Dziwny jest ten świat

Data: 2011-04-06 16:59:23
Autor: Jacek Biały
Dziwny jest ten świat
W czasie rządów SLD wydarzyła się katastrofa śmigłowca z premierem Leszkiem Millerem na pokładzie. Ci którzy mnie znają, wiedzą, że SLD nigdy nie było moim ugrupowaniem. Gdyby ktoś jednak powiedział, że premier Miller był winien tej katastrofy, wzbudziłby we mnie odruch wymiotny. Po prostu tak się nie robi niezależnie od tego, czy się jest po tej, czy po tamtej stronie.
Nawet gdyby ktoś mi udowodnił, że polski premier lub prezydent zabił siebie i innych powodując lotniczy wypadek, zwykły wstyd trzymałby mnie przez jakiś czas za gardło. Lecz nie ostygły jeszcze zgliszcza pod Smoleńskiem, gdy w Polsce rozpoczęła się medialna operacja, która miała na celu ( cytuję: "przygotować społeczeństwo na przyjęcie trudnej prawdy". No więc gdzie ona jest?
Wszelkie dowody na temat Smoleńskiej katastrofy są w rękach tych, którzy nie należeli do przyjaciół prezydenta Kaczyńskiego. Gdyby Rosjanie znali fakty kompromitujące jego osobę, nie kryliby się z tą wiedzą przed światem. Pokazali dźwiękowy zapis umierających ludzi. Nie pokazali żadnych dowodów na to, że polski prezydent był winien tej tragedii. Skąd wiedział o tym redaktor Rolicki, skąd wiedzieli o tym dziennikarze Gazety Wyborczej?
:
Niedawno Gazeta Wyborcza 'dowiedziała się', że przed odlotem Błasik pokłócił się z Protasiukiem, jutro dowie się jeszcze innych rzeczy. Nie dziwię się pismom takim, jak Gazeta Wyborcza, gdyż są to medialne sekty, dla których prawda jest produktem mającym pasować do kreowanego światopoglądu. Dziwię się ich czytelnikom. Nie chce wam się jeszcze rzygać? Nie czujecie się zmęczeni tą nieustająca mobilizacją do polsko-polskiej intifady?
Żyjemy w wolnym kraju, gdzie nikt nie musi być koniecznie katolikiem. Wystarczy zajrzeć tu do Internetu, aby się przekonać, ile jest w Polsce wyznań i religijnych sekt. Osobiście wolałbym być świadkiem Jehowy lub muzułmaninem, niż wyznawcą GazWybu. Są w Polsce muzułmanie, którym nigdy nie przeszkadzali Żydzi. Niech zgłosi się czytelnik Wyborczej, który nie chciał 'strzelać do Kaczorów'.
jb

Data: 2011-04-06 18:45:03
Autor: Rysio
Dziwny jest ten świat

"Jacek Biały" <jacek@bez.adresu.pl> wrote in message news:4d9c7fcd$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli jednak bylo "Laduj dziadu!"... W kazdym razie te wersje szykuja jak widac, zobaczymy.

Data: 2011-04-06 19:29:06
Autor: pluton
Dziwny jest ten ¶wiat
Czyli jednak bylo "Laduj dziadu!"... W kazdym razie te wersje szykuja jak
widac, zobaczymy.

Bylo czy nie bylo - mnie to wali. U mnie szambi ma plusa, ze zabral na
poklad
tych, co zabral.

A teraz juz zapomnijmy o nim, sa wazniejsze sprawy.

Nullification

Data: 2011-04-06 20:33:32
Autor: KMA
Dziwny jest ten ¶wiat

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ini7lv$87o$1inews.gazeta.pl...
[...]

To znaczy kogo masz przede wszystkim na mysli?

Data: 2011-04-06 21:01:34
Autor: pluton
Dziwny jest ten ¶wiat
> Bylo czy nie bylo - mnie to wali. U mnie szambi ma plusa, ze zabral na
> poklad
> tych, co zabral.

To znaczy kogo masz przede wszystkim na mysli?

Przede wszystkim to wszystkich. Ale wyroznil bym jego samego,
lizorowów wariata i mundurkowych paso¿ytow.

Nullification

Data: 2011-04-06 21:55:48
Autor: HaMMeR
Dziwny jest ten ¶wiat
On 6 Kwi, 21:01, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

> To znaczy kogo masz przede wszystkim na mysli?

Przede wszystkim to wszystkich. Ale wyroznil bym jego samego,
lizorow w wariata i mundurkowych paso ytow.

Nullification

No coz, jestem pelen podziwu i zaskoczony twoja samokrytyka,
bo przeciez siebie miales na mysli, ty meski koorwiszcze, nieprawdaz?

Data: 2011-04-07 19:12:39
Autor: pluton
Dziwny jest ten swiat

> [...]

No coz, jestem pelen podziwu i zaskoczony twoja samokrytyka,
bo przeciez siebie miales na mysli, ty meski koorwiszcze, nieprawdaz?

Nie bardzo rozumiem twoja pisia logike. Nie jestem ani szambonurem,
ani lizorowem wariata ani mundurkowym pazozytem.

Nullification

Data: 2011-04-07 10:50:38
Autor: KMA
Dziwny jest ten ¶wiat

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:inid3d$pv4$1inews.gazeta.pl...
> [...]
> poklad
> tych, co zabral.

To znaczy kogo masz przede wszystkim na mysli?

Tak myslalem :) Od Bronka ci sie udzielila ta blyskotliwosc wypowiedzi?

Data: 2011-04-07 19:13:15
Autor: pluton
Dziwny jest ten ¶wiat

> Przede wszystkim to wszystkich.

Tak myslalem :) Od Bronka ci sie udzielila ta blyskotliwosc wypowiedzi?

Naprawde myslales ? Ale po pisowskiemu ?

Nullification

Data: 2011-04-07 12:48:29
Autor: obserwator
Dziwny jest ten ¶wiat
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
Przede wszystkim to wszystkich. Ale wyroznil bym jego samego,
lizorowów wariata i mundurkowych paso¿ytow.

nawet kurwy maja wiecej rozumu i empatii anizeli niektore pseudopolskie bydlaki.

Data: 2011-04-07 19:23:03
Autor: pluton
Dziwny jest ten ¶wiat
> Przede wszystkim to wszystkich. Ale wyroznil bym jego samego,
> lizorowów wariata i mundurkowych paso¿ytow.

nawet kurwy maja wiecej rozumu i empatii anizeli niektore pseudopolskie
bydlaki.

nie gadam z kurwami ani pseudopolskimi bydlakami, to nie wiem.

Nullification

Dziwny jest ten świat