Dziwny pendrive

Data: 2010-12-12 14:16:15
Autor: Norbert
Dziwny pendrive
Witam

Trafilem na allegro na aukcje z pendrivem, ktory ma w opisie m.in. takie
cuda:

"maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"

"UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"

O co chodzi?

Gdyby ktos chcial to tu adres aukcji: http://tinyurl.com/24fgnkb

Norbert

Data: 2010-12-12 14:46:19
Autor: Roman
Dziwny pendrive

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości news:ie2huv$ns8$1news.onet.pl...
[...]

Wygląda że automat tłumaczył z chińskiego na polski fragment o prawach autorskich.
Cena patrząc na następne aukcje tego pendriva też normalna, trzeba tylko dokupić bilet z Chin.

Data: 2010-12-12 15:10:06
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Norbert" napisał:

Trafilem na allegro na aukcje z pendrivem

Jak się grzebie w śmietniku, to należy liczyć się z tym, że można trafić na kupę zawiniętą w pampersa.

"Po podłączeniu do komputera tworzy wirtualny dysk"
A raczej dysk fizyczny o wirtualnej pojemności.

"maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"

Bo to jakieś stare reklamówki o pojemności 32 MB ;->

"UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"

O co chodzi?

Jak zwykle na (za przeproszeniem) Allegro - o skubanie jeleni, którym się wydaje, że upolowali okazję. Pendrive o fizycznej pojemności rzędu kilkudziesięciu MB z przeprogramowanym firmare, zgłaszającym niebotyczne pojemności. Wystarczy jednak spróbować nagrać nań większy plik, np. właśnie film czy obraz płyty, żeby się przekonać, iż za 30 zł można kupić co najwyżej breloczek ani nośnik danych.

JoteR

Data: 2010-12-12 11:52:30
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie2l42$o0d$1inews.gazeta.pl...
"Norbert" napisał:

[...]

E no - bez jaj... Kupiłeś to i sprawdziłeś że tak jest? Czy tylko zgadujesz?

Data: 2010-12-12 18:35:58
Autor: m4rkiz
Dziwny pendrive
"Norbert" napisał:

[...]

tu nie ma co sprawdzac, tak jest
za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

Data: 2010-12-12 12:51:57
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"m4rkiz" <aa@bb.cpl> wrote in message news:ie34mc$om4$1speranza.aioe.org...
tu nie ma co sprawdzac, tak jest
za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

Niska cena to jeszcze nie dowĂłd.

Data: 2010-12-12 21:39:00
Autor: m4rkiz
Dziwny pendrive
ďťż

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ie2ghd.aok.0@poczta.onet.pl...
[...]

niska cena (40% *najtanszego* pendrive tej wielkosci),
strona 'o mnie' na ktorej mozna przyczytac m.in.
"ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ GŁÓWNIE CZĘŚCI I
 AKCESORI DO KOMPÓTERÓW I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
 JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
 ZAREJSTROWANOM"

"W KOSZT WYSYŁKI WLICZANY JEST KOSZT OPAKOWAŃ OCHRONNYCH,
FOLII OCHRONNEJ, CZAS PAKOWANIA, KOSZT PALIWA NA DOJAZD
NA POCZTĘ, AMORTYZACJA SAMOCHODU."

wystarczajaco wyrazna poszlaka zeby trzymac sie od tego z daleka,
moim zdaniem spokojnie wystarczy tez zeby ostrzegac innych, ale
jak widze z instynktem samozachowawczym u ciebie na tyle kiepsko
ze nikt cie nie przekona ze "czarne jest czarne..."

Data: 2010-12-12 15:53:04
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"m4rkiz" <aa@bb.cpl> wrote in message news:ie3fdh$ksn$1speranza.aioe.org...
[...]

Domysły i poszlaki to nie dowody.

Data: 2010-12-12 23:05:14
Autor: Jacek S
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 22:39, m4rkiz pisze:

[...]

 ciach

No, tu to akurat trudno się z Tobą nie zgodzić.
--
Jacek S.

