Dziwne zachowanie w czasie jazdy - gaśnięcie motocykla

Data: 2011-10-05 08:46:59
Autor: FanTomas
Dziwne zachowanie w czasie jazdy - gaśnięcie motocykla

miałem podobnie. u mnie przyczyną okazała sie niepodłaczona wtyczka zasilająca pompę paliwa ktora jest w baku.

Data: 2011-10-06 00:30:34
Autor: PIotr Topolski
Dziwne zachowanie w czasie jazdy - gaśnięcie motocykla
Dziękuje jeszcze raz za podpowiedzi.
W moim przypadku był to na 99% korek wlewu.
Przeczyszczony i jest OK. Madzia śmiga i nie marudzi :D

Dziwne zachowanie w czasie jazdy - gaśnięcie motocykla