Dziwny przypadek awarii

Data: 2014-10-22 20:23:23
Autor: m4rkiz
Dziwny przypadek awarii
"Grzexs" <grzexs@g-a-zeta-apsik.pl> wrote in message news:m2813i$arm$1node1.news.atman.pl...
Ano patrzyłem sobie na przejeżdżające samochody rondem pod krakowskim dworcem autobusowym i zdarzyła się pewnej furgonetce (jakiś ambulans) dziwna awaria. Gość stanął, coś tam pooglądał, a potem powoli i z trudem ruszył z odgłosem jakby przesypującego się szkła czy tłuczonych butelek. Zjechał na bok i… nie wiem co dalej. Odgłos był tak dziwny i nietypowy, że mnie to bardzo zastanawia. Raczej nie wlókł nic, bo bez obawy przejeżdżał przez krawężniki. Co się mu mogło stać?

paleta zniczy wozonych na lewo mu sie przewrocila ;)

--
http://db.org.pl/

Dziwny przypadek awarii