Dziwów lidlowych ciąg dalszy...

Data: 2009-07-29 09:54:17
Autor: Wojtek
Dziwów lidlowych ciąg dalszy...
l_uke pisze:

W Polsce ten model kosztuje ponad 200zł! Od razu wróciłem po nie do sklepu i powiem Wam, że są wyśmienite :) Zaraz pojawią się pewnie głosy, że te lidlowe to jakieś odrzuty, ale jeśli chodzi o mnie to polecam serdecznie!:)

Niekoniecznie muszą to być odrzuty. Może po prostu "szkła" są z innego materiału.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-07-29 03:02:54
Autor: Piotr Potulski
On 29 Lip, 09:54, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
l_uke pisze:

> [...]
> serdecznie!:)

Niekoniecznie muszą to być odrzuty. Może po prostu "szkła" są z innego

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Data: 2009-07-29 03:28:08
Autor: WS
On 29 Lip, 12:02, Piotr Potulski <piot...@gmail.com> wrote:

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

a czym sie to niby rozni? :)

http://www.adler.biz.pl/policarbon.html

na tych lidlowych wg ulotki:
wersja PL:  poliweglanowe szkla
wersja GB: Polycarbonate lenses

WS

Data: 2009-07-29 03:37:43
Autor: Piotr Potulski
On 29 Lip, 12:28, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
On 29 Lip, 12:02, Piotr Potulski <piot...@gmail.com> wrote:

> Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

> [...]

Niczym

Data: 2009-07-29 13:34:58
Autor: Mariusz Kruk
Dziwów lidlowych ciąg dalszy...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "WS"
Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu
a czym sie to niby rozni? :)

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2561982

CSŻMP
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Borginator 2: Assimiltaion Day

Data: 2009-07-29 16:28:38
Autor: Kosu
WS wrote:
a czym sie to niby rozni? :)

http://www.adler.biz.pl/policarbon.html

na tych lidlowych wg ulotki:
wersja PL:  poliweglanowe szkla
wersja GB: Polycarbonate lenses

Zgroza :(

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-07-29 12:15:10
Autor: Wojtek
Piotr Potulski pisze:

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Kup sobie też rower w lidlu - skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ;)
W okularach szkła są najważniejsze

Data: 2009-07-29 03:23:35
Autor: Piotr Potulski
On 29 Lip, 12:15, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Piotr Potulski pisze:

> Jasne - lidlowe s z poliw glanu a "oryginalne" z policarbonu

Kup sobie te rower w lidlu - skoro nie wida r nicy, to po co
przep aca ;)
Jak do tej pory nie widziałem tam rowerów i nie tego dotyczy dyskusja
W okularach szk a s najwa niejsze
A czy ktoś temu zaprzecza?

Data: 2009-07-29 19:53:01
Autor: l_uke
Wojtek pisze:
Piotr Potulski pisze:

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Kup sobie też rower w lidlu - skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ;)
W okularach szkła są najważniejsze

Przypomniało mi się od razu jak jakiś czas temu oglądałem w tv jakiś dokument o amerykańskich raperach i jakiśtam bardzo znany koleś wypowiadał się o wodzie mineralnej w butelkach ozdabianych kryształami Swarovskiego (butelka kosztuje kilkadziesiąt dolców), że to jest woda dla superextrahiperodjechanych ziomali, a taką zwykłą wodę to tylko leszcze piją :D

Data: 2009-07-29 20:16:06
Autor: click
Wojtek pisze:
Piotr Potulski pisze:

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Kup sobie też rower w lidlu - skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ;)

jak tylko lidl zacznie sprzedawac spece w dobrych cenach chetnie sie wybiore

W okularach szkła są najważniejsze

i o jakosci szkiel ma swiadczyc nazwa firmy ktora je pakuje w pudelka?

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-30 00:49:43
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 29.07.2009 12:15 użytkownik Wojtek napisał :
Piotr Potulski pisze:

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Kup sobie też rower w lidlu - skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać ;)

Jak napisał click - jeśli tylko pojawią się jakieś Scotty w niskich cenach z naklejką Lidl to kupię.

W okularach szkła są najważniejsze

No właśnie. Szkła, nie cena czy napis.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-07-29 18:07:40
Autor: Adrian S.
Piotr Potulski wrote:

Niekoniecznie muszą to być odrzuty. Może po prostu "szkła" są z innego
materiału.

Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

 Dobre :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-07-29 18:24:51
Autor: WOJO
Dziwów lidlowych ciąg dalszy...
Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Widzisz różnicę między jednym a drugim? ;)

Data: 2009-08-01 12:09:14
Autor: Wojtek B

Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:h4pis2$377$1node1.news.atman.pl...
Jasne - lidlowe są z poliwęglanu a "oryginalne" z policarbonu

Widzisz różnicę między jednym a drugim? ;)

Ja nie !!!!!

--
-
Pozdrawiam: