Dziwny przypadek awarii

Data: 2014-10-22 12:32:12
Autor: Grzexs
Dziwny przypadek awarii
Ano patrzyłem sobie na przejeżdżające samochody rondem pod krakowskim dworcem autobusowym i zdarzyła się pewnej furgonetce (jakiś ambulans) dziwna awaria. Gość stanął, coś tam pooglądał, a potem powoli i z trudem ruszył z odgłosem jakby przesypującego się szkła czy tłuczonych butelek. Zjechał na bok i… nie wiem co dalej. Odgłos był tak dziwny i nietypowy, że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?
--
Grzexs

Data: 2014-10-22 03:57:41
Autor: kogutek444
Dziwny przypadek awarii
W dniu ¶roda, 22 paĽdziernika 2014 12:32:19 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
Ano patrzyłem sobie na przejeżdżaj±ce samochody rondem pod krakowskim dworcem autobusowym i zdarzyła się pewnej furgonetce (jaki¶ ambulans) dziwna awaria. Go¶ć stan±ł, co¶ tam poogl±dał, a potem powoli i z trudem ruszył z odgłosem jakby przesypuj±cego się szkła czy tłuczonych butelek. Zjechał na bok i... nie wiem co dalej. Odgłos był tak dziwny i nietypowy, że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?

-- Grzexs

Fszystko się mogło stać. Trzeba było spytać na miejscu a nie tutaj, bo tutaj nikt nie wie.

Data: 2014-10-22 12:42:35
Autor: elmer radi radisson
Dziwny przypadek awarii
On 2014-10-22 12:32, Grzexs wrote:

[...]

towar na pace poszedl w straty.

--

memento lorem ipsum

Data: 2014-10-22 03:59:41
Autor: kogutek444
Dziwny przypadek awarii
On 2014-10-22 12:32, Grzexs wrote:

> [...]

> że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy

> przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?

Może to była karetka od truposzy i towar wcze¶niej poszedł na straty.

Data: 2014-10-22 20:23:23
Autor: m4rkiz
Dziwny przypadek awarii
"Grzexs" <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> wrote in message news:m2813i$arm$1node1.news.atman.pl...
[...]

paleta zniczy wozonych na lewo mu sie przewrocila ;)

--
http://db.org.pl/

Dziwny przypadek awarii