Dziwny pendrive

Data: 2010-12-12 20:00:18
Autor: miab
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 14:16, Norbert pisze:
Witam

Trafilem na allegro na aukcje z pendrivem, ktory ma w opisie m.in. takie
cuda:

"maksymalna wielkość pliku przy zapisie to 30 MB"

"UWAGA!!! Pendrive nie zapisują plików video i obrazów gier"

O co chodzi?

Gdyby ktos chcial to tu adres aukcji: http://tinyurl.com/24fgnkb

Skoro nie zapisuje plików video i obrazów gier które maja ok. 700MB to pewnie podrasowana 512.

miab

Data: 2010-12-12 13:28:18
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"miab" <miwa14@wp.pl> wrote in message news:ie36hj$3bu$1mx1.internetia.pl...
[...]

A co ma wielkość pojedynczego pliku z całkowitą pojemnością dysku?

Data: 2010-12-12 20:40:14
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-12 20:28, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

Skoro nie zapisuje plików video i obrazów gier które maja ok. 700MB
to pewnie podrasowana 512.

A co ma wielko¶æ pojedynczego pliku z ca³kowit± pojemno¶ci± dysku?

Kup, sprawd¼ i nie zapomnij tu napisaæ ile plików trzydziesto megowych
zmie¶ci³e¶ na tym penie od nie oszusta.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 14:12:25
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie38eu$61j$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jeste¶cie opó¼nieni w rozwoju?

Ja nikogo nie broniê ani nie twierdzê ¿e on nie jest oszustem
gdy pytam czy macie DOWODY na to ¿e jest oszustem...

Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
Kupi³ kto¶ to i sprawdzi³? Bo je¶li nie, to macie tylko przypuszczenia.

Data: 2010-12-12 21:44:43
Autor: m4rkiz
Dziwny pendrive
?U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ie2l89.8qs.0@poczta.onet.pl...
[...]

w odroznieniu od ciebie nie kazdy na tej grupie uwaza ze prawo do mowienia
o tym ze kule zabijaja otrzymuje sie dopiero po udanym strzale w swoj leb

Data: 2010-12-12 16:01:24
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"m4rkiz" <aa@bb.cpl> wrote in message news:ie3fo8$lrc$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie musisz kupiæ TY aby¶ Ty wiedzia³ ¿e nie ma 16GB.
Pytam siê czy kto¶ kupi³ i sprawdzi³. Znasz kogo¶ takiego?

Widzisz - dopóki miob nie przytoczy³ ostrze¿enia z wordpress.com
to jedyne wasze "dowody" oszustwa to by³a niska cena i jakie¶ b³êdy
jêzykowe na stronie o mnie... Ale nie przeszkadza³o Wam to ju¿ linczowaæ
gostka za oszustwo. Taka podatno¶æ gawiedzi na lincz mnie dra¿ni, dlatego
zapyta³em o dowody, których jak siê okaza³o nie mieli¶cie...

Data: 2010-12-13 00:24:00
Autor: JoteR
Dziwny pendrive
"Pszemol" napisa³:

Widzisz - dopóki miob nie przytoczy³ ostrze¿enia z wordpress.com
to jedyne wasze "dowody" oszustwa to by³a niska cena i jakie¶ b³êdy
jêzykowe na stronie o mnie...

Czyli innymi s³owy przyznajesz, ¿e jeste¶ jednym z tych bêcwa³ów, którzy maj±c wszelkie przes³anki do podejrzeñ, i¿ podana im kawa jest gor±ca - nie uwierz±, dopóki nie przeczytaj± takiego ostrze¿enia na kubku? Doprawdy, nie ma siê czym chwaliæ. Bo trzeba byæ naprawdê wysokiej klasy bêcwa³em, ¿eby wchodz±c na grupê, na której s± ludzie, którzy "zjedli zêby" na sprzêcie komputerowym *w Polsce*, zak³adaæ ¿e nie wiedz± o czym pisz±. I ¿e do wyci±gniêcia wniosków nie s± im potrzebne publikacje w amerykañskich pi¶mid³ach dla ubogich duchem, lecz przede wszystkim do¶wiadczenie nabyte w warunkach *polskich*. Ale jak widaæ - dla ciebie liczy siê tylko to, co zamieszczono w kolorowej prasie, inni som gupi i ju¿. I potupaj jeszcze nó¿k±.

JoteR

Data: 2010-12-13 10:10:50
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
JoteR, Po co te emocje? Lecz siê! Mo¿e jeszcze nie jest za pó¼no...

Data: 2010-12-12 22:34:06
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-12 21:12, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Ty jeste¶ co skutecznie udowadniasz w swoich postach.

Ja nikogo nie broniê ani nie twierdzê ¿e on nie jest oszustem
gdy pytam czy macie DOWODY na to ¿e jest oszustem...

Dowody to musi mieæ prokurator czy s±d, my nie mamy takiego
obowi±zku i nie pozwolimy go sobie na³o¿yæ przez takiego
typa jak ty.