Data: 2010-12-12 23:52:16
Autor: Roman
Dziwny pendrive

Niska cena to jeszcze nie dowód.

http://allegro.pl/pendrive-16gb-skora-usb-flash-mega-promocja-i1359017293.html
kup i napisz recenzję
ryzykujesz tylko 39.90 + przesyłka 20 zł = 59.90

alternatywa
8 GB http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/kingston-dt100-g2-8gb.bhtml 41 zł
16 GB http://www.euro.com.pl/pendrive-pamieci-usb/kingston-dt100-g2-16gb.bhtml 75 zł
niestety wolne zapis 5 MB/s
taniej też można kupić ale te sklepy są wszędzie

zamiast pendriva 16 GB można kupić HDD 2.5  w Biedronce 320 GB 150 zł, 500 GB 200 zł,  1 TB 250 zł

Urządzenia z Chin tanieją , podruby iPhona które kosztowały 400 zł teraz stoją po 120 zł ale zarabia się na kosztach przesyłki ( 100 zł)

Data: 2010-12-12 23:01:06
Autor: Jacek S
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 19:35, m4rkiz pisze:

tu nie ma co sprawdzac, tak jest
za 30 pln to sobie mozna 2GB albo mocno przechodzone 4GB kupic a nie 16

E no, bez przesady. Zupełnie przypadkiem, chodząc dzisiaj za namową swojej żony po marketach ( no wiem, markety...) w świątecznym, kuva, nastroju widziałem całkiem nowe, nie przechodzone, 4GB Sandisc'i za 19zł ( Auchan ) i 4GB Kingston'y za 29zł ( Carreour ) - pewnie, że prawdopodobnie to jakieś lipne reklamówki, no ale chyba lepsze, niż w tej aukcji - więc za 3 dyszki coś tam już 4GB ( no 16 raczej nie, ale wspominasz akurat 2 i 4GB) kupisz:)

--
Jacek S.

Data: 2010-12-12 19:29:36
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

E no - bez jaj...

Skoro ci z tym wygodnie...

Kupiłeś to i sprawdziłeś że tak jest?

Wolę się uczyć na doświadczeniach innych, niż robić za głupka cieszącego się, że kupił 16-gigabajtowy pendrajw za 3 dychy. A ty masz jakiś interes w tak żarliwej obronie handlarzy podejrzanymi nośnikami na (za przeproszeniem) Allegro? Dużo płacą?

Czy tylko zgadujesz?

Zajrzyj na a.p.a.

JoteR

Data: 2010-12-12 12:51:30
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie34al$o2b$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

E no - bez jaj...

Skoro ci z tym wygodnie...

???

[...]

??? Dobrze się czujesz? Pytam Cię czy jesteś pewny tego co mówisz.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale zarzucasz komuś publicznie oszustwo.

Czy tylko zgadujesz?

Zajrzyj na a.p.a.

Co to takiego a.p.a?

Data: 2010-12-12 20:06:17
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

E no - bez jaj...

Skoro ci z tym wygodnie...

???

Że nie masz się w co podrapać.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale zarzucasz komuś publicznie oszustwo.

To mnie zaskarż, skoro już i tak robisz za najmimordę.

Co to takiego a.p.a?

alt.pl.allegro.
Przygotuj od razu więcej pozwów.

JoteR

Data: 2010-12-12 13:26:59
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie36fh$3pv$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

E no - bez jaj...

Skoro ci z tym wygodnie...

???

Że nie masz się w co podrapać.

Albo Ĺźe Ty nie wiesz co to figura retoryczna.

Nie wiem czy zauważyłeś, ale zarzucasz komuś publicznie oszustwo.

To mnie zaskarż, skoro już i tak robisz za najmimordę.

Nie jestem sprzedawcą. Po prostu pytam jako potencjalny klient.
Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
wiarygodność.

Co to takiego a.p.a?

alt.pl.allegro.

Wysyłasz mnie na inną grupę, ok.
Jakiś konkretny wątek z dowodami mam tam obejrzeć?
Wskażesz msg-id? Albo choć tytuł i datę?

Data: 2010-12-12 21:12:53
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

Albo Ĺźe Ty nie wiesz co to figura retoryczna.

Pszemolisz...

Nie jestem sprzedawcą.

Ale najwyraźniej jego najmimordą, skoro tak tu pyskujesz. Masz jakieś korzyści materialne z tej nieudolnej próby ochrony jego wizerunku czy robisz to z bezinteresownej głupoty?

Po prostu pytam jako potencjalny klient.

To, że ty znajdujesz przyjemność w kupowaniu złomu u idioty, który na stronie "O mnie" przedstawia się w ten sposób:
"ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ GŁÓWNIE CZĘŚCI I
 AKCESORI DO KOMPÓTERÓW I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ
ZAREJSTROWANOM..."
to twoja sprawa, ale nie wpychaj w to szambo innych.

Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
wiarygodność.

Ty już dawno straciłeś. Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło się określenie "pszemolić"?

Co to takiego a.p.a?

alt.pl.allegro.

Wysyłasz mnie na inną grupę, ok.
Jakiś konkretny wątek z dowodami mam tam obejrzeć?
Wskażesz msg-id? Albo choć tytuł i datę?

