Dziwny zwyczaj

Data: 2012-11-23 10:55:08
Autor: Myjk
Dziwny zwyczaj
Thu, 22 Nov 2012 19:10:23 +0100, wowa
Od jakiegoś czasu obserwuję pewien dziwny zwyczaj na skrzyżowaniach. Stoi kilka aut na czerwonym, dojeżdżam do ostatniego a ten po kilku(nastu) sekundach od mojego zatrzymania podjeżdża do przodu.

Dzisiaj z rana zacząłem się przyglądać i rzeczywiście. Najpierw ludzie
stają za daleko od poprzedzajacego auta (co przyznaję, już wcześniej mnie
irytowało), choć spokojnie na dohamowaniu mogą dojechać należycie -- a
potem podjeżdżają... choć, jak zaobserowałem, żaden PiteR nawet im na
zderzak z tyłu nie ciśnie. :P

Zacząłem więc zwracać uwagę kto tyle przestrzeni zostawia i są to głównie
kobiety. Tu przykład z dzisiejszego poranka, drugie z kolei światła na jakich stałem, tytułem wstępu: http://youtu.be/c2E_iAWOSRI&hd=1
widać przy okazji jak FR na Sobieskiego wystraszył kierowcę Matiziątka...
paranoja. ;p Chwilę później Pani z hOpla robi podchody. ;) http://youtu.be/ClZ6l4GnIAk&hd=1
Teraz nie wiem, czy to kwestia zniecierpliwienia na światłach (do zieleni
już faktycznie daleko nie było, ale jeszcze z 5-10 sek.), czy po prostu się
Panna mojego wzroku przestraszyła gdy się nań zawiesiłem zaglądając do
mojego pudełka nicości (BTW, sprawdziłem po chwili, nie miałem wywieszonego
języka, nie kapała mi też ślina). Ale teraz uwaga, kolejne światła:
http://youtu.be/J4fJPXZYmXo&hd=1
Tutaj chyba rodzaj owczego pędu za stadem... z boku.

Piekielnie złożony temat, zwłaszcza jak się PiteRa poczyta. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-11-23 10:58:55
Autor: Myjk