Dziwny transfer na HDD

Data: 2010-04-03 09:29:16
Autor: Michał
Dziwny transfer na HDD
Zauważyłem, że na jednym z dysków mam bardzo słaby transfer
( http://42-290.eu/fotka/dysk.jpg ).

Można wnioskować, że jeszcze jakiś inny program coś na tym dysku zapisuje/czyta podczas testowania

Data: 2010-04-03 11:09:31
Autor: Radek D
Dziwny transfer na HDD
Można wnioskować, że jeszcze jakiś inny program coś na tym dysku zapisuje/czyta podczas testowania

Zainstalowałem najnowsze sterowniki do chipsetu, wyłączyłem przywracanie systemu, Avasta, Spyboot, poprawilem ustawienia w BIOS i nic.
Ale coś mnie podkusiło by wyłączyć HDD Health - do monitorowania SMART i     nagle dyski ożyły ;-)
Tylko mnie zastanawia jak to możliwe, że przez jakieś dwa lata program, który miał pilnować bezpieczeństwa mich danych mógł robić taką kaszanę z transferami.

Data: 2010-04-03 22:59:14
Autor: Mikołaj Tutak
Dziwny transfer na HDD

Umiesz czytać? Kolega Ci napisał:

"Można wnioskować, że jeszcze jakiś inny program coś na tym dysku
zapisuje/czyta podczas testowania"

Powyłączaj po kolei wszystkie bzdety które masz puszczone w tle to się przekonasz który tak ci zabija dyski.

      Mikołaj

Data: 2010-04-04 09:34:50
Autor: Radek D
Dziwny transfer na HDD

[...]

Parafrazując Umiesz czytać? Przeczytaj co właśnie napisałem :-P

Już znalazłem program, który zaśmieca dyski tylko się zastanawiam jak
odczyt SMART może tak mocno spowolnić dysk.

Data: 2010-04-04 11:05:35
Autor: RadoslawF
Dziwny transfer na HDD
Dnia 2010-04-04 09:34, Użytkownik Radek D napisał:

Już znalazłem program, który zaśmieca dyski tylko się zastanawiam jak
odczyt SMART może tak mocno spowolnić dysk.

Albo kiepski program albo kiepski użytkownik i zamiast sprawdzać
co godzina lub rzadziej sprawdzało co sekundę czy co dwie.
:-)

Pozdrawiam

Dziwny transfer na HDD