Dziwny kraj.

Data: 2013-08-10 15:28:08
Autor: WW
Dziwny kraj.
Witam

Kupuje nowoczesne, szybkie pociągi a więc i drogie, nie mając ani jednej trasy szybkiego ruchu.
Buduje najdroższe autostrady w Europie i nie ma ani jednej gotowej trasy.
Kupuje najnowocześniejsze, a więc i najdroższe samoloty, które nie latają.
Buduje lotniska, na których nie lądują żadne samoloty.

Co to za popierdolony kraj?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2013-08-10 20:26:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwny kraj.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ku5f5l$q2e$1node1.news.atman.pl...
[...]

A mieszkasz w nim? Jeśli tak, to wyp...

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-10 21:58:46
Autor: Dirko
Dziwny kraj.
[...]

    A podobno takie absurdy to tylko za komuny.

Data: 2013-08-11 17:04:40
Autor: Wiesiaczek
Dziwny kraj.
Dirko wrote:

[...]

Na taką skalę to nawet za tzw. komuny nie było :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-08-13 10:33:14
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 17:04, Wiesiaczek pisze:

Na taką skalę to nawet za tzw. komuny nie było :)

Wychodzi na to, że "komuna" bardziej wsłuchiwała się w głos społeczeństwa niż obecna Platforma (podobno) Obywatelska.

Ciekawostka - nieprawdaż?

Data: 2013-08-11 09:23:30
Autor: Trybun
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-10 15:28, WW pisze:
[...]

To nie kraj, to ci co się garną do gospodarowania tym krajem są wyjątkowo nieudolni, powiedziałbym nawet - są wręcz szkodnikami o statusie nieodpowiedzialności za nic.. słynne słowa głowy państwa - "przecie polityk nie może za nic odpowiadać"...

Data: 2013-08-11 13:00:48
Autor: Anatol
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 09:23, Trybun pisze:
W dniu 2013-08-10 15:28, WW pisze:
Witam

Kupuje nowoczesne, szybkie pociągi a więc i drogie, nie mając ani
jednej trasy szybkiego ruchu.

Ale będą bo są w budowie. W przeciwnym wypadku byłoby napisane "zainwestowaliśmy w trasy szybkiego ruchu a nie ma mamy szybkich pociągów", a przygotowanie kontraktu i jego realizacja potrwają w sumie 4 lata więc musiały być przygotowane wcześniej. Dodatkowo przepadłoby dofinansowanie UE na ten cel - ok. 250 mln EUR.

Dla I i II linii metra też kontrakty i dostawy pociągów były zawierane przed zakończeniem budowy :

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,wagony-dla-ii-linii-metra-jada-do-warszawy,85475.html

Buduje najdroższe autostrady w Europie i nie ma ani jednej gotowej trasy.

W eksploatacji jest już 2700 km, a drogi buduje się i zawsze budowało odcinkami, wg możliwości prawno-finansowych i priorytetów - z odrębnymi konsultacjami społecznymi i środowiskowymi, projektami budowlanymi, wykonawcami, harmonogramami i finansowaniem.

Kupuje najnowocześniejsze, a więc i najdroższe samoloty, które nie
latają.

Dreamlinery obsługują już wszystkie długodystansowe trasy LOTu - do Toronto, Chicago, Nowego Jorku i Pekinu :

http://www.latajznami.pl/aktualnosci,6651,lot_pierwszy_europejski_dreamliner_polecial_do_pekinu.html

Buduje lotniska, na których nie lądują żadne samoloty.

Dopóki jest nie gotowe.

W Modlinie brakuje jeszcze certyfikatu dla systemu ILS bez którego przewoźnicy nie chcą ryzykować częstego odwoływania lotów jesienią.

> [...]
> statusie nieodpowiedzialności za nic.. słynne słowa głowy państwa -
> "przecie polityk nie może za nic odpowiadać"...

