Dziwy w Eurobanku

Data: 2009-06-02 21:03:23
Autor: krzysztofsf
Dziwy w Eurobanku
M.Bień pisze:
Wczoraj pierwszy raz w życiu zleciłem przelew z mBanku do Eurobanku. Tam pieniądze nigdy się nie pojawiły, dzisiaj zaksięgowały się w mBanku z hasłem przelew zewnętrzny przychodzący, numerem konta na które wysyłałem i tytułem przelewu identycznym jak ja wpisałem.
Ktoś może mi wyjaśnić gdzie składać reklamację? Do Eurobanku czy mBanku? Ktoś racjonalnie jest w stanie wytłumaczyć co się stało? Numer konta poprawny, oba konta należa do mnie, jedyne co nietypowe to w polu nazwisko odbiorcy wpisałem inicjały( nie ma znaczenia, bo nie identyfikuje się przecież po nazwie tylko po numerze).
przelewales na konto zwykle czy oszczednosciowe?

Na konto podstawowe, Eurobank online nigdy nie mialem problemow.
Ktos juz pisal o podobnym problemie, gdzy chcail zasilic oszczednosciowe.

Data: 2009-06-02 21:26:30
Autor: Ra
Dziwy w Eurobanku
krzysztofsf pisze:
M.Bień pisze:
[...]

przelewam na oszczędnościowe bez problemu

Data: 2009-06-02 21:32:40
Autor: krzysztofsf
Dziwy w Eurobanku
Ra pisze:
krzysztofsf pisze:
M.Bień pisze:
[...]

Pytanie bylo do autora, czyli osoby, ktorej odbilo przelew.

Data: 2009-06-02 22:43:43
Autor: M.Bień
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:h03t1v$okh$1news.wp.pl...
przelewales na konto zwykle czy oszczednosciowe?

Na zwykłe.

Dziwy w Eurobanku