Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Dziwny problem - Carisma GDI

Dziwny problem - Carisma GDI

Data: 2009-11-02 12:43:38
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Dziwny problem - Carisma GDI
Mumin pisze:
CIACH!

A sciagnales charakterystyke czujnika temperatury? Przede wszystkim czujnika temperatury chlodziwa. Jesli wystepuje, to z czujnika temperatury powietrza tez warto. Moze czujnik nie dziala liniowo i w pewnych zakresach przeklamuje?

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE
Trafic 1.9dCi serwis Perkins

Data: 2009-11-02 13:09:31
Autor: Mumin
Dziwny problem - Carisma GDI
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Mumin pisze:
CIACH!

A sciagnales charakterystyke czujnika temperatury? Przede wszystkim czujnika temperatury chlodziwa. Jesli wystepuje, to z czujnika temperatury powietrza tez warto. Moze czujnik nie dziala liniowo i w pewnych zakresach przeklamuje?


A wiesz, że coś w tym może być. Jak pierwszy raz pojechałem na diagnozę komputerową to znaleźli błąd przepustnicy i właśnie, któryś czujnik temperatury pokazywał im temperaturę ujemną, choć to był sierpień. Przypomnę im o tym bo w sobotę znów się wybieram.:(
Dzięki za sugestię.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-11-02 13:31:18
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Dziwny problem - Carisma GDI
Mumin pisze:
A wiesz, że coś w tym może być. Jak pierwszy raz pojechałem na diagnozę komputerową to znaleźli błąd przepustnicy i właśnie, któryś czujnik temperatury pokazywał im temperaturę ujemną, choć to był sierpień. Przypomnę im o tym bo w sobotę znów się wybieram.:(
Dzięki za sugestię.

Czyli zmien zaklad.
Najlepiej sprawdz samemu. Miernik w lape, silnik do temperatury krytycznej dla wystepowania problemu i pomiar napiecia. Jesli bedzie 0V lub 5V - czujnik ewidentnie uszkodzony. Jesli bedzie pokazywal wartosci w zakresie 0,2V - 4,8V - spisz, nagrzewaj silnik do temperatury roboczej i porownaj charakterystyke z tym, co na pewno jest dostepne w internecie. Tylko nie wymieniaj czujnika w ciemno - moze sie okazac, ze wina lezy w instalacji, a nie w samym czujniku.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen BX 14TGE
Trafic 1.9dCi serwis Perkins

Data: 2009-11-02 13:50:45
Autor: Mumin
Dziwny problem - Carisma GDI
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Mumin pisze:
A wiesz, że coś w tym może być. Jak pierwszy raz pojechałem na diagnozę komputerową to znaleźli błąd przepustnicy i właśnie, któryś czujnik temperatury pokazywał im temperaturę ujemną, choć to był sierpień. Przypomnę im o tym bo w sobotę znów się wybieram.:(
Dzięki za sugestię.

Czyli zmien zaklad.
Najlepiej sprawdz samemu. Miernik w lape, silnik do temperatury krytycznej dla wystepowania problemu i pomiar napiecia. Jesli bedzie 0V lub 5V - czujnik ewidentnie uszkodzony. Jesli bedzie pokazywal wartosci w zakresie 0,2V - 4,8V - spisz, nagrzewaj silnik do temperatury roboczej i porownaj charakterystyke z tym, co na pewno jest dostepne w internecie. Tylko nie wymieniaj czujnika w ciemno - moze sie okazac, ze wina lezy w instalacji, a nie w samym czujniku.


Ok, spróbuje zmierzyć. Jakbyś tylko mógł mi podpowiedzieć jak to dokładnie zrobić bo ja lajkonik jestem w tych sprawach od strony praktycznej.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Dziwny problem - Carisma GDI

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona