Dziwny dzwiek z silnika - moze cos podpowiecie?

Data: 2016-06-13 16:49:28
Autor: zhbick
Dziwny dzwiek z silnika - moze cos podpowiecie?

Użytkownik "Marcin Kiciński"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:88591d2e-a4a0-4f7e-9d82-2ea538af2129@googlegroups.com...

Jakies inne pomysly? Turbiny nie mam :)

Ale możesz mieć małą dziurę w wydechu :) Objawy brzmią znajomo, u mnie gwizdało przez przerdzewiałą obudowę katalizatora, początkowo właśnie w wąskim zakresie obrotów.

Data: 2016-06-13 23:15:46
Autor: Marcin Kiciński
Dziwny dzwiek z silnika - moze cos podpowiecie?
W dniu poniedzialek, 13 czerwca 2016 16:49:30 UTC+2 uzytkownik zhbick napisal:

Ale mozesz miec mala dziure w wydechu :) Objawy brzmia znajomo, u mnie gwizdalo przez przerdzewiala obudowe katalizatora, poczatkowo wlasnie w waskim zakresie obrotow.

No wlasnie, katalizator jest na liscie podejrzanych - reszta wydechu
jest w miare nowa.

Pozdrawiam
MK

Dziwny dzwiek z silnika - moze cos podpowiecie?