Dziwny jest ten świat

Data: 2011-05-02 13:18:31
Autor: Joachim
Dziwny jest ten świat

Czytam sobie newsy i widzę:

"The dollar was buoyed against major currencies in Asian trading Monday following news that Osama Bin Laden was dead"

"The dollar on Monday held its gains against other major currencies after news of the death of al-Qaida leader Osama Bin Laden"

itp. itd.

A ja się pytam: A kim do cholery jest ten Osama, że jego schwytanie i zabicie ma jakikolwiek wpływ na dolara USD? To finansista jakiś decydujący o stopach procentowych? Albo co? To przecież tylko jakiś pastuch siedzący w jakichś skałach 10 lat i chyba raczej mało grał na Forexie.

No gdyby schwytali Bernanke to ja bym jeszcze zrozumiał - to by było wydarzenie powodujące wzrost dolara. Ale Osama?

Zdziwiony
Joachim

Data: 2011-05-02 13:46:23
Autor: root
Dziwny jest ten świat
Dnia Mon, 02 May 2011 13:18:31 +0200, Joachim napisał(a):

[...]

Może to że bliski jest koniec całej tej "wojny", która wiele kosztuje. Może
stabilizacja w rejonie i ceny ropy pójdą w dół.
Moze - każdy pretekst jest dobry ;)

Data: 2011-05-02 15:01:55
Autor: alibaba8
Dziwny jest ten świat
> [...]

Może to że bliski jest koniec całej tej "wojny", która wiele kosztuje. Może

stabilizacja w rejonie i ceny ropy pójdą w dół.

A może to propaganda dla zrównoważenia zabicia syna Kadafiego.

Data: 2011-05-02 15:24:22
Autor: pm
Dziwny jest ten świat
?

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:524f.00000083.4dbeab43@newsgate.onet.pl...
> [...]

Moze - każdy pretekst jest dobry ;)
A może to propaganda dla zrównoważenia zabicia syna Kadafiego.

chyba dla przykrycia
a że propaganda to wiadomo.

byc może ma to być sygnał że: "wojnę kończymy zagrożenia nie ma wio do sklepów"
na pewno nie należy wierzyć że gonili Osame przez 10 lat i akurat teraz im się udało.

Data: 2011-05-03 10:16:30
Autor: root
Dziwny jest ten świat
Dnia Mon, 2 May 2011 15:24:22 +0200, pm napisał(a):

na pewno nie należy wierzyć że gonili Osame przez 10 lat i akurat teraz im się udało.

A co jest takiego TERAZ. Jakas inna epoka? Koniec Świata czy cuś? Jakby
gonili go przez tydzień to byś nie napisał tego samego?

Data: 2011-05-03 13:21:39
Autor: pm
Dziwny jest ten świat
?

[...]

sadze że nie nie napisałbym.

Zaczął gonić texańczyk Bush II, a skończył murzyn i to na początku swojej kampanii wyborczej.
W dodatku z (U)Osamy to taki odgrzewany kotlet, dawno o nie było o nim słychać, no i proszę raz jeszcze mógł być wykorzystany medialnie.
Dziwnym trafem z miejsca go wrzucili do morza, żeby nie można było sprawdzać czy to on czy to nie on.
Moim zdaniem nasz bohater dawno został rozsmarowany na atomy jakąś rakietą albo bombą, albo przez kolegów, a że to takie niemedialne to się zrobiło przedstawienie wtedy kiedy trzeba.

ale to tylko takie moje przeświadczenie.

jak wypowiedziała się niejaka Appelbaum, teraz w USA partie wysuwają swoich kandydatów do wyborów
i taki sukces demokratów (przynajmniej jest to pokazywane jako sukces) może osłabić przeciwnika.

Data: 2011-05-03 13:31:14
Autor: root
Dziwny jest ten świat
Dnia Tue, 3 May 2011 13:21:39 +0200, pm napisał(a):

?

[...]

No może coś w tym jest. Co nie zmienia faktu ze to zwykłe morderstwo. Nie
chcieli go sądzić a tym bardziej nie chcą zeby miał swój grób. Kiedy ogląda
się filmy wiwatujących amerykanów przypominają się obrazki wiwatujących
palestyńczyków po ataku na WTC. Żadnej różnicy. Tu i tam żadza krwi.
Oglądając TV do tej pory nikt nigdy nawet nie wspomniał dlaczego działaja
tacy ludzie jak bin Laden. Może najpierw trzebaby poszukać przyczyn tej
nienawiści nim wyśle się czołgi.

