Dziwy w Eurobanku

Data: 2009-06-02 20:57:43
Autor: M.Bień
Dziwy w Eurobanku
Wczoraj pierwszy raz w życiu zleciłem przelew z mBanku do Eurobanku. Tam pieniądze nigdy się nie pojawiły, dzisiaj zaksięgowały się w mBanku z hasłem przelew zewnętrzny przychodzący, numerem konta na które wysyłałem i tytułem przelewu identycznym jak ja wpisałem.
Ktoś może mi wyjaśnić gdzie składać reklamację? Do Eurobanku czy mBanku? Ktoś racjonalnie jest w stanie wytłumaczyć co się stało? Numer konta poprawny, oba konta należa do mnie, jedyne co nietypowe to w polu nazwisko odbiorcy wpisałem inicjały( nie ma znaczenia, bo nie identyfikuje się przecież po nazwie tylko po numerze).

Data: 2009-06-02 21:03:23
Autor: krzysztofsf
Dziwy w Eurobanku
M.Bień pisze:
[...]
przelewales na konto zwykle czy oszczednosciowe?

Na konto podstawowe, Eurobank online nigdy nie mialem problemow.
Ktos juz pisal o podobnym problemie, gdzy chcail zasilic oszczednosciowe.

Data: 2009-06-02 21:26:30
Autor: Ra
Dziwy w Eurobanku
krzysztofsf pisze:
M.Bień pisze:
[...]

przelewam na oszczędnościowe bez problemu

Data: 2009-06-02 21:32:40
Autor: krzysztofsf
Dziwy w Eurobanku
Ra pisze:
krzysztofsf pisze:
M.Bień pisze:
[...]

Pytanie bylo do autora, czyli osoby, ktorej odbilo przelew.

Data: 2009-06-02 22:43:43
Autor: M.Bień
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h03t1v$okh$1news.wp.pl...
przelewales na konto zwykle czy oszczednosciowe?

Na zwykłe.

Data: 2009-06-02 21:06:30
Autor: radekp@konto.pl
Dziwy w Eurobanku
Tue, 2 Jun 2009 20:57:43 +0200, w <h03sn9$6od$1@inews.gazeta.pl>, "M.Bień"
<osoba@microsofl.com> napisał(-a):

Ktoś może mi wyjaśnić gdzie składać reklamację? Do Eurobanku czy mBanku?

Do Eurobanku -- mnie odbił się wczoraj z VWB (na oszczędnościowe).

Data: 2009-06-02 21:12:21
Autor: Mariusz
Dziwy w Eurobanku
Moje przelewy z Multi bezpośrednio na oszczędnościowe w Eurobanku przeszły bez problemów.

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-06-02 21:31:58
Autor: Marcin Mokrzycki
Dziwy w Eurobanku
On Tue, 2 Jun 2009 20:57:43 +0200, M.Bień wrote:

[...]

A może jednak EB odrzucił właśnie z powodu inicjałów.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-02 21:41:50
Autor: Robert Kois
Dziwy w Eurobanku
Dnia Tue, 2 Jun 2009 20:57:43 +0200, M.Bień napisał(a):

Ktoś może mi wyjaśnić gdzie składać reklamację? Do Eurobanku czy mBanku?

Do mbanku, z twojego punktu widzenia przelew nie dotarł i wrócił.

--
Kojer

Data: 2009-06-02 21:47:06
Autor: u
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "M.Bień" <osoba@microsofl.com> napisał w wiadomości news:h03sn9$6od$1inews.gazeta.pl...
Ktoś może mi wyjaśnić gdzie składać reklamację? Do Eurobanku czy mBanku?

Do mbanku, jeno jaki to ma sens ?
Przelej jeszcze raz i zapomnij.
Możesz dodatkowo testowego grosza w różnych konfiguracjach.
Reklamacja, to tylko strata czasu, utraconych odsetek i innych urojonych strat mbank ci nie pokryje.
Problem mógł być "na łączach" i winnych brak, ty będziesz winny, bo się np. numer z odbiorcą nie zgadza.

Data: 2009-06-02 21:57:07
Autor: PL
Dziwy w Eurobanku
[...]

Wpisz wszystkie dane poprawnie (imie, naziwsko, adres) i wtedy przejdzie(nawet na oszczednosciowe). Sprawdzone.Tez bylem w szoku.