Dzisiejszy wątek pt. "Takie aukcje tylko u SS;-)". Swoją drogą to znamienne, że będąc tak zaangażowanym w obronę dobrego imienia handlarzy z (za przeproszeniem) Allegro, nie czytujesz ich grupy. Oszczędziłoby ci to wielu rozczarowań.

JoteR

Data: 2010-12-12 14:18:43
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie3ac6$k8j$1inews.gazeta.pl...
Nie jestem sprzedawcą.

Ale najwyraźniej jego najmimordą, skoro tak tu pyskujesz.

To naprawdę nie moja wina, że Ty masz bujną wyobraźnię
i wszędzie widzisz jakieś konszachty...

Masz jakieś korzyści materialne z tej nieudolnej próby
ochrony jego wizerunku czy robisz to z bezinteresownej głupoty?

Nie chronię żadnego wizerunku - pytam tylko Ciebie czy masz dowody
oszustwa które ogłaszasz. Jak do tej pory nie pokazałeś żadnych.

[...]

Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie czy masz dowody oszustwa?

Nie masz dowodów to nie rzucaj oskarżeń o oszustwo bo tracisz
wiarygodność.

Ty już dawno straciłeś. Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło
się określenie "pszemolić"?

No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...
NajwyraĹşniej Ty do tej grupy naleĹźysz. No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

Data: 2010-12-12 21:52:31
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

Kogo wpycham w szambo pytając Ciebie

Potencjalnych nabywców, szukających w przedświątecznym amoku gwiazdkowych upominków. Takie małe gówienko w zgrabnym etui w sam raz się na to nadaje. Ja sygnalizuję, że warto czytać uważnie treść aukcji z takimi "okazjami" i stronę "O mnie" również. Ty zaś nieustannie podważasz moje zastrzeżenia. Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

czy masz dowody oszustwa?

Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni". Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do wątku, więc przestań pszemolić.

Jak myślisz, skąd w Usenecie wzięło się określenie "pszemolić"?

No wzięło się stąd, że wielu myśli że argumenty personalne
są mocnymi argumentami w jakichś dyskusjach na poziomie...

Czyli nadal uwaĹźasz, Ĺźe to deszcz pada.

No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.
Żaden ze znanych mi pendrajwów nie ma ograniczeń na wielkość pliku innych, niż wynikające z ograniczeń systemu plków. Zatem zastrzeżenie "maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB" jest dla mnie jednoznacznym dowodem, że ten pendrive nie ma pojemności, którą sugeruje tytuł i treść przytoczonej aukcji. Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost: "oferowany pendrive ma 16 GB pojemności", co jak dla mnie też jest dowodem manipulacji. No ale grupowi specjaliści od zakupów na (za przeproszeniem) Allegro już dawno stwierdzili, że taki tytuł aukcji jednoznacznie określa pojemność. Więc skoro tak twierdzą "specjaliści", to mamy aukcję z pendrajwem o pojemności 16 GB za 30 zł, na który nie da się nagrać pliku większego niż 30 MB. Nadal twierdzisz, że wszystko z tą aukcją jest w porządku?

JoteR

Data: 2010-12-12 15:52:17
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie3cml$tf$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

Ponownie pytam: jaki masz w tym interes?

Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie o swoje
widzi-misię.

czy masz dowody oszustwa?

Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni".
Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do wątku, więc przestań pszemolić.

Nie wypieraj się teraz - napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.
A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

[...]

Czyli nadal uważam, że internet jest pełen idiotów którym niewiele
trzeba aby być "pewnym" że X to oszust albo że ktoś nie ma racji
bo inny ktoś użył przeciw niemu argumentu personalnego...

No to jak, masz te dowody czy tylko pitolisz bez ladu i skladu? :-)

Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.

To tylko Twoja wyobraĹşnia, nie dowody.

[...]

A dla mnie nie jest dowodem.

Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost: "oferowany pendrive ma 16 GB pojemności",

Jak to nie??? Ślepy jesteś?

co jak dla mnie teĹź jest dowodem manipulacji.

Bo Ty wszędzie widzisz konszachty i manipulacje :-)
Może masz coś z głową?

[...]

Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

Data: 2010-12-12 23:26:36
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni". Masz jakieś problemy z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

Nie podoba mi się rzucanie oskarżeń oszustwa w oparciu wyłącznie
o swoje widzi-misię.

A ja mam w głębokim poważaniu, co ci się podoba, a co nie. Tu jest grupa dyskusyjna i ja wyrażam swój pogląd, a ty możesz co najwyżej pienić się bezsilnie.

czy masz dowody oszustwa?

