Dziwne zachowanie internetu

Data: 2009-07-06 18:56:32
Autor: Zenon Zygzak
Dziwne zachowanie internetu
Witajcie od kilku dni mam problem z internetem otwarcie jakieś strony
trwa okropnie długo nie wiem w czym tkwi problem macie jakieś pomysł
komputer jest czysty bez wirusów dopiero co instalowany system.

Data: 2009-07-06 19:03:12
Autor: doom3
Użytkownik "Zenon Zygzak" <zigzak09@gmail.com> napisał w wiadomości news:mailman.241.1246899410.22357.pecetman.lodz.pl...
Witajcie od kilku dni mam problem z internetem otwarcie jakieś strony
trwa okropnie długo nie wiem w czym tkwi problem macie jakieś pomysł
komputer jest czysty bez wirusów dopiero co instalowany system.

FSB na 800
NTG

--
doom3

Data: 2009-07-06 20:29:53
Autor: qwerty
Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h2taq9$cgd$1@news2.ipartners.pl...
[...]

Czemu jesteś taki nieuprzejmy? :)
Może sieciówka się psuje, zasilacz daje napięcie z niskimi harmonicznymi?
To jest sprawa sprzętowa. :)

Data: 2009-07-06 20:30:04
Autor: G Nowak
> [...]
Czemu jesteś taki nieuprzejmy? :)
Może sieciówka się psuje, zasilacz daje napięcie z niskimi harmonicznymi?

Wybacz ale ilosc podanych przez Ciebie detali pozwala jedynie na uzycie szklanej kuli.

--
pozdr

Data: 2009-07-06 20:30:54
Autor: G Nowak
[...]

Sory, mialo byc do wlasciciela watku ;)

--
pozdr

Data: 2009-07-06 22:16:46
Autor: Zenon Zygzak
W dniu 2009-07-06 21:30, G Nowak pisze:
> [...]
To jest sprawa sprzętowa. :)

Wybacz ale ilosc podanych przez Ciebie detali pozwala jedynie na uzycie szklanej kuli.

Może to i jest sprawa sprzętowa sprzęt jest już archaiczny godzinę temu internet działał a teraz już nie może to rzeczywiście winien jest tu komputer niestety nie mam drugiego komputera więc nie mogę sprawdzić jak internet będzie się zachowywał  na sprawnym nowoczesnym sprzęcie.
Internet to radiówka.

Data: 2009-07-07 11:05:32
Autor: Marcin Kocur
Dziwne zachowanie internetu
Osoba Zenon Zygzak napisała na pl.comp.pecet:

Internet to radiówka.

To prawdopodobnie wskazuje na przyczynę problemu ;]

Idź męczyć admina.
Marcin Kocur

Dziwne zachowanie internetu