Dziwny zwyczaj

Data: 2012-11-26 03:31:51
Autor: mAro
Dziwny zwyczaj
On 22 Lis, 19:10, "wowa" <wo...@gazeta.pl> wrote:
Witam
Od jakiego czasu obserwuj pewien dziwny zwyczaj na skrzy owaniach. Stoi
kilka aut na czerwonym, doje d am do ostatniego a ten po kilku(nastu)

E tam, ja z kolei widzę masę dziwnych zachowań w związku z progami
spowalniającymi na osiedlach. Ja z reguły trzymam się 25 - 30kmh i tak
sobie sunę powoli, ale są tacy co gaz-hamulec, gaz hamulec i albo mi
wiszą na zderzaku by zostać w tyle przy progu, albo ja muszę przed
nimi hamować. I tak biją ich na głowę Ci co nawet na lewy pas przejadą
byle jednym kołem przejechać.
Może to taka oszczędność, w parzyste dni lewym kołem, w nieparzyste
prawym ;)

No ale nie powiem, żeby to była dla mnie jakaś straszna tragedia :)

Pozdrawiam,
Whatlogin

Data: 2012-11-26 14:21:11
Autor: Bydlę
Dziwny zwyczaj
On 2012-11-26 11:31:51 +0000, mAro <whatlogin@gmail.com> said:

I tak biją ich na głowę Ci co nawet na lewy pas przej
adą byle jednym kołem przejechać.

Dwoma jest lepiej?

Może to taka oszczędność, w parzyste dni lewym kołem, w nieparzys
te prawym ;)

Jeśli oszczędzają prawe, to wyrównują zużycie.
:-)

--
Bydlę

Dziwny zwyczaj