Data: 2009-06-02 21:59:39
Autor: u
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "PL" <usenet2000@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0406k$p20$1inews.gazeta.pl...
Wpisz wszystkie dane poprawnie (imie, naziwsko, adres) i wtedy przejdzie(nawet na oszczednosciowe). Sprawdzone.Tez bylem w szoku.

Przejdzie  również, jak tam będzie polityczny manifest
Nie może być zbyt mało liter w nazwie odbiorcy

Data: 2009-06-02 22:05:10
Autor: krzysztofsf
Dziwy w Eurobanku
u pisze:

[...]

A to faktycznie moze byc TO.
W wiekszosci bankow np. robiac przelew pomiedzy wlasnymi kontami, mozna w opisie nie wpisywac nic, lub wstawiac kropke. W EB jest wymog 2-ch lier. Mozliwe, ze maja tez restrykcje na pola nazwy.

Data: 2009-06-02 22:47:42
Autor: M.Bień
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h040lp$okh$4news.wp.pl...
u pisze:

[...]

To jestem zadziwiony. Wpisałem MB, czyli 2 litery są :) Jutro przetestuje z prawidłową nazwą odbiorcy. Jeżeli odbili z powodu inicjałów to dla mnie jest szokujące. Z 8 lat korzystam intensywnie z usług róznych banków i jeszcze mi się coś takiego nie przytrafiło.

Data: 2009-06-02 22:53:22
Autor: u
Dziwy w Eurobanku

Wpisałem MB, czyli 2 litery są :) Jutro przetestuje

Kiedyś to gdzieś testowałem, musiało być 5 liter w nazwie
"Nie lubię ruskich pierogów" przechodziło :-)

Data: 2009-06-03 21:37:12
Autor: M.Bień
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "M.Bień" <osoba@microsofl.com> napisał w wiadomości news:h0435h$bpo$1inews.gazeta.pl...
To jestem zadziwiony. Wpisałem MB, czyli 2 litery są :) Jutro przetestuje z prawidłową nazwą odbiorcy. Jeżeli odbili z powodu inicjałów to dla mnie jest szokujące.

Dzisiaj puściłem z prawidłowym imieniem i nazwiskiem. Dotarło bez problemów.

Data: 2009-06-03 23:00:42
Autor: u
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "M.Bień" <osoba@microsofl.com> napisał w wiadomości news:h06jdh$b1f$1inews.gazeta.pl...
Dzisiaj puściłem z prawidłowym imieniem i nazwiskiem. Dotarło bez problemów.

Może już teraz jest weryfikacja skuteczniejsza

Niedawno mi bank napisał:

"Zgodnie z zaleceniem Związku Banków Polskich i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych przekazujemy Państwu niniejszy komunikat. Informujemy, że w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za pośrednictwem Stowarzyszenia na Rzecz Międzynarodowej Telekomunikacji Finansowej (SWIFT), dostęp do danych osobowych może mieć administracja rządowa Stanów Zjednoczonych. Władze amerykańskie zobowiązały się do wykorzystywania danych osobowych pozyskiwanych ze SWIFT, wyłącznie w celu walki z terroryzmem, z poszanowaniem gwarancji przewidzianych przez europejski system ochrony danych osobowych wyrażony w Dyrektywie 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i  Rady z 24 października 1995r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu danych. "

Wkurwić się czy cieszyć?

Data: 2009-06-03 23:20:46
Autor: MarekZ
Dziwy w Eurobanku
Użytkownik "u" <u@wx.yz> napisał w wiadomości news:h06oar$kaj$1news.wp.pl...

[...]

Ciekawe jak długo jeszcze społeczeństwa będą łykać tego rodzaju rzeczy i uważać, że nic się nie dzieje i że osoby zwracające na to uwagę cierpią na różne odmiany paranoi... :)

A z oddawaniem światowej hegemonii przez USA będą jeszcze ostre cyrki i na wojnie o lokalnym zasięgu może się nie skończyć.