Dla poprzednich ekip ta nieudolność była nieosiągalnym szczytem kompetencji. Dla obecnych ekip reszty krajów Europy chyba też.

Alternatywą jest tylko brak jakichkolwiek inwestycji.

Anatol

Data: 2013-08-13 10:39:31
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 13:00, Anatol pisze:

Kupuje nowoczesne, szybkie pociągi a więc i drogie, nie mając ani
jednej trasy szybkiego ruchu.

Ale będą bo są w budowie.

Ile i jak długo obowiązuje gwarancja na Wahadełko bez wahadełka?

Dreamlinery obsługują już wszystkie długodystansowe trasy LOTu -

Bo darowaliśmy im 400 milinów i darujemy jeszcze co najmniej 600 milionów naszych pieniędzy.

Buduje lotniska, na których nie lądują żadne samoloty.

Dopóki jest nie gotowe.

Dlaczego nie są i kto za to poniósł odpowiedzialność?

Dla poprzednich ekip ta nieudolność była nieosiągalnym szczytem
kompetencji.

Obecna rządzi od 6 lat!

Data: 2013-08-13 09:12:09
Autor: Budzik
Dziwny kraj.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Dreamlinery obsuguj ju wszystkie dugodystansowe trasy LOTu -

Bo darowalimy im 400 milinw i darujemy jeszcze co najmniej 600 milionw naszych pienidzy.

Podaj zrdo, bo ostatnie doniesienia byy takie, ze Being stwierdzi, ze wszystkie nalenosci s spacone a LOT odpowiedzia, ze absolutnie niei  oczekuje rekompensaty od Boeinga.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-08-13 12:08:45
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 11:12, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail wuwu0@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Dreamlinery obsługują już wszystkie długodystansowe trasy LOTu -

Bo darowaliśmy im 400 milinów i darujemy jeszcze co najmniej 600
milionów naszych pieniędzy.

Podaj zródło, bo ostatnie doniesienia były takie, ze Being stwierdził, ze
wszystkie należnosci są spłacone a LOT odpowiedział, ze absolutnie niei
oczekuje rekompensaty od Boeinga.

Ten miliard, to pieniądze które my wpompujemy w umierający LOT.
Odszkodowanie od producenta nielotów zależy od umowy. Widać taką zawarliśmy, że kopiliśmy bez gwarancji.
I, co za niespodzianka, nie ma winnego!

Data: 2013-08-13 09:12:10
Autor: Budzik
Dziwny kraj.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Buduje lotniska, na ktrych nie lduj adne samoloty.

Dopki jest nie gotowe.

Dlaczego nie s i kto za to ponis odpowiedzialno?

Zapewne firma kadca nawierzchni.

Dla poprzednich ekip ta nieudolno bya nieosigalnym szczytem
kompetencji.

Obecna rzdzi od 6 lat!

Kwestia skali. Duzo mniej budowali to i duo mniej sie przy okazji sknocio.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Niech twoje ycie bdzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania"
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-08-14 10:00:37
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 11:12, Budzik pisze:

Dlaczego nie są i kto za to poniósł odpowiedzialność?

Zapewne firma kładąca nawierzchnię.

I nikt tego w imieniu inwestora nie odbierał, nie sprawdzał?
Czy gwarancja obejmuje zwrot kosztów utraconych w wyniku wycofania się dotychczasowych użytkowników?

Data: 2013-08-19 11:00:49
Autor: Budzik
Dziwny kraj.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Dlaczego nie s i kto za to ponis odpowiedzialno?

Zapewne firma kadca nawierzchni.

I nikt tego w imieniu inwestora nie odbiera, nie sprawdza?

Zapewne nie wszystko idzie zauway.
Pekniecia pojawiy sie przeciez dopiero po tym, jak samoloty zaczey ldowac, prawda?

Czy gwarancja obejmuje zwrot kosztw utraconych w wyniku wycofania si dotychczasowych uytkownikw?

