Dziwnie ubrani (rozebrani) skuterzyści

Data: 2009-09-10 11:00:36
Autor: Kefir
Dziwnie ubrani (rozebrani) skuterzyści
Elou!
"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message news:h8a4ed$52d$1news.onet.pl...
Witam,

Obserwowałem w gorące dni skuterzystów (skuterowców?) jeżdżących w trzepoczących na wietrze podkoszulkach.
Myślałem: ok, jest gorąco, ich sprawa.

Ale ostatnio jest coraz chłodniej (do tego stopnia, że dopiąłem sobie podpinkę w kurtce motocyklowej), a takich rozebranych ciągle widuję na drogach. Przecież im musi być zwyczajnie przeraźliwie zimno. Więc czemu po prostu się nie ubiorą? W cokolwiek.

Sorry za OT, tak z ciekawosci: ile masz lat?

Dziwnie ubrani (rozebrani) skuterzyści