Dziwny wyrok ws. książki o Wa łęsie.

Data: 2010-03-20 23:05:32
Autor: Andrzej Adam Filip
Dziwny wyrok ws. książki o Wa łęsie.
http://wiadomosci.onet.pl/2143880,11,wyrok_ws_ksiazki_o_walesie,item.html

A to jest wyrok *prawomocny*?

Jeśli książka o żyjący i nie ubezwłasnowolnionym ojcu narusza "dobra
osobiste" jego cĂłrki bez naruszania "dĂłbr osobistych" ojca (AFAIR brak
takiego procesu) to jak dla mnie "ĹĽyjemy w dziwnym kraju" [pod rzÄ…dami PO ;-) ]

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy nie ma konia, dobry i osioł.

Data: 2010-03-21 08:01:28
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie.

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

Je¶li ksi±żka o żyj±cy i nie ubezwłasnowolnionym ojcu narusza "dobra
osobiste" jego córki bez naruszania "dóbr osobistych" ojca (AFAIR brak
takiego procesu) to jak dla mnie "żyjemy w dziwnym kraju"

Kto powiedział, że nie narusza dóbr osobistych ojca? Brak procesu o niczym nie ¶wiadczy. B±dĽ cierpliwy, proces w sprawie naruszania dóbr będzie.

 Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć cało¶ciow± systemow± reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 277 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-21 00:29:24
Autor: Antenka
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie.

> to jak dla mnie "żyjemy w dziwnym kraju"

Mało powiedziane, że "żyjemy w dziwnym kraju" :

ŻYJEMY  W  KRAJU  BEZPRAWIA, DO KTÓREGO  WRÓCIŁA  CENZURA,  A  SˇDY
NIE Sˇ NIEZAWISŁE  I  WIDAĆ JAK NA DŁONI ICH UZALEZNIENIE POLITYCZNE.

Pytam się więc, kim sa owi sędziowie, którzy wydaj± tak kompromituj±ce
ich samych wyroki? Komu i czemu służ±? Sprawiedliwo¶ci? Brrrrrrrr

Antenka

Data: 2010-03-21 08:34:49
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Komu i czemu służ±? Sprawiedliwo¶ci?

No! prawu i sprawiedliwo¶ci!

Artur Borubar

--

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-21 08:36:08
Autor: cytryna
> [...]

Pytam się więc, kim sa owi sędziowie, którzy wydaj± tak kompromituj±ce
ich samych wyroki? Komu i czemu służ±? Sprawiedliwo¶ci? Brrrrrrrr

To kolejny wyrok polityczny po sprawie Dr G. kontra min. Z. najgorsze jest to,
że bezczelny sieczkobrzęch będzie sie znów powoływał na "wyrok", co już czyni
od lat odpowiadaj±c na zarzut (udokumentowany) kolaboracji z UB. Czas pomy¶leć
o wznowieniu procesu lustracyjnego po zmartwychstaniu oficera prowadz±cego.

Data: 2010-03-21 01:11:51
Autor: Antenka
On 21 Mar, 08:36, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

o wznowieniu procesu lustracyjnego po zmartwychstaniu oficera prowadz±cego.

Tak, pora wznowić proces "walizy". W gruncie rzeczy to ja rozumiem tę
córkę - nie może się pogodzić z tym, że jej tatu¶ był TW, odpycha od
siebie tę my¶l, bo żyje mitem własnego ojca, a jej ¶wiat stan±ł na
głowie. Dobrze, że inni my¶l± trzeĽwo i prawdę stawiaj± na pierwszym
miejscu.
O powi±zaniu "walizy" z SB ¶wiadcz± nie tylko akta, ale przede
wszystkim całokształt jego działalno¶ci po 1981 , nie wspominaj±c już
o tym, co zaserwował nam po roku 1989.

Antenka

Data: 2010-03-21 18:55:17
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-21 09:11, Antenka pisze:
O powi±zaniu "walizy" z SB ¶wiadcz± nie tylko akta, ale przede
wszystkim całokształt jego działalno¶ci po 1981 , nie wspominaj±c już
o tym, co zaserwował nam po roku 1989.

wez pod uwage kto byl jego prawa reka (i lewa) i kto wykonywal jego polecenia z maniakalna gorliwoscia az do 1992 roku

--
the_foe

Data: 2010-03-21 08:57:58
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

To kolejny wyrok polityczny po sprawie Dr G. kontra min. Z....

