Dziwnie znajoma konstrukcja...?

Data: 2009-07-22 21:25:00
Autor: Lukasz Baranski
Dziwnie znajoma konstrukcja...?
Czy to ja jestem skrzywiony przez dzieciństwo, czy wam też ten design wydaje się dziwnie znajomy?

http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Motorcycle.shtml

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lukasz Baranski
Honda NT650V Deauville, Warszawa

Data: 2009-07-22 22:57:45
Autor: morghul
Dziwnie znajoma konstrukcja...?
http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Motorcycle.shtml

A na baku namalowane Kawasraki? ;))))) Fakt podobny :)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2009-07-23 00:18:44
Autor: Ditron
Dziwnie znajoma konstrukcja...?
On 22 Lip, 21:25, Lukasz Baranski <gorryWYTNI...@o2.pl> wrote:

wydaje się dziwnie znajomy?

ogar ?
ale z silnikiem 100 ccm - ja pierdziu...

Data: 2009-07-23 05:56:52
Autor: Lukasz Baranski
Dziwnie znajoma konstrukcja...?
ogar ?
ale z silnikiem 100 ccm - ja pierdziu...

Ale ciągle 2T i palony tylko z kopa!

Chinole zawsze mieli glowe do kopiowania najlepszych rozwiazan :D

Data: 2009-07-23 21:05:17
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Lukasz Baranski" <gorryWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:h47p6g$hg2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy to ja jestem skrzywiony przez dzieciństwo, czy wam też ten design wydaje się dziwnie znajomy?

http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Motorcycle.shtml
Mustafa bedzie wiedzial.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-29 06:49:28
Autor: zbigi
Lukasz Baranski napisał(a):
Czy to ja jestem skrzywiony przez dzieciństwo, czy wam też ten design wydaje się dziwnie znajomy?

http://www.madeinchina.com/192704/P355752/100cc-Motorcycle.shtml

Ni cholery do nieczego nie podobne. No... podobne do kazdej dwusuwowej stodwudziestkipiatki z lat siedemdziesiatych zeszlego stulecia. O to chodzilo? ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Dziwnie znajoma konstrukcja...?