Dziwny problem z hamulcami.

Data: 2011-01-24 21:07:51
Autor: Michal Jankowski
Dziwny problem z hamulcami.
"Plumpi" <plumpix@onet.pl> writes:

Od 2 dni pojawil sie problem z hamowaniem, który polega na tym, ze

Dwa dni temu powinienies byl byc tym samochodem w warsztacie, a nie
jezdzic i zagrozenie stwarzac.

  MJ

Data: 2011-01-25 16:55:18
Autor: Plumpi
Dziwny problem z hamulcami.
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzd3nmm5ew.fsfccfs1.fuw.edu.pl...

Od 2 dni pojawil sie problem z hamowaniem, który polega na tym, ze

Dwa dni temu powinienies byl byc tym samochodem w warsztacie, a nie
jezdzic i zagrozenie stwarzac.

Chyba zartujesz ? Jakie zagrożenie ?
Skoro wiem jak się auto zachowuje to żaden problem. Po prostu dużo wcześniej planuję hamowanie. Opony mam jeszcze letnie, całkiem łyse, dlatego też muszę jeździć znacznie wolniej i ostrożniej niż normalnie. Staram się nie jeździć szybciej jak 80-90km/h w terenie zabudowanym, a hamować muszę delikatnie i dlatego hamuję silnikiem. Osobiście to bym to całkiem olał, bo dla mnie hamulce w ogóle są niepotrzebne, ale od czasu do czasu autem jeździ mój 10 letni syn, kiedy ja się upijam w knajpie, bo z reguły piję do tego stopnia, że nie daję rady prowadzić samochodu. Hamulec ręczny od 2 lat jest popsuty, dlatego myślę żeby ewentualnie naprawić hamulec główny jak najtańszym kosztem, bo szkoda kasy dla mechaników.

Dziwny problem z hamulcami.