Napisałem wyraźnie o "skubaniu jeleni".
Słowo "oszustwo" ty wprowadziłeś do wątku, więc przestań pszemolić.

Nie wypieraj się teraz

Przytocz cytat albo spadaj na drzewo.

- napisałeś że dysk nie ma pojemności 16GB.

Bo moim zdaniem - nie ma. Nie ma tego również podanego wprost w opisie przedmiotu, więc o co chodzi?

A więc nazwałeś sprzedawcę oszustem.

To twoja interpretacja. Tu nie mam moderatorów, więc możesz napisać dowolny idiotyzm.

Dowody są w treści aukcji i w cenie tego pendrajwa.

To tylko Twoja wyobraĹşnia, nie dowody.

Więc wyobrażaj sobie dalej, że kupisz za 3 dychy pendrive o pojemności 16 GB.

[...]

"...nas nie przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne"
Gratuluję wzorców.

Zresztą nigdzie w opisie tej aukcji nie jest podane wprost: "oferowany pendrive ma 16 GB pojemności",

Jak to nie??? Ślepy jesteś?

Ponownie: przytocz cytat *z opisu* lub z podanej (a raczej: nie podanej tam) specyfikacji, albo spadaj na drzewo.
To, że ktoś umieścił ów przedmiot w dziale "Flash 16 GB" i nazwał "PenDrive 16 GB" nie świadczy o niczym. Tu nie Amazon czy inszy Ebay, tylko polskie (za przeproszeniem) Allegro, gdzie cwaniaczek na cwaniaczku krętaczem pogania.
Tu masz przykład aukcji, gdzie podana specyfikacja pozwala mieć nadzieję, że zakupiony pendrive może mieć pojemność 16 GB:
http://allegro.pl/pamiec-usb-pqi-u273-16gb-20mb-sec-chorzow-fvat-i1345173142.html

Nadal twierdzę, że nie masz dowodów oszustwa.

No to masz zmartwienie. Ale to juĹź twĂłj problem.

JoteR

Data: 2010-12-12 16:44:47
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie3i72$mu6$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni".
Masz jakieś problemy z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

Skubanie jeleni = oszustwo.

Data: 2010-12-13 00:08:54
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

Twoje zastrzeżenia nie dowodzą oszustwa.

Toteż nie dowodziłem oszustwa tylko "skubanie jeleni".
Masz jakieś problemy z czytaniem? Rozwiąż je, zanim zaczniesz pisać.

Skubanie jeleni = oszustwo.

NTG. Spadaj z tą sofistyką na pl.soc.prawo.

JoteR

Data: 2010-12-13 09:57:27
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:ie3kmd$2n9$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

To nie sofistyka. To jest normalne rozumienie języka polskiego.
Bo czym się dla Ciebie różni skubanie jeleni od oszustwa?

Data: 2010-12-13 21:22:54
Autor: JoteR
[OT] Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

Skubanie jeleni = oszustwo.

NTG. Spadaj z tą sofistyką na pl.soc.prawo.

To nie sofistyka. To jest normalne rozumienie języka polskiego.
Bo czym się dla Ciebie różni skubanie jeleni od oszustwa?

Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

JoteR

Data: 2010-12-14 20:41:44
Autor: Remek
[OT] Dziwny pendrive
Użytkownik "JoteR" napisał:

Jak cię oskubią w majestacie prawa, to się dowiesz.

Zlituj się i nie karm już tego trolla. Nie chcę uzywać mocniejszych
określeń. Nie warto na niego męczyć klawiatury.

Pzdr

Data: 2010-12-12 19:55:17
Autor: animka
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 19:29, JoteR pisze:
"Pszemol" napisał:

E no - bez jaj...

Skoro ci z tym wygodnie...

[...]

Przecież ten Pszemol mieszka w Stanach. Już raczej teraz nie odczepisz się od niego, będzie Cie męczył - jeśli to ten sam Pszemol.
Ja mam go w KF-ie od lat.

--
animka

Data: 2010-12-12 13:33:43
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:ie36ar$5mo$1node1.news.atman.pl...
Przecież ten Pszemol mieszka w Stanach. Już raczej teraz nie odczepisz się od niego, będzie Cie męczył - jeśli to ten sam Pszemol.

Ty masz reputację głupiej blondynki w sieci, ale nikomu to nie przeszkadza :-)

Ja mam go w KF-ie od lat.

A szkoda, mogłabyś się czegoś nauczyć...

