Dziwny zwyczaj

Data: 2012-11-22 19:12:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dziwny zwyczaj
W dniu 2012-11-22 19:10, wowa pisze:

upychać. Samochody różne ale raczej ze średniej półki, różne
miasta. O co może im chodzić? Jest to trochę irytujące bo potem
zostaję z dużą przerwą przed maską i ktoś se może pomyśleć "jaka
Å‚ajza" :)

Np zostawienie sobie marginesu na małą ucieczkę, gdyby nie chciało się nadjeżdżającemu autu zahamować.

A podjechanie do przodu - no jak już stanąłeś, to rób a firewalla i jak coś w ciebie jebnie - może do mnie nie dolecisz ...

A na poważnie - masz hujowo ustawione albo brudne światła.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-11-22 20:29:29
Autor: wowa
Dziwny zwyczaj

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:k8lq90$pq5$1node2.news.atman.pl...

A na poważnie - masz hujowo ustawione albo brudne światła.

Głupia sprawa ale pytam poważnie. Światła mam dobre i czyste, niedawno był przegląd. Żeby wykonać taki manewr, osobnik owy musi wcześniej zostawić sobie sporo miejsca. Boi się zebym go nie objechał? Mam dość duże autko i to raczej niemożliwe. Nie wiem od kiedy tak jest, zwróciłem na to uwagę jak poprzednik podjechał dobre pięć metrów a ja zostałem na środku :)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Data: 2012-11-22 20:38:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dziwny zwyczaj
W dniu 2012-11-22 20:29, wowa pisze:

A na poważnie - masz hujowo ustawione albo brudne światła.
Głupia sprawa ale pytam poważnie. Światła mam dobre i czyste,
niedawno był przegląd.

I od tego przeglądu nie wjechałeś w żadną dziurę ?

nie objechał? Mam dość duże autko i to raczej niemożliwe.

Jeszcze bardziej uprawdopodobniłeś wersję ze światłami - duże auto - światła wyżej. Jak trafi mi się cokolwiek typu van/suv/bus z jeszcze do tego źle ustawionymi światłami - kurwica mnie bierze. Ostatnio na Krakowskiej wysiadłem z auta, podszedłem do durnia i dałem mu 5 zeta na to by sobie na stację kontroli odwiedził i ustawił światła. Tak go zmurowało, że nic nie odpowiedział ...

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-11-22 23:22:19
Autor: wowa
Dziwny zwyczaj

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:k8lvan$ug1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tonieto :) Światła mam wręcz za nisko, ale diagnoście się nie chciało kręcić a teraz nie mogę się zebrać coby podjechać na regulację. Powtarzam, są za nisko :( Auto to Omega więc nie są wysoko.
Wojtek

Data: 2012-11-24 11:24:58
Autor: Marek Dyjor
Dziwny zwyczaj
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:
[...]

imho jednak kwestia hujowego kierowcy z przodu...

Dziwny zwyczaj