Dziwny problem z odpalaniem

Data: 2013-08-13 23:12:53
Autor: Lewis
Dziwny problem z odpalaniem
W dniu 2013-08-13 22:38, Jawi pisze:
Pacjent to Ford, scorpio. Jakaś wersja GHIAz roku krótko przed 2000.
Silnik Benzynowy, bez gazu.
Odpala prawidłowo kilka razy, ale szaleje na obrotach, bardzo nierówno
pracuje. Ale można jeździć.
Za którymś razem nie odpali, nie kręci rozrusznikiem, kontrolki na desce
palą się normalnie. Wtedy, trzeba poczekać aż ostygnie silnik, na biegu
go leciutko bujnąć, żeby ruszył wałem i wtedy odpali. Ale jak jest
zimny. Na rozgrzanym silniku to nic nie daje.
Co za diabeł?

Czujnik położenia wału?

Lewis

Data: 2013-08-13 23:22:06
Autor: Jawi
W dniu 2013-08-13 23:12, Lewis pisze:
[...]

i tak właśnie strzeliłem, ale mechanik powiedział kuzynowi (bo to jego auto), że kręciłby rozrusznikiem

Data: 2013-08-13 23:40:33
Autor: hisjusz
W dniu 2013-08-13 23:22, Jawi pisze:
[...]

Wiązka kabli gdzieś przy silniku, pod wpływem temp zaczyna robić lekką zworę i szaleje komputer.

Data: 2013-08-14 00:00:50
Autor: Jawi
W dniu 2013-08-13 23:40, hisjusz pisze:

Czujnik położenia wału?
i tak właśnie strzeliłem, ale mechanik powiedział kuzynowi (bo to jego
auto), że kręciłby rozrusznikiem

Wiązka kabli gdzieś przy silniku, pod wpływem temp zaczyna robić lekką
zworÄ™ i szaleje komputer.
no właśnie, ale, czasami odpali kilka - kilkanaście razy bez problemu. Jak gorący to nic nie pomaga, jak zimny to lekko ruszony i odpala.
No dla mnie jak nic, czujnik położenia, jak wiązka kabli by to była to by się podsmażyła i klapa.
Chociaż, bo ja wiem, rożne dziwy się zdarzały.

--

Dziwny problem z odpalaniem