Zapewne obejmie wszystko co uzna sd, chyba ze dogadaj si polubownie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Jeeli skupisz uwag tylko na wasnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siy,
ktre mog ci pokona. To czsto popeniana omyka.    Frank Herbert

Data: 2013-08-13 19:48:22
Autor: Anatol
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 10:39, WW pisze:
[...]

W cenie jest opłacony serwis na 17 lat. Z "wahadełkiem" cena byłaby jeszcze z 10-20% wyższa, a jeżeli będzie taka potrzeba to taką opcję zawsze można dokupić.

Modernizacje tras Warszawa - Katowice/Kraków oraz Warszawa - Trójmiasto mają się zakończyć do 2015 :

http://www.plk-sa.pl/komunikaty-i-wydarzenia/komunikaty-i-wydarzenia/?tx_ttnews[tt_news]=5001&cHash=d69ca905d771c37b719372f733906384

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/14781/PLK-modernizacja-E65-to-wiecej-niz-remont-torow.html

Czyli od wdrożenia w grudniu 2014 Pendolino będą mogły się przemieszczać na tych odcinkach z prędkością 200 km/h.

Dreamlinery obsługują już wszystkie długodystansowe trasy LOTu -

Bo darowaliśmy im 400 milinów i darujemy jeszcze co najmniej 600
milionów naszych pieniędzy.

To nie była pierwsza dotacja do LOTU i dotyczyła strat z okresu przed dostawą Dreamlinerów.

Wcześniej też co parę lat realizowano takie dokapitalizowania na kwotę w sumie co najmniej 1 mld PLN :

http://www.parkiet.com/artykul/178616.html

http://wiadomoscicsk.blog.onet.pl/2006/10/04/ministerstwo-skarbu-panstwa-tuszuje-koniecznosc-uratowania-przed-bankructwem-panstwowego-pll-lot-u-linii-ktore-juz-raz-utracily-plynnosc-finansowa/

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4E264298

Buduje lotniska, na których nie lądują żadne samoloty.

Dopóki jest nie gotowe.

Dlaczego nie są i kto za to poniósł odpowiedzialność?

W przypadku Modlina firma ERBUD która wykonywała gwarancyjną naprawę płyty pasa startowego i będzie tez musiała też wybulić odszkodowanie za utracone wpływy. A nawet pomimo tego budowa nowej płyty postojowej, pasa startowego, terminala lotniczego, parkingów, dróg dojazdowych + instalacja systemu ILS w 3 lata to i tak jest ekspresowe tempo.

Dla poprzednich ekip ta nieudolność była nieosiągalnym szczytem
kompetencji.

Obecna rządzi od 6 lat!

Poprzednie 2 ekipy - SLD i PiS - rządziły 6 lat.

Anatol

Data: 2013-08-14 09:58:57
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 19:48, Anatol pisze:

Ile i jak długo obowiązuje gwarancja na Wahadełko bez wahadełka?

W cenie jest opłacony serwis na 17 lat.

Pytałem o gwarancje a nie o serwis.
Doświadczenia z gwarancją na nielotne marzenia mamy niezbyt dobre.

Data: 2013-08-11 13:10:08
Autor: the_foe
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 09:23, Trybun pisze:
To nie kraj, to ci co się garną do gospodarowania tym krajem są
wyjątkowo nieudolni, powiedziałbym nawet - są wręcz szkodnikami o
statusie nieodpowiedzialności za nic..

to zadaj sobie pytanie, czemu geniusze nie pchaja sie do rzadzenia? Odpwiedz mozesz sobie interpolować z faktu, że fachowiec Maciej Lasek nie jest w stanie zdezawuować (w opinii duzej części Polaków) idiotyzmów amatora Macierewicza.

  słynne słowa głowy państwa -
"przecie polityk nie może za nic odpowiadać"...

Jesli nie łamie prawa, to nie moze odpowiadac karnie wg jakis niesprecyzowanych kategorii. Juz nawet TS jest dosc watpliwy i mało skuteczny.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-11 13:23:10
Autor: A. Filip
Dziwny kraj.
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

[...]