Nie o to czy macie przypuszczenia tylko czy macie dowody.
Kupi³ kto¶ to i sprawdzi³? Bo je¶li nie, to macie tylko przypuszczenia.

Skoro dla ciebie ma to jakie¶ znaczenie to sobie pisz ¿e mamy
"tylko przypuszczenia". Ale ¿eby nie wyj¶æ na kompletnego idiotê
to powiniene¶ zamilkn±æ lub kupiæ tego pena i nam udowodniæ ¿e
byli¶my w b³êdzie. Wybór nale¿y do ciebie.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 15:54:32
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie3f4g$7v8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dowody to musi mieæ ten, kto oskar¿a innego o oszustwo.
Bez dowodów oskar¿a tylko skoñczona szmata bez honoru.

[...]

Wyj¶æ na idiotê w oczach idiotów to ¿aden wstyd.

Data: 2010-12-12 23:45:58
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-12 22:54, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Dowody to trzeba przedstawiæ w s±dzie je¶li ju¿.
A czy mo¿na twoje za³o¿enie przyj±æ w druga stronê ?
nie masz dowodu a pyszczysz ¿e facet jest niewinny czyli
jeste¶ "skoñczona szmata bez honoru"

[...]

Czyli ³adnie za³o¿y³e¶ ¿e wyj¶æ na idiotê w swoich oczach
to ¿aden wstyd.  :-)
I jak to idiota zapomnia³e¶ i oczach innych czytaj±cych.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 10:12:30
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie3jb8$8tt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nigdzie nie napisa³em ¿e facet jest niewinny, to raz.
A dwa - domniemanie niewinno¶ci przy braku dowodów winy
to PODSTAWOWA ZASADA w cywilizowanym spo³eczeñstwie.
Szkoda, ¿e Ty jeszcze nie doros³e¶ do tego aby ¿yæ w cywilizacji.

[...]

Niestety nie zrozumia³e¶ aluzji... No ale nie zaskoczy³e¶ mnie tym bardzo.

Data: 2010-12-13 21:13:55
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 17:12, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Mam wra¿enie ¿e ty nie doros³e¶ do zrozumienia co zgodnie
z prawem bêdzie uznane za winê a co mo¿e byæ uznawane za winê
przez osoby fizyczne.

[...]

Za to ty zrozumia³e¶ i próbujesz odwróciæ kota ogonem.
Powodzenia, mo¿e kiedy¶ ci siê uda.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 14:46:02
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie5uq5$oq1$3node1.news.atman.pl...
[...]

Je¶li Ty widzisz tu jak±¶ ró¿nicê to w³a¶nie jest problem który
sygnalizowa³em wcze¶niej: nie nadajesz siê do ¿ycia w cywilizowanym
spo³eczeñstwie gdzie domniemanie niewinno¶ci jest zasad± uniwersaln±
która obowi±zuje wszêdzie, a nie tylko w s±dzie.
Ty nadajesz siê do czasów, gdzie publiczne lincze bez s±dów i palenie
na stosie czarownic "bo kto¶ rzuci³ oskar¿enie" by³y codzienno¶ci±...

[...]

Ja oczywi¶cie zrozumia³em, bo to w³a¶nie nie ja jestem idiot± :-)

Data: 2010-12-13 21:59:06
Autor: konieczko
Dziwny pendrive

Ja oczywi¶cie zrozumia³em, bo to w³a¶nie nie ja jestem idiot± :-)

Ale jestes Jeleniem !

Data: 2010-12-13 15:27:52
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ie61ep$m6$1news.onet.pl...
Ja oczywi¶cie zrozumia³em, bo to w³a¶nie nie ja jestem idiot± :-)

Ale jestes Jeleniem !

Nie martw siê, nie kupi³em tego USB Flash drive... :-)

Data: 2010-12-13 22:19:36
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 21:46, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Ty faktycznie jeste¶ idiot± dla którego uznanie winnym przez kogo¶ jest
równoznaczne z linczem czy paleniem na stosie.
Ale jak rozumiem tego mojego postu gdzie nawo³ywa³em do palenia
na stosie lub linczu dziwnym trafem nie bêdziesz w stanie wskazaæ.

Nie zrozumia³e¶ i jeste¶.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 15:27:54
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie62la$qg1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Z tym stosem to tylko przyk³ad, aby¶ lepiej zrozumia³...
Szkoda ¿e niestety nie wysz³o. Przeceni³em Ciê - sorry.

Nie zrozumia³e¶ i jeste¶.

Tak jak ju¿ pisa³em - bycie uznanym za idiotê w oczach idiotów
to ¿aden wstyd.

Data: 2010-12-13 23:30:17
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 22:27, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Czyli jak siê napisze g³upotê dla której nie ma wyt³umaczenia
najlepiej nazwaæ j± przyk³adem.

[...]

I jak to idiota zapomnia³e¶ o oczach innych czytaj±cych."

Pozdrawiam

Data: 2010-12-13 16:47:15
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:ie66pq$r6p$2node1.news.atman.pl...
[...]