Data: 2010-12-12 23:09:55
Autor: Arkadiusz Dymek
Dziwny pendrive
W dniu 12/12/2010 3:10 PM, JoteR wrote:

pojemności. Wystarczy jednak spróbować nagrać nań większy plik, np.
właśnie film czy obraz płyty, żeby się przekonać, iż za 30 zł można
kupić co najwyżej breloczek ani nośnik danych.

Z tym się nie zgodzę. Za 25 zł kupiłem ostatnio jak najbardziej normalne Kingstony 4 GB. W normalnym, stacjonarnym sklepie.

Pozdrawiam
Arkadesh

Data: 2010-12-12 23:36:41
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Arkadiusz Dymek" napisał:

za 30 zł można kupić co najwyżej breloczek ani nośnik danych.

Z tym się nie zgodzę. Za 25 zł kupiłem ostatnio jak najbardziej
normalne Kingstony 4 GB. W normalnym, stacjonarnym sklepie.

Ale tu mowa jest o pendrajwie o rzekomej pojemności 16 GB. Może faktycznie zastosowałem zbyt duży skrót myślowy, zdanie powinno brzmieć:
"za 30 zł można kupić co najwyżej breloczek a nie nośnik danych o tej pojemności."

JoteR

Data: 2010-12-12 20:00:18
Autor: miab
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 14:16, Norbert pisze:
[...]

Skoro nie zapisuje plikĂłw video i obrazĂłw gier ktĂłre maja ok. 700MB to pewnie podrasowana 512.

miab

Data: 2010-12-12 13:28:18
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"miab" <miwa14@wp.pl> wrote in message news:ie36hj$3bu$1mx1.internetia.pl...
[...]

A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

Data: 2010-12-12 20:40:14
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-12 20:28, Użytkownik Pszemol napisał:

Skoro nie zapisuje plików video i obrazów gier które maja ok. 700MB
to pewnie podrasowana 512.

A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

Kup, sprawdź i nie zapomnij tu napisać ile plików trzydziesto megowych
zmieściłeś na tym penie od nie oszusta.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 14:12:25
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie38eu$61j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesteście opóźnieni w rozwoju?

Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

Data: 2010-12-12 21:44:43
Autor: m4rkiz
Dziwny pendrive
?Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ie2l89.8qs.0@poczta.onet.pl...
[...]

w odroznieniu od ciebie nie kazdy na tej grupie uwaza ze prawo do mowienia
o tym ze kule zabijaja otrzymuje sie dopiero po udanym strzale w swoj leb

Data: 2010-12-12 16:01:24
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"m4rkiz" <aa@bb.cpl> wrote in message news:ie3fo8$lrc$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie musisz kupić TY abyś Ty wiedział że nie ma 16GB.
Pytam się czy ktoś kupił i sprawdził. Znasz kogoś takiego?

Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
językowe na stronie o mnie... Ale nie przeszkadzało Wam to już linczować
gostka za oszustwo. Taka podatność gawiedzi na lincz mnie drażni, dlatego
zapytałem o dowody, których jak się okazało nie mieliście...

Data: 2010-12-13 00:24:00
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisał:

Widzisz - dopóki miob nie przytoczył ostrzeżenia z wordpress.com
to jedyne wasze "dowody" oszustwa to była niska cena i jakieś błędy
językowe na stronie o mnie...

Czyli innymi słowy przyznajesz, że jesteś jednym z tych bęcwałów, którzy mając wszelkie przesłanki do podejrzeń, iż podana im kawa jest gorąca - nie uwierzą, dopóki nie przeczytają takiego ostrzeżenia na kubku? Doprawdy, nie ma się czym chwalić. Bo trzeba być naprawdę wysokiej klasy bęcwałem, żeby wchodząc na grupę, na której są ludzie, którzy "zjedli zęby" na sprzęcie komputerowym *w Polsce*, zakładać że nie wiedzą o czym piszą. I że do wyciągnięcia wniosków nie są im potrzebne publikacje w amerykańskich piśmidłach dla ubogich duchem, lecz przede wszystkim doświadczenie nabyte w warunkach *polskich*. Ale jak widać - dla ciebie liczy się tylko to, co zamieszczono w kolorowej prasie, inni som gupi i już. I potupaj jeszcze nóżką.

JoteR

Data: 2010-12-13 10:10:50
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
JoteR, Po co te emocje? Lecz się! Może jeszcze nie jest za późno...

Data: 2010-12-12 22:34:06
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-12 21:12, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Ty jesteś co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

Ja nikogo nie bronię ani nie twierdzę że on nie jest oszustem
gdy pytam czy macie DOWODY na to że jest oszustem...