Bo kredyt zaufania został w przypadku Smoleńska (i nie tylko) przeputany?
Zaufanie to coś to trudno zdobyć, łatwiej utrzymać ale najłatwiej stracić.

--
A. Filip
Kto nie ma nic, nie ma nic do stracenia.

Data: 2013-08-11 13:35:58
Autor: the_foe
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 13:23, A. Filip pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

W przypadku guseł i wierzeń pojecie zaufania nie istnieje. Fakty bijace po oczach sa traktowane jako diabelska magia mająca na celu sianie zwatpienia. Slepa wiara jest traktowana jako najwyzsza cnota, a trudne pytania jako zamach na jedynie słuszny swiatopogląd, ze strony ciemnych sił.
Kwestia Smolenska ma charkter determinowany, ci co nie wierzą premierowi nie ufali mu juz wczesniej. Ci co wierza bez refleksji w "rewelacje" Macierewicza zostali wytresowni juz wczesniej. Jak ktos wierzył, ze w Gruzji LK bohatersko uniknał zamachu przedzierajac sie przez "aleje snajperów" siepaczy Putina i Tuska, to "zamach Smolenski" juz nie jest dla niego trudną do przelkniecia wizją.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-11 17:24:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Dziwny kraj.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ku7reg$74g$1news.dialog.net.pl...
[...]

Do tego nie jest potrzebny Lasek. Każdy średnio wykształcony, inteligentny i potrafiący samodzielnie myśleć, potrafi odrzucić bzdury Macierewicza.

ubawiony

Data: 2013-08-19 12:40:48
Autor: leming.show
Dziwny kraj.
Do tego nie jest potrzebny Lasek. Kady rednio wyksztacony, inteligentny i potraficy samodzielnie myle, potrafi odrzuci bzdury Macierewicza.

A jednak wiekszosc myslala ze za Katyniem stoja niemcy.

Data: 2013-08-11 19:39:08
Autor: Trybun
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 13:10, the_foe pisze:
[...]

Ależ łamie prawo, bardzo często sq*lowi który rozkradł z lesiami pół Polski zarzuca się że przekroczył prędlość na drodze, albo zaparkował na miejscu dla inwalidy.. A więc jednak "odpowiada". Powiedz mi, czy Ty tylko prowokujesz takimi tekstami czy naprawdę usprawiedliwiasz tych którzy się mają za władców tego kraju?

Data: 2013-08-12 11:01:17
Autor: the_foe
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 19:39, Trybun pisze:
Ależ łamie prawo,

Jezeli tak jest to pisz donos do prokuratury

--
@foe_pl

Data: 2013-08-13 11:58:11
Autor: Trybun
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-12 11:01, the_foe pisze:

Jezeli tak jest to pisz donos do prokuratury

Widzę że jednak z durniem do kwadratu mam do czynienia.

Data: 2013-08-12 14:00:17
Autor: Marek Czaplicki
Dziwny kraj.
the_foe pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 sierpnia 2013 13:10:

[...]

No. Amator Macierewicz ma dobrą opinię u innych amatorów. Jakby był fachowcem to ocenić mogliby go fachowcy. A tak. Amatorskie poglądy trafiają. :-)

Data: 2013-08-13 10:41:03
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-11 13:10, the_foe pisze:

Odpwiedz mozesz sobie interpolować z faktu, że fachowiec Maciej Lasek
nie jest w stanie zdezawuować (w opinii duzej części Polaków) idiotyzmów
amatora Macierewicza.

Tak jest zawsze, jak fachowiec próbuje odpowiadać idiocie.

Data: 2013-08-13 09:12:09
Autor: Budzik
Dziwny kraj.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Odpwiedz mozesz sobie interpolowa z faktu, e fachowiec Maciej Lasek
nie jest w stanie zdezawuowa (w opinii duzej czci Polakw) idiotyzmw
amatora Macierewicza.

