Dziwny problem

Data: 2012-04-10 04:53:47
Autor: grzech
Dziwny problem
Mam taki dziwny problem z samochodem. Gdy go parę lat temu kupowałem, to
wchodziło do niego paliwa za niecałe 200 zł, niedawno koło 250 zł, a
ostatnio to już prawie 300 zł. Co jest? Byłem u trzech mechaników i
rozkładają bezradnie ręce. Może węże paliwowe spuchły i dlatego więcej
się mieści? Co z tym zrobić? Pytam, bo zasiłek mi chcą zabrać, że niby
na paliwo za dużo wydaję, a to przecież nie moja wina, tylko jakaś
awaria pojazdu!

paliwo podrożało? :)

______
grzech