Dowody to musi mieć prokurator czy sąd, my nie mamy takiego
obowiązku i nie pozwolimy go sobie nałożyć przez takiego
typa jak ty.

Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
Kupił ktoś to i sprawdził? Bo jeśli nie, to macie tylko przypuszczenia.

Skoro dla ciebie ma to jakieś znaczenie to sobie pisz że mamy
"tylko przypuszczenia". Ale żeby nie wyjść na kompletnego idiotę
to powinieneś zamilknąć lub kupić tego pena i nam udowodnić że
byliśmy w błędzie. Wybór należy do ciebie.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 15:54:32
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie3f4g$7v8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dowody to musi mieć ten, kto oskarża innego o oszustwo.
Bez dowodów oskarża tylko skończona szmata bez honoru.

[...]

Wyjść na idiotę w oczach idiotów to żaden wstyd.

Data: 2010-12-12 23:45:58
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-12 22:54, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Dowody to trzeba przedstawić w sądzie jeśli już.
A czy można twoje założenie przyjąć w druga stronę ?
nie masz dowodu a pyszczysz że facet jest niewinny czyli
jesteś "skończona szmata bez honoru"

[...]

Czyli ładnie założyłeś że wyjść na idiotę w swoich oczach
to żaden wstyd.  :-)
I jak to idiota zapomniałeś i oczach innych czytających.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 10:12:30
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie3jb8$8tt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nigdzie nie napisałem że facet jest niewinny, to raz.
A dwa - domniemanie niewinności przy braku dowodów winy
to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym społeczeństwie.
Szkoda, że Ty jeszcze nie dorosłeś do tego aby żyć w cywilizacji.

[...]

Niestety nie zrozumiałeś aluzji... No ale nie zaskoczyłeś mnie tym bardzo.

Data: 2010-12-13 21:13:55
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 17:12, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Mam wrażenie że ty nie dorosłeś do zrozumienia co zgodnie
z prawem będzie uznane za winę a co może być uznawane za winę
przez osoby fizyczne.

[...]

Za to ty zrozumiałeś i próbujesz odwrócić kota ogonem.
Powodzenia, może kiedyś ci się uda.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 14:46:02
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie5uq5$oq1$3node1.news.atman.pl...
[...]

Jeśli Ty widzisz tu jakąś różnicę to właśnie jest problem który
sygnalizowałem wcześniej: nie nadajesz się do życia w cywilizowanym
społeczeństwie gdzie domniemanie niewinności jest zasadą uniwersalną
która obowiązuje wszędzie, a nie tylko w sądzie.
Ty nadajesz się do czasów, gdzie publiczne lincze bez sądów i palenie
na stosie czarownic "bo ktoś rzucił oskarżenie" były codziennością...

[...]

Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

Data: 2010-12-13 21:59:06
Autor: konieczko
Dziwny pendrive

Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

Ale jestes Jeleniem !

Data: 2010-12-13 15:27:52
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ie61ep$m6$1news.onet.pl...
Ja oczywiście zrozumiałem, bo to właśnie nie ja jestem idiotą :-)

Ale jestes Jeleniem !

Nie martw się, nie kupiłem tego USB Flash drive... :-)

Data: 2010-12-13 22:19:36
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 21:46, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Ty faktycznie jesteś idiotą dla którego uznanie winnym przez kogoś jest
równoznaczne z linczem czy paleniem na stosie.
Ale jak rozumiem tego mojego postu gdzie nawoływałem do palenia
na stosie lub linczu dziwnym trafem nie będziesz w stanie wskazać.

Nie zrozumiałeś i jesteś.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 15:27:54
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie62la$qg1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Z tym stosem to tylko przykład, abyś lepiej zrozumiał...
Szkoda że niestety nie wyszło. Przeceniłem Cię - sorry.

Nie zrozumiałeś i jesteś.

Tak jak już pisałem - bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów
to żaden wstyd.

Data: 2010-12-13 23:30:17
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 22:27, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Czyli jak się napisze głupotę dla której nie ma wytłumaczenia
najlepiej nazwać ją przykładem.

[...]

I jak to idiota zapomniałeś o oczach innych czytających."

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 16:47:15
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie66pq$r6p$2node1.news.atman.pl...
[...]

To co napisałem jest głupotą dla której nie ma wytłumaczenia
tylko dla idioty, który ma problemy ze zrozumieniem analogii.

[...]

Na razie nikt mądry nie nazwał mnie idiotą tylko Ty.
A bycie uznanym za idiotę w oczach idiotów nie jest wstydem.