Data: 2009-06-13 14:36:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dziwy w Eurobanku

"MarekZ" h06oqn$bmv$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Ja też nie lubię Hameryki!!! To bezbożnicy!!! Na przykład przysyłają
do nas mormonów, którzy to mormoni nie znają podstaw swojej religii!!!
Horror!!! (nie mówiąc już o tym, iż ich ichniejsza religia nie ma już
racji bytu, bo nie zezwala na wielożeństwo)

Ale Hameryki nie można lubić także z powodów ekonomicznych -- dodrukowali
700 miliardów dolców, a nam kazali zapłacić i za farbę drukarską, i za
papier, i za cięcie, i za pakowanie, i za dystrybucję... (bo nie wierzę,
iż nasz kryzys tłumaczyć należy czymś innym niż opłacenie tego dodruku)

Ale nie przeszkadza mi to, że Obama czy inny Hamerykanin pozna moje dane osobowe. :)

-=-

Sam kilka razy pracowałem przy takich danych i przysięgam, że trzeba być
chorym umysłowo, aby te dane przeglądać bez potrzeby. :) Dla takiego
Hamerykanina jesteś jednym z miliarda ludzi. :) Musi Cię nienawidzić
lub kochać, :) aby patrzeć na te dane tak, jak Ci się wydaje, że można
na nie patrzeć. :)

A jeśli choć jednego niewinnego człowieka uratuje się przed przyspieszeniem
śmierci dzięki takiemu wglądowi, to IMO warto mieć ten wgląd. :)

Data: 2009-06-13 14:28:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dziwy w Eurobanku

"u" h06oar$kaj$1@news.wp.pl

Wkurwić się czy cieszyć?

Przyjąć do wiadomości!!! Skończyły się czasy, gdy przekazywałem kumplom
z organizacji o terrorystycznych informacje za pomocą liczby groszy
wpłacanych na konto razem ze złotówkami... Do tej pory, gdy wpłacałem
ileśtam złotych i 10 groszy, to znaczyło, że atak terrorystyczny należy
odwołać, a gdy wpłacałem nieparzystą liczbę groszy, znaczyło to, że należy
być czujnym, chyba że wpłacałem 11 groszy (i ileśtam złotych) -- wówczas
należało zaatakować wcześniej umówiony cel... (na przykład węzeł kolejowy
lub gordyjski)

Postscriptum: Kryzys widać niemal na każdym kroku... Nawet na doma.icom (druga od dołu
              dzisiaj; jutro będzie/być_powinna pierwszą od dołu) widać spadek jakości... ;)
Dziurki coraz ciaśniejsze (chodzi o tak zwane światło względne czy otwór względny lub
inaczej -- przesłonę, co skutkuje dużą głębią ostrości) matryce coraz lepsze, ale
modelki... Brak słów... Paranoja!!!

Data: 2009-06-03 15:04:22
Autor: radekp@konto.pl
Dziwy w Eurobanku
Tue, 02 Jun 2009 22:05:10 +0200, w <h040lp$okh$4@news.wp.pl>, krzysztofsf
<krzysztofsf@wp.pl> napisał(-a):

> Przejdzie  również, jak tam będzie polityczny manifest
> Nie może być zbyt mało liter w nazwie odbiorcy

A to faktycznie moze byc TO.

Ano może -- wpisałem też jakąś krótką nazwę -- chyba 4 litery

Data: 2009-06-03 19:59:36
Autor: PL
Dziwy w Eurobanku

Przejdzie  również, jak tam będzie polityczny manifest
Nie może być zbyt mało liter w nazwie odbiorcy

Testowalem dzis. Nie przeszlo.

Data: 2009-06-03 20:13:38
Autor: Strange
Dziwy w Eurobanku

[...]

Miałem kiedyś podobny problem i posunąłem się reklamacji. Mbank odpisał:
-- --
Szanowny Panie
W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2009-03-13 16:32:24 (numer R599XXXXX)
przekazujemy wyjaśnienia mBanku

Uprzejmie informujemy, że kwota X.XXX,XX PLN została zwrócona na Pana rachunek
Ekonto w dniu 10.03.2009 przez Bank Millennium tytułem:
'Brak podobieństwa nazwy odbiorcy przelewu'.
Informując o powyższym pozostajemy,

Z poważaniem
mBank
-- --

Co prawda Millenium, ale mogło pójść o to samo.

Informując o powyższym pozostaję :)

S.

Dziwy w Eurobanku