Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD

Data: 2011-03-07 23:34:23
Autor: sth
Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD
Nie chcę płacic za macanie po ciemku, ale problem jużstał się trudno tolerowalny :/ gdzie do cholery takie ilości płynu mogą zniknąć bez śladu?

zaloz prezerwatywe na korek zbiornika wyrownawczego i pojezdzij troche.

Data: 2011-03-08 08:23:54
Autor: wchpikus
Dziwny problem ze znikającym płynem chł odzącym - JTD
Witam!
U mnie tez ubywa, ale to silnik 1.9 jtd 115.
Dziwne jest to ze tez nie moge zlokalizowac gdzie:)
Poziom plynu zawsze zejdzie do minimum i tak pozostaje.
Dolewka powyzej poziomu minimum (do polowy zbiornika lub do max) zawsze powoduje zejscie plynu:)
Nie wiem gdzie cieknie, dolewam od czasu do czasu:)

Data: 2011-03-08 09:37:27
Autor: Janko Walski
[...]

W silniku 1.4 D4D Toyoty jest specjanla naklejka pod maska, jak nalezy uzupelniac plyn chlodniczy. Zbiornik wyrównawczy ma dwa korki i podzielony jest na dwie czesci. Podczas wymiany nalezy odkrecic oba korki, w innym wypadku niezaleznie od ilosci dolanego plynu zostanie on wyrzucony do poziomu minimum.

Dziwny problem ze znikającym płynem chłodzącym - JTD