Data: 2011-05-03 13:54:43
Autor: pm
Dziwny jest ten świat
?> Oglądając TV do tej pory nikt nigdy nawet nie wspomniał dlaczego działaja
tacy ludzie jak bin Laden. Może najpierw trzebaby poszukać przyczyn tej
nienawiści nim wyśle się czołgi.

a co tu pisać

żeby jedni mogli żyć na poziomie (czyli 8 godzin przerzucania papierków w biurze, i za to płaca wystarczająca na parę samochodów, mieszkanie, tv wakacje itp)
to ktoś musi być orżnięty i okradziony.
no i cała tajemnica.

a każda ze stron walczy o swoje dostępnymi metodami.

Data: 2011-05-03 14:30:48
Autor: skippy
Dziwny jest ten świat
Ta sama metoda którą stosuje Izrael w Strefie Gazy.
Pieprznąć rakietą na podstawie np. namiaru komórki w dom czy samochód; nieważne że przy tym zginą inni ludzie czy dzieci.

Data: 2011-05-04 10:06:31
Autor: skippy
Dziwny jest ten świat
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iposi6$bou$1news.onet.pl...
Ta sama metoda którą stosuje Izrael w Strefie Gazy.
Pieprznąć rakietą na podstawie np. namiaru komórki w dom czy samochód; nieważne że przy tym zginą inni ludzie czy dzieci.

Zwracam honor usiakom.
Jak się okazało, jebnęli misia chirurgicznie.
Czyli filmy o akcjach Delta Force to nie je bajka.

Data: 2011-05-04 10:24:51
Autor: Endriu
Dziwny jest ten świat
Zwracam honor usiakom.
Jak się okazało, jebnęli misia chirurgicznie.

A jakieś zdjęcia Osamy z rozwalonym łbem widziałeś gdzies może ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-04 10:31:59
Autor: skippy
Dziwny jest ten świat

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ipr2h4$682$1usenet.news.interia.pl...
Zwracam honor usiakom.
Jak się okazało, jebnęli misia chirurgicznie.

A jakieś zdjęcia Osamy z rozwalonym łbem widziałeś gdzies może ?.

pewnie ich nie beda chcieli publikowac
no i pewnie kiedys bedzie wyciek

Data: 2011-05-04 10:34:10
Autor: Endriu
Dziwny jest ten świat
pewnie ich nie beda chcieli publikowac
no i pewnie kiedys bedzie wyciek

Mam rozumeć, że nie widziałeś.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-04 11:10:27
Autor: root
Dziwny jest ten świat
Dnia Wed, 4 May 2011 10:34:10 +0200, Endriu napisał(a):

pewnie ich nie beda chcieli publikowac
no i pewnie kiedys bedzie wyciek

Mam rozumeć, że nie widziałeś.....

A co Ty Endriu taki ciekawy jestes zobaczyc dziure we łbie?

Data: 2011-05-04 21:55:06
Autor: Endriu
Dziwny jest ten świat
A co Ty Endriu taki ciekawy jestes zobaczyc dziure we łbie?

Dawiej jak załpali jakiegoś bandziora to go kuźwa na środku miasta wieszali. Dzisaj to nawet dziury w głowie terrorysty nr 1 na świecie nie można obejrzeć ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-05-04 16:37:08
Autor: skippy
Dziwny jest ten świat
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ipr32i$746$1usenet.news.interia.pl...
pewnie ich nie beda chcieli publikowac
no i pewnie kiedys bedzie wyciek

Mam rozumeć, że nie widziałeś.....

nie

Data: 2011-05-04 23:30:03
Autor: skippy
Dziwny jest ten świat
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iprob3$qlb$1news.onet.pl...
[...]

a skąd Ci przyszło do głowy, ze jemogłem widzieć?
nie krępuj się, spoko

Data: 2011-05-03 13:11:17
Autor: stary
Dziwny jest ten świat

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:ipm3u8$r32$1news.onet.pl...

[...]

He he.Piszą bo temat na czasie i tyle.Wszędzie pełno pismaków debili.

pzdr.stary

Dziwny jest ten świat