Dziwne zachowanie dysku podczas kopiowania.

Data: 2012-03-18 16:34:22
Autor: tyg
Dziwne zachowanie dysku podczas kopiowania.
Ostatnio mnie kompouter zadziwił.
Posiadam dwa dyski ,jeden jest na taśmie SATA(system) a drugi na ATA.
Na drugim dysku trzymam kopię zapasową systemu.Podczas przywracania systemu
trwało to około 2 minuty (bootowalny program Acronis-a).
Po zainstalowaniu nagrywarki DVD na złaczu SATA stało się cos co mnie zaskoczyło.

!! Otóż trzeba cały czas poruszać myszką aby postępowało przywracanie systemu !!

Jeśli nie ruszam myszką dysk nie przenosi danych.Odkryłem to przypadkowo
 bo podejżewałem zawieszanie się programu.

Wiecie może co jest przyczyną takiego zachowania?

Pozdrawiam.

Data: 2012-03-18 19:53:19
Autor: JoteR
"tyg" napisał:

Jeśli nie ruszam myszką dysk nie przenosi danych.

To raczej nie jest wina sprzętu ino oprogramowania.
Ale tę kwestię musisz sam sprawdzić empirycznie - czy dzieje się tak również przy używaniu innego programu np. Ghost lub wersji Acronisa dedykowanej dla twojego modelu dysku.

podejżewałem zawieszanie się programu.
^^^^^^^^^^^ Wiecie może co jest przyczyną takiego zachowania?

Teraz tą przyczynę teraz nazywa się (zgodnie z fałszywie pojmowaną tzw. poprawnością polityczną) dysortografią, kiedyś nazywano to po prostu nieuctwem.

JoteR

Data: 2012-03-18 21:29:48
Autor: ggs

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:jk5b7m$er0$1inews.gazeta.pl...

Teraz tą przyczynę teraz nazywa się (zgodnie z fałszywie pojmowaną tzw. poprawnością polityczną) dysortografią, kiedyś nazywano to po prostu nieuctwem.

Ano wlasnie , takie czasy , zreszta na pewno ma zaswiadczenie dzieki czemu jest tzw "czysty"

Data: 2012-03-19 23:26:11
Autor: Remek
Użytkownik "ggs" napisał:

Ano wlasnie , takie czasy , zreszta na pewno ma zaswiadczenie dzieki czemu
jest tzw "czysty"

W jakich czasach uczyli Cię tego debilnego stawiania przecinków?

Remek

Data: 2012-03-18 21:41:21
Autor: Santana

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:jk5b7m$er0$1inews.gazeta.pl...
"tyg" napisał:

[...]

Jeśli chodzi o ortografię to też błysnąłeś ;)

Data: 2012-03-19 10:07:25
Autor: Vituniu
Dziwne zachowanie dysku podczas kopiowania.
Teraz tą przyczynę teraz nazywa się

Ekhem... "tĘ przyczynĘ" lub "tĄ przyczynĄ".

Poza tym współczynnik czepialstwa coś
strasznie Ci ostatnio podskoczył... ;)

BP, MSPANC,
Vituniu.

Data: 2012-03-19 17:18:23
Autor: JoteR
"Vituniu" napisał:

Teraz tą przyczynę teraz nazywa się

Ekhem... "tĘ przyczynĘ" lub "tĄ przyczynĄ".

Słusznie. Jedyne co mnie w pewnej mierze tłumaczy to fakt, że powyższe zdanie było przeredagowywane - oryginalnie było "z tą kwestią...".

Poza tym współczynnik czepialstwa coś
strasznie Ci ostatnio podskoczył... ;)

Ostatnio? Przejrzyj posty sprzed 10 lat ;->
Teraz czepiam się tylko przy okazji udzielania mniej lub bardziej merytorycznych odpowiedzi.

JoteR

Data: 2012-03-19 17:52:23
Autor: tyg
[...]

Zmieńcie grupę i tam się poklepujcie po ramionach.

Data: 2012-03-22 23:47:18
Autor: Feromon

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4f66f758$0$1258$65785112news.neostrada.pl...
Teraz tą przyczynę teraz nazywa się

Ekhem... "tĘ przyczynĘ" lub "tĄ przyczynĄ".

TĘ PRZYCZYNĘ

Od czasu kiedy zdałem maturę.
Tę książkę.
Ale to może być od 30 lat nieprawda....

Feromon

Data: 2012-03-23 00:53:14
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 22 Mar 2012, Feromon wrote:

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał
Teraz tą przyczynę teraz nazywa się

Ekhem... "tĘ przyczynĘ" lub "tĄ przyczynĄ".

TĘ PRZYCZYNĘ

  Ale "tę przyczynę" nie jest wymienne z "tą przyczyną",
co sgerowałby Twój wykrzynik, a co dalej idąc w niczym
nie umniejsza *prawidłowosci* tej drugiej formy.

Od czasu kiedy zdałem maturę.
Tę książkę.

  Jak Cię ktos trzasnie *tą książką*, to może zajarzysz ;)

Ale to może być od 30 lat nieprawda....

  Nie o to idzie: jako że zdanie jest srednio spójne, Vituniu
wskazuje wersję "tą przyczyną" jako równie możliwą
*po poprawieniu* zdania ("Tą przyczyną, którą teraz
nazywa się..."). Skoro można wyciąć jakies słowo (dla
uzyskania poprawnego zdania), to można i dołożyć ;)
  Tą ksiażką, od dawien dawna :)
  Przepraszam za brak pliterek "a," i "s'", jeszcze kodów
klawiatury nie dołożyłem :[ (istotne "ą" kopiowałem :P)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-03-19 09:48:19
Autor: jg
Dnia Sun, 18 Mar 2012 16:34:22 +0100, tyg napisał(a):

[...]

na starym 386dx mialem tak, ze modem (na karcie isa) odbieral dane, gdy
ruszalem myszka... urzadzenia dzielily to samo przerwanie... trzeba bylo nr
przerwania zmienic...

--
jg

Data: 2012-03-19 17:52:43
Autor: tyg
[...]

Dzięki.

Dziwne zachowanie dysku podczas kopiowania.