Data: 2010-12-14 00:36:37
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 23:47, Użytkownik Pszemol napisał:

[...]

Czyli swoja głupotę teraz tłumaczysz analogią.
:-)

[...]

Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 02:04:48
Autor: Dawid
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 00:36, RadoslawF pisze:

Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.

Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
Cały czas prowadzisz stary, bravo :-)

Data: 2010-12-14 09:33:00
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-14 02:04, Użytkownik Dawid napisał:

Sam siebie nazwałeś idiotą, już to skomentowałem.

Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
Cały czas prowadzisz stary, bravo :-)

Jeszcze cię boli że w wyszedłeś na głupka w rozmowie ze mną ?
To rozmawiaj dalej, bolec będzie bardziej.
:-)

pozdrawiam

Data: 2010-12-14 15:05:43
Autor: Dawid
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 09:33, RadoslawF pisze:
[...]

nic nie boli.
ty wychodzisz na idiote w każdym poście i jeszcze się tym chwalisz,
dobry jesteś.
PLONK debilu

Data: 2010-12-14 16:11:20
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-14 15:05, Użytkownik Dawid napisał:
[...]

Ciebie jak widzę zabolało i to nieźle.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 23:02:19
Autor: Jacek S
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 16:11, RadoslawF pisze:

PLONK debilu

Ciebie jak widzę zabolało i to nieźle.

Pozdrawiam

Oczywiście wiesz, co to PLONK?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk
To po co odpisujesz?
Gość Cie ma w dupie, i już nie widzi Twoich postów - odpuść...

--
Jacek S.

Data: 2010-12-15 10:06:37
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-14 23:02, Użytkownik Jacek S napisał:

[...]

Gdyby tak było to nie widział by dotychczasowych.
Nie pierwszy raz mnie plonkuje. :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 20:45:42
Autor: miab
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 20:28, Pszemol pisze:
[...]

Dla niektórych wielkość ma znaczenie.
A ten "gustowny Pen" "skierowane jest zarówno do kobiet jak i mężczyzn".
Podobnie jak i te:
http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/05/29/upcomingtrend-ebay-fake-flash-seller-warning-alert-china/
http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/06/15/upcomingtrend-ebay-fake-flash-seller-alert-china/

miab

Data: 2010-12-12 14:15:04
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"miab" <miwa14@wp.pl> wrote in message news:ie396o$jhn$1mx1.internetia.pl...
[...]

I to jest dopiero coś przekonywującego.

Data: 2010-12-12 21:34:50
Autor: konieczko
Dziwny pendrive
temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum od czasu jat temat jest znany.

Data: 2010-12-12 14:41:08
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ie3bl9$sg3$1news.onet.pl...
temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum
od czasu jat temat jest znany.

Dla jednych stary, dla innych nowy...
Miliony nowych ludzi każdego dnia dowiaduje się miliony nowych rzeczy.

Data: 2010-12-12 23:13:25
Autor: konieczko
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 21:41, Pszemol pisze:
[...]

Ty nie jestes ludziem jestes poldebilnym lemingiem.

Data: 2010-12-12 16:19:25
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ie3he4$lt6$1news.onet.pl...
[...]

Bo Ty jesteś całodebilnym?

Data: 2010-12-13 08:45:43
Autor: Mariusz Kruk
Dziwny pendrive
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
I to jest dopiero coś przekonywującego.

"Przekonywającego", albo "przekonującego". Naucz się polskiego.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-12-13 10:14:02
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message news:slrnigbjp7.nb3.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
I to jest dopiero coś przekonywującego.

"Przekonywającego", albo "przekonującego". Naucz się polskiego.

:-) Dzięki!

Data: 2010-12-13 17:55:37
Autor: Nathan
Dziwny pendrive
[...]

Mam takie cudo. Dostałem jako reklamówkę czegoś tam. Wolne toto i jakichś ważniejszych bambetli to bym na tym nie przechowywał - parę znajomych osób narzekało, że straciło pliki. Jedna, ewentualna, zaleta to nobliwo-skórzany wygląd. Ot tania chińszczyzna.
..

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, ktĂłrzy schodzą z drzew,  na ktĂłre nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2010-12-13 21:33:40
Autor: atm
Dziwny pendrive

[...]

.

Mozesz wrzucic info odnosnie pojemnosci? Zakonczy to dyskusje.

Data: 2010-12-14 16:23:09
Autor: Nathan
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-13 21:33, atm pisze:

[...]