To co napisa³em jest g³upot± dla której nie ma wyt³umaczenia
tylko dla idioty, który ma problemy ze zrozumieniem analogii.

[...]

Na razie nikt m±dry nie nazwa³ mnie idiot± tylko Ty.
A bycie uznanym za idiotê w oczach idiotów nie jest wstydem.

Data: 2010-12-14 00:36:37
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-13 23:47, U¿ytkownik Pszemol napisa³:

[...]

Czyli swoja g³upotê teraz t³umaczysz analogi±.
:-)

[...]

Sam siebie nazwa³e¶ idiot±, ju¿ to skomentowa³em.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 02:04:48
Autor: Dawid
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 00:36, RadoslawF pisze:

Sam siebie nazwa³e¶ idiot±, ju¿ to skomentowa³em.

Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
Ca³y czas prowadzisz stary, bravo :-)

Data: 2010-12-14 09:33:00
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-14 02:04, U¿ytkownik Dawid napisa³:

Sam siebie nazwa³e¶ idiot±, ju¿ to skomentowa³em.

Niestety albo stety, ranking idiotów otwierasz ty.
Ca³y czas prowadzisz stary, bravo :-)

Jeszcze ciê boli ¿e w wyszed³e¶ na g³upka w rozmowie ze mn± ?
To rozmawiaj dalej, bolec bêdzie bardziej.
:-)

pozdrawiam

Data: 2010-12-14 15:05:43
Autor: Dawid
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 09:33, RadoslawF pisze:
[...]

nic nie boli.
ty wychodzisz na idiote w ka¿dym po¶cie i jeszcze siê tym chwalisz,
dobry jeste¶.
PLONK debilu

Data: 2010-12-14 16:11:20
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-14 15:05, U¿ytkownik Dawid napisa³:

Ciebie jak widzê zabola³o i to nie¼le.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-14 23:02:19
Autor: Jacek S
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-14 16:11, RadoslawF pisze:

PLONK debilu

Ciebie jak widzê zabola³o i to nie¼le.

Pozdrawiam

Oczywi¶cie wiesz, co to PLONK?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Plonk
To po co odpisujesz?
Go¶æ Cie ma w dupie, i ju¿ nie widzi Twoich postów - odpu¶æ...

--
Jacek S.

Data: 2010-12-15 10:06:37
Autor: RadoslawF
Dziwny pendrive
Dnia 2010-12-14 23:02, U¿ytkownik Jacek S napisa³:

[...]

Gdyby tak by³o to nie widzia³ by dotychczasowych.
Nie pierwszy raz mnie plonkuje. :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-12 20:45:42
Autor: miab
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 20:28, Pszemol pisze:
[...]

Dla niektórych wielkość ma znaczenie.
A ten "gustowny Pen" "skierowane jest zarówno do kobiet jak i mężczyzn".
Podobnie jak i te:
http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/05/29/upcomingtrend-ebay-fake-flash-seller-warning-alert-china/
http://sosfakeflash.wordpress.com/2009/06/15/upcomingtrend-ebay-fake-flash-seller-alert-china/

miab

Data: 2010-12-12 14:15:04
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"miab" <miwa14@wp.pl> wrote in message news:ie396o$jhn$1mx1.internetia.pl...
[...]

I to jest dopiero coÅ› przekonywujÄ…cego.

Data: 2010-12-12 21:34:50
Autor: konieczko
Dziwny pendrive
temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum od czasu jat temat jest znany.

Data: 2010-12-12 14:41:08
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ie3bl9$sg3$1news.onet.pl...
temat stary jak swiat niejeden gimnazjalista skonczyl gimnazjum
od czasu jat temat jest znany.

Dla jednych stary, dla innych nowy...
Miliony nowych ludzi każdego dnia dowiaduje się miliony nowych rzeczy.

Data: 2010-12-12 23:13:25
Autor: konieczko
Dziwny pendrive
W dniu 2010-12-12 21:41, Pszemol pisze:
[...]

Ty nie jestes ludziem jestes poldebilnym lemingiem.

Data: 2010-12-12 16:19:25
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"konieczko" <troll@ops.pl> wrote in message news:ie3he4$lt6$1news.onet.pl...
[...]

Bo Ty jesteś całodebilnym?

Data: 2010-12-13 08:45:43
Autor: Mariusz Kruk
Dziwny pendrive
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
I to jest dopiero co¶ przekonywuj±cego.

"Przekonywaj±cego", albo "przekonuj±cego". Naucz siê polskiego.

--
  Kruk@ -\                   |           }-> epsilon.eu.org | http:// -/                   |                              |

Data: 2010-12-13 10:14:02
Autor: Pszemol
Dziwny pendrive
"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message news:slrnigbjp7.nb3.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Pszemol"
I to jest dopiero co¶ przekonywuj±cego.

"Przekonywaj±cego", albo "przekonuj±cego". Naucz siê polskiego.

:-) Dziêki!

Dziwny pendrive