Skoro polityczny, to dlaczego Zbigniewu Ziobru od meblów nie apelował, tylko pogodził się z wyrokiem i przepraszał w mediach?

Data: 2010-03-21 18:53:42
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-21 08:29, Antenka pisze:
[...]

wiesz, ze komuna dokladnie to samo mowila w 1944 roku tworzac z sedziow przydupasow prokuratorow?

--
the_foe

Data: 2010-03-21 09:24:07
Autor: Andrzej Adam Filip
Dziwny wyrok ws. książki o Wa łęsie [Coś śmierdzi?]
"najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
[...]

Kto powiedział, że nie narusza dóbr osobistych ojca? Brak procesu o niczym nie świadczy. Bądź cierpliwy, proces w sprawie naruszania dóbr będzie.

 Artur Borubar

No wiec uznam że dobre imię Lecha Wałęsy zostało naruszone dopiero po
procesie który on sam wytoczy "jako *osobiście* pokrzywdzony".
Bo proces wygrany przez cĂłrkÄ™ (w pierwszej instancji?) jak dla mnie
wygląda niemal jak "kruczek prawny" mogący co najwyżej potwierdzać jak
sprawa śmierdzi (AFAIR proces był o naruszenie dóbr osobistych córki
przez pisanie o ĹĽyjÄ…cym ojcu a nie o niej samej).

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Radość twarzy warta jest więcej niż szczodrobliwość ręki.

Data: 2010-03-21 09:41:26
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie [Co¶ ¶mierdzi?]

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

No wiec uznam że dobre imię Lecha Wałęsy zostało naruszone dopiero po
procesie który on sam wytoczy "jako *osobi¶cie* pokrzywdzony".
Bo proces wygrany przez córkę (w pierwszej instancji?) jak dla mnie
wygl±da niemal jak "kruczek prawny" mog±cy co najwyżej potwierdzać jak
sprawa ¶mierdzi (AFAIR proces był o naruszenie dóbr osobistych córki
przez pisanie o żyj±cym ojcu a nie o niej samej).

Wałęsa już od dawna ma status pokrzywdzonego! Przecież to była gło¶na sprawa. Nie pamiętasz?

Data: 2010-03-21 10:15:45
Autor: u2
W dniu 2010-03-21 09:41, najgorsze wyrazy wspólczucia pisze:
Wałęsa już od dawna ma status pokrzywdzonego! Przecież to była gło¶na sprawa. Nie pamiętasz?

Tak, ale wyrok s±du był kuriozalny bez przeprowadzenia wła¶ciwego
postępowania. Nie pamiętasz ? :)

Data: 2010-03-21 15:59:44
Autor: cirrus
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie [Co¶ ¶mierdzi?]
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho4o92$bmn$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Bo nie po twojej my¶li kretynie, nie pamietasz?

--
stevep

Data: 2010-03-21 16:05:48
Autor: u2
W dniu 2010-03-21 15:59, cirrus pisze:

[...]

Sam jeste¶ kretynem. A że bronisz TW  Bolka to już twoja esbecka
solidarno¶ć :]

Data: 2010-03-22 16:12:17
Autor: cirrus
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie [Co¶ ¶mierdzi?]
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ho5cpc$sru$1atlantis.news.neostrada.pl...

Bronie każdego przed kretynami jak ty.

--
stevep

Data: 2010-03-21 18:58:00
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-21 10:15, u2 pisze:
[...]

dotyczy to takze JK, bo sad nie zbadal lojalki z przyczyn formalno-prawnych : lojalka wg ustawy nie stanowi przedmiotu lustracji.

--
the_foe

Data: 2010-03-21 10:32:14
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Wałęsa już od dawna ma status pokrzywdzonego! Przecież to była głośna sprawa. Nie pamiętasz?

"Staranne unikanie wchodzenia w detale" w dyskusji z osobami które "coś zapamiętały" wybitnie nie działa na korzyść tak "bronionej" osoby.
To czego nie zapomniałem to "zmartwychwstanie" oficera który na procesie
lustracyjnym "dla sądu był martwy" oraz twierdzenia Wałęsy że swoją
teczkę "z SB" (którą "pobrał" jako prezydent RP) "zdał w całości" oraz
twierdzenia innych że ją "uszczuplił" przed zdaniem.

