Dziwy w Eurobanku

Data: 2009-06-03 20:13:38
Autor: Strange
Dziwy w Eurobanku

Użytkownik "M.Bień" <osoba@microsofl.com> napisał w wiadomości news:h03sn9$6od$1inews.gazeta.pl...
Wczoraj pierwszy raz w życiu zleciłem przelew z mBanku do Eurobanku. Tam pieniądze nigdy się nie pojawiły, dzisiaj zaksięgowały się w mBanku z hasłem przelew zewnętrzny przychodzący, numerem konta na które wysyłałem i tytułem przelewu identycznym jak ja wpisałem.
Ktoś może mi wyjaśnić gdzie składać reklamację? Do Eurobanku czy mBanku? Ktoś racjonalnie jest w stanie wytłumaczyć co się stało? Numer konta poprawny, oba konta należa do mnie, jedyne co nietypowe to w polu nazwisko odbiorcy wpisałem inicjały( nie ma znaczenia, bo nie identyfikuje się przecież po nazwie tylko po numerze).

Miałem kiedyś podobny problem i posunąłem się reklamacji. Mbank odpisał:
-- --
Szanowny Panie
W związku z reklamacją zarejestrowaną w dniu 2009-03-13 16:32:24 (numer R599XXXXX)
przekazujemy wyjaśnienia mBanku

Uprzejmie informujemy, że kwota X.XXX,XX PLN została zwrócona na Pana rachunek
Ekonto w dniu 10.03.2009 przez Bank Millennium tytułem:
'Brak podobieństwa nazwy odbiorcy przelewu'.
Informując o powyższym pozostajemy,

Z poważaniem
mBank
-- --

Co prawda Millenium, ale mogło pójść o to samo.

Informując o powyższym pozostaję :)

S.

Dziwy w Eurobanku