Małe info:
Pen w tej chwili pusty (prawie), ale jego pojemność to nie fake:

HD Tune: Generic Flash Disk Information

Firmware version : 8.00
Serial number    :
Capacity         : 15.6 GB (~16.8 GB)
Buffer size      : n/a

S.M.A.R.T                    : no
48-bit Address               : no
Read Look-Ahead              : no
Write Cache                  : no
Host Protected Area          : no
Device Configuration Overlay : no
Automatic Acoustic Management: no
Power Management             : no
Advanced Power Management    : no
Power-up in Standby          : no
Security Mode                : no
Firmware Upgradable          : no

Partition     : 1
Drive letter  :
Label         :
Capacity      : 15999 MB
Usage         : 0.00%
Type          : FAT32
Bootable      : No

Data: 2010-12-14 16:59:27
Autor: atm
Dziwny pendrive

[...]

Dzieki za info, to powinno rozwiac watpliwosci.
Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 17:08:39
Autor: Przemysław Ryk
Dziwny pendrive
Dnia Tue, 14 Dec 2010 16:23:09 +0100, Nathan napisał(a):

[...]

(ciach...)
Capacity      : 15999 MB
Usage         : 0.00%
Type          : FAT32
Bootable      : No

To teraz wrzuć na niego te 16 GB danych i daj znać, czy to było możliwe.

[ Wilson: I can't believe I'm able to say this, but... you're cancer-free. ]
[ (...) You're fine. Patient: I don't get it. House: Cool.                 ]
[                                                ("House M.D. 4x09 Games") ]

Data: 2010-12-14 18:02:59
Autor: miab
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 16:23, Nathan pisze:
[...]

To teraz uĹźyj np.:
http://www.hotfix.pl/h2testw-diagnostyka-pendrive-karty-pamieci-dysku-usb-a263.htm
Fake na tym właśnie polega ze raportuje zmanipulowana, wadliwą, zawyżona pojemność pena.

miab

Data: 2010-12-14 19:00:52
Autor: Nathan
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 18:02, miab pisze:

[...]

OK. Jutro wieczorkiem przedstawie raporcik.

Data: 2010-12-15 13:59:23
Autor: Nathan
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 19:00, Nathan pisze:
[...]

Oto raporcik. Ile ma pendrive? Info: obszar zajety przed testem to jakies 300MB

Warning: Only 15709 of 15984 MByte tested.
The media is likely to be defective.
3.1 GByte OK (6709248 sectors)
12.1 GByte DATA LOST (25462784 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
12.1 GByte corrupted (25462784 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x00000000bdf00000
Expected: 0x00000000bdf00000
Found: 0x0000000000000000
H2testw version 1.3
Writing speed: 10.3 MByte/s
Reading speed: 13.7 MByte/s
H2testw v1.4

Data: 2010-12-15 14:05:48
Autor: Vituniu
Dziwny pendrive
Oto raporcik. Ile ma pendrive? Warning: Only 15709 of 15984 MByte tested.
The media is likely to be defective.
3.1 GByte OK (6709248 sectors)
12.1 GByte DATA LOST (25462784 sectors)

A na ile Ci to wyglada? ;)

pozdrawiam,
Vituniu

PS: A teraz przepros wszystkich, ktorzy na podstawie Twojej wczorajszej wiadomosci zdazyli go sobie zakupic. ;)

Data: 2010-12-15 15:56:18
Autor: Nathan
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-15 14:05, Vituniu pisze:
[...]

Nikogo do kupna nie namawiałem. Przyznam uczciwie, że poprzedni raport był kiepski. Zresztą pisałem wcześniej, ze znajomi narzekali na zgubione pliki.

Data: 2010-12-15 18:44:32
Autor: miab
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-15 13:59, Nathan pisze:
[...]

Czyli to nie jest pendrive tylko kompletny śmieć pendrive-opodobny dla zmylenia przeciwnika.

miab

Data: 2010-12-14 13:57:23
Autor: Roman
Dziwny pendrive
tutaj mamy markowy produkt za atrakcyjną cenę
http://allegro.pl/pendrive-32gb-transcend-jetflash-v33-sprawdz-i1350033670.html

wchodzimy na stronę firmową i nie widzimy naszego pendriva
http://www.transcendusa.com/products/ModDetail.asp?ModNo=188&LangNo=0&Func1No=&Func2No=

Data: 2010-12-14 14:29:24
Autor: Vituniu
Dziwny pendrive
wchodzimy na stronę firmową i nie widzimy naszego pendriva

To akurat niczego nie dowodzi. Owszem - jest jakims
sygnalem ostrzegawczym, ale pelno w okol przykladow
produktow nie istniejacych w katalogach producentow.

pozdrawiam,
Vituniu.

Dziwny pendrive