Całkiem możliwe że Wałęsie nie da się udowodnić "kilku spraw" *w sądzie*
ale tutaj nie jest sąd, standardy są całkiem inne. Sąd powinien
rozstrzygać wątpliwości na korzyść "oskarżanego" my zaś "poza sądem"
niekoniecznie, powinniśmy mieć prawo do "najbardziej prawdopodobnego
wyjaśnienia" (znacząco bardziej prawdopodobnego niż inne).

Po za tym ważne jest co *dokładnie* sąd uznał za naruszenie dóbr *córki*
Wałęsy: "sugestie+" współpracy z SB czy np. *tylko* opis relacji w
sprawie "incydentu z kropielnicą" w okolicach pierwszej komunii Wałęsy.
Jak dla mnie relacje prasowe które widziałem *NADZWYCZAJ STARANNIE*
omijały tą kwestię - mam założyć że pisali je idioci nie wiedzący co
*dokładnie* powinno być ważne w tym wyroku?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Zbrodnia nie może mieć uzasadnienia.

Data: 2010-03-21 12:40:13
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie [Co¶ ¶mierdzi?]
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

"Staranne.....

Je¶li nie będziemy respektowac wyroku s±du, tylko nie znaj±c dokumentacji i nie będ±c prawnikami, będziemy rozstrzygac pod polityczne zapotrzebowanie, to szkoda w ogóle na ten temat dyskutowac.

Data: 2010-03-21 17:17:42
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Jeśli nie będziemy respektowac wyroku sądu, tylko nie znając dokumentacji i nie będąc prawnikami, będziemy rozstrzygac pod polityczne zapotrzebowanie, to szkoda w ogóle na ten temat dyskutowac.

Jeśli nie potrafisz dość *precyzyjnie* podać czego dokładnie dotyczy wyrok
oraz podać *faktów* ujawnionych *po* tamtym wyroku to pewnie dajesz sobie
wciskać "reklamową ciemnotę" codziennie. Udaje współczucie.

Zresztą w ramach jednego oskarżenia o zniesławienie Jedwabnym wysoki sąd raczył napisać że bycie uniewinnionym (nie skazanym) przez (inny) sąd
nie znaczy być niewinnym. Podobna logika dotyczy *TEŻ* Wałęsy Lecha.

Standardy wyroków sądowych i publicznej dyskusją są *istotnie* różne.

--
Ani ode mnie, ani od żadnego z moich współpracowników nikt nie żądał
odcisków, kiedy półtorej godziny temu wylądowaliśmy w Stanach

Data: 2010-03-21 17:41:52
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Dziwny wyrok ws. ksi±żki o Wałęsie [Co¶ ¶mierdzi?]

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

 bycie uniewinnionym (nie skazanym) przez (inny) s±d
nie znaczy być niewinnym.

A kiedy się jest niewinnym?

Data: 2010-03-21 18:38:55
Autor: Andrzej Adam Filip
Dziwny wyrok ws. książki o Wa łęsie [Coś śmierdzi?]
"najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał
[...]
[...]
A kiedy siÄ™ jest niewinnym?

Spytaj się tamtego sądu. Jak "jakiś sąd wyskoczył" z taką logiką to nie
dotyczy ona *tylko* tamtej sprawy o ile prawo ponoć ma być jednakowe dla
wszystkich.

To czego ja nienawidzÄ™ najbardziej to podwĂłjne standardy i osoby je stosujÄ…ce.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy wiejÄ… wichry zmian, jedni budujÄ… mury, inni budujÄ… wiatraki.

Data: 2010-03-21 19:00:58
Autor: the_foe
W dniu 2010-03-21 18:38, Andrzej Adam Filip pisze:
To czego ja nienawidzÄ™ najbardziej to podwĂłjne standardy i osoby je stosujÄ…ce.

rozumiem w takim razie ze JK i LK to najbardziej przez Ciebie znienawidzone osoby w kraju .

--
the_foe

Data: 2010-03-21 19:15:30
Autor: Andrzej Adam Filip
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Obserwuj, słuchaj, rzadko osądzaj i nie chciej za dużo.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2010-03-21 18:59:59
Autor: the_foe
Dziwny wyrok ws. książki o Wałęsie [Co ś śmierdzi?]
W dniu 2010-03-21 17:17, Andrzej Adam Filip pisze:
Standardy wyrokĂłw sÄ…dowych i publicznej dyskusjÄ… sÄ…*istotnie*  różne.

dlatego nie mamy precedensu sadowego i wieloistancyjnosc sadow.