu posiadaczy padnietych akumulatorów w środku lipca ;-)
Kilkuletnia Centra Futura (od poprzedniego właściciela), Corolla 98' 1.4.

Wczoraj przyjechałem do domu - wszystko cacy.
Rano - tylko elektromagnes zacharatał i tyle. Patrzę - zegarek zresetowany, radio nie chce grać, multimetr pokazuje niecałe 10V. I wszystko jasne.

Dobrze, że miałem nowy akumulator pod ręką, więc wypiąłem stary (tutaj włączyła się niewyłączona syrenka z własnym zasilaniem...), wpiąłem nowy, okazało się że nowy pomimo tej samej pojemności jest niższy od starego i muszę coś jeszcze położyć pod obejmę.

Ładowanie w samochodzie działa, ten stary sprobuję zreanimować, ale raczej tylko po to, żeby był jako awaryjny-bardzo-zapasowy.

Słowem - nie znasz dnia ani godziny :>

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Dziwne zachowanie akumulatora - długawe :-)