Dziwny zwyczaj

Data: 2012-11-24 11:27:26
Autor: Marek Dyjor
Dziwny zwyczaj
wowa wrote:
Witam
Od jakiegoś czasu obserwuję pewien dziwny zwyczaj na skrzyżowaniach.
Stoi kilka aut na czerwonym, dojeżdżam do ostatniego a ten po
kilku(nastu) sekundach od mojego zatrzymania podjeżdża do przodu.
Czasem nawet kilka metrów. O kiego im chodzi? Dojeżdżam spokojnie,
nie macham łapkami ani nie daję żadnych innych znaków. Odległość od
poprzednika normalna, światła nie oślepiają, miejsca za mną dużo, nie
trzeba się upychać. Samochody różne ale raczej ze średniej półki,
różne miasta. O co może im chodzić? Jest to trochę irytujące bo potem
zostaję z dużą przerwą przed maską i ktoś se może pomyśleć "jaka
łajza" :)

spora część kierowców do łajzy i debile...

pojeździsz trochę przyzwyczaisz sie do alogicznych zachowań.

Data: 2012-11-24 19:52:13
Autor: wowa
Dziwny zwyczaj

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k8q7e7$q0$1news.task.gda.pl...

pojeździsz trochę przyzwyczaisz sie do alogicznych zachowań.

:) Dowcip Ci się udał! :) To trochę trwa już ponad trzydzieści lat :) Dzisiaj dwóch podciągało. Jeden na sąsiednim pasie więc to niezależne od mojego autka.
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

[...]