Dzizas, Dukati zrobilo czopera!

Data: 2010-11-22 20:34:01
Autor:
Dzizas, Dukati zrobilo czopera!
Czoper to to nie jest, ale mniejsza o terminologię -- udzerzają wyraźnie w tę
samą niszę, co Triumph z tym monstrualnym pojazdem, co to nawet zapomniałem,
jak się nazywa.  Widuje się je u nas od czasu do czasu na ulicach (podobnoż
szóstego borrough w Anglii co do poziomu nabicia kasiorą). Ludziska
przechodząc dyskretnie rzucają okiem, co stanowi angielski odpowiednik
niewielkiego zgromadzenia wokół Rzadkiego Egzemplarza na Kontynencie.  I
wyłącznie o to nabywcom chodzi ('nabywca' to w tym wypadku chyba lepszy
termin, niż 'użytkownik').

Reakcja mojego starszego syna była nieco inna:  'Tata, a przejechałby na tym
przez tę rzeczkę, cośmy to we wakacje w Polsce przejechali?'.  'Pewien nie
jestem, ale nie bardzo chyba'.  'Acha.  Kupisz mi loda?'.

turpin
F800GS

--

Dzizas, Dukati zrobilo czopera!