Tak jest zawsze, jak fachowiec prbuje odpowiada idiocie.

Cos w tym jest.
Swoja drog Macierewicz jawi sie jako geniusz PR. Ale ostatnio tesknie za nim bo jakos mao go w mediach. --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
kontrargument "Bo tak!".   Tomasz 'tsca' Sienicki

Data: 2013-08-13 12:04:57
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 11:12, Budzik pisze:

Swoja drogą Macierewicz jawi sie jako geniusz PR.
Ale ostatnio tesknie za nim bo jakos mało go w mediach.

Jak Jarka i Antka nie ma w mediach, to słupki rosną., jak się pojawią, a jeszcze nie daj boże zabiorą głos, to poparcie leci na łeb na szyje.
Wiec ich schowali.   :-P

Data: 2013-08-19 11:00:48
Autor: Budzik
Dziwny kraj.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Swoja drog Macierewicz jawi sie jako geniusz PR.
Ale ostatnio tesknie za nim bo jakos mao go w mediach.

Jak Jarka i Antka nie ma w mediach, to supki rosn., jak si pojawi, a jeszcze nie daj boe zabior gos, to poparcie leci na eb na szyje.
Wiec ich schowali.   :-P

To jest fantastyczna sprawa (i zatrwaajca jednoczesnie) jaka ludzie maj krtk pami.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Jako wewntrznego monologu przez cae ycie to jest charakter"
Karol Irzykowski

Data: 2013-08-13 10:35:14
Autor: WW
Dziwny kraj.
[...]

Jak by nie patrzeć, to my ich wybraliśmy.
Może powinniśmy zacząć od siebie?

Data: 2013-08-13 09:12:09
Autor: Budzik
Dziwny kraj.
Osobnik posiadajcy mail wuwu0@vp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

To nie kraj, to ci co si garn do gospodarowania tym krajem s
wyjtkowo nieudolni, powiedziabym nawet - s wrcz szkodnikami o
statusie nieodpowiedzialnoci za nic.. synne sowa gowy pastwa -
"przecie polityk nie moe za nic odpowiada"...

Jak by nie patrze, to my ich wybralimy.
Moe powinnimy zacz od siebie?

To ty nie wiesz, ze jak mona zrobi lewizne, to kazdy bierze bez zajakniecia. Ale jak ssiad robi lewizne, to zodziej pracujcy na czarno!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Krowa w sklepie: 'Poprosz mczk kostn. 20 kilo, jak szale, to szale!'

Data: 2013-08-13 12:05:48
Autor: WW
Dziwny kraj.
[...]

To ty nie wiesz, ze jak można zrobić lewizne, to kazdy bierze bez
zajakniecia. Ale jak sąsiad robi lewizne, to złodziej pracujący na czarno!

"Kali, co to jest dobry a co zły uczynek?".

Data: 2013-08-13 11:58:33
Autor: Trybun
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 10:35, WW pisze:
[...]

Nie my... My tylko nie możemy w żaden sposób odrzucić kandydatur i zarazem wyboru tych szkodników.

Data: 2013-08-13 12:06:48
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 11:58, Trybun pisze:

Nie my... My tylko nie możemy w żaden sposób odrzucić kandydatur i
zarazem wyboru tych szkodników.

Mylisz się i wielokrotnie o tym już tu pisałem.
To ONI chcą, abyś tak myślał i nie szedł na wybory.

Data: 2013-08-13 12:45:10
Autor: Wiesiaczek
Dziwny kraj.
WW wrote:

[...]

To tak tylko Ci się wydaje. Socjotechnika górą!

Data: 2013-08-13 12:57:20
Autor: WW
Dziwny kraj.
W dniu 2013-08-13 12:45, Wiesiaczek pisze:

Jak by nie patrzeć, to my ich wybraliśmy.

To tak tylko Ci się wydaje. Socjotechnika górą!

Wiem o tym.
Dlatego wq*** mnie, jak ktoś nie chodzi na wybory.