DĽwięk 5.1 z konsoli.

Data: 2009-09-05 13:21:25
Autor: Karambol
DĽwięk 5.1 z konsoli.

Widziałem w archiwum grupy, że conajmniej kilka osób z grupy ma ampli
5.1. Możecie podzielić się wrażeniami z grania? Szczególnie interesuj±
mnie ¶cigałki/FPSy ... ciekawe jak Singstar ;))).

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jam mam LOGITECH'a Gło¶niki 5.1 Z-5500. maja wejscie optyczne, cyfrowe i analogowe + wlasny dekoder DD, DTS 96/24, Dolby Progic II oraz certyfikat THX.
Nie ma chyba leprzej opcji w zestawach glosnikowych, w przedziale cenowym 800-1500zl.

Efekt przestrzenny z Xbox'aczy PCta gwarantowany nawet, jesli zdrodlo dzwieku to zykle stero - deoder zalatwia przestrzen sam.
A jesli masz prawdziwe 5.1 czy DD to juz bajka.

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-09-05 14:03:32
Autor: KILu
DĽwięk 5.1 z konsoli.
Karambol wrote:
Efekt przestrzenny z Xbox'aczy PCta gwarantowany nawet, jesli zdrodlo
dzwieku to zykle stero - deoder zalatwia przestrzen sam.

Bez przesady. :) W zwyklym, analogowym stereo moze byc zaszyty prawdziwy
dzwiek wielokanalowy (dolby prologic ii), ale jesli nie jest -
"przestrzen" jest udawana, nie ma mowy o pozycjonowaniu zrodel dzwieku
(dlatego lepiej z tego triku nie korzystac, bo efekt moze wrecz
przeszkadzac w grze).

k,

Data: 2009-09-05 15:44:53
Autor: Karambol
DĽwięk 5.1 z konsoli.

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7tk2l$aln$1inews.gazeta.pl...
Karambol wrote:
[...]

Fakt, przestrzen jest udawana ale bardzo przyzwoicie, nie umywasie do prawdziwego DD czy 5.1 ale mp3 z takim "udawaniem" brzmi zupelnie inaczej niz zwykle stereo, to samo tyczy sie filmow ze sciezka stereo.

Data: 2009-09-05 19:06:31
Autor: KILu
DĽwięk 5.1 z konsoli.
Karambol wrote:
Fakt, przestrzen jest udawana ale bardzo przyzwoicie, nie umywasie do
prawdziwego DD czy 5.1 ale mp3 z takim "udawaniem" brzmi zupelnie
inaczej niz zwykle stereo, to samo tyczy sie filmow ze sciezka stereo.

Kwestia... w sumie nie wiem czego. :) W kazdym razie... filmy - moze, ale
sluchania muzyki (a juz tym bardziej MP3) w czymkolwiek innym niz stereo
zupelnie sobie nie wyobrazam. Chyba, ze jest to album w rodzaju Jean
Michel Jarre - Aero. ;)

k,

Data: 2009-09-05 19:46:52
Autor: Karambol
DĽwięk 5.1 z konsoli.

> [...]
sluchania muzyki (a juz tym bardziej MP3) w czymkolwiek innym niz stereo
zupelnie sobie nie wyobrazam. Chyba, ze jest to album w rodzaju Jean

Ja akurat Jarra nie lubie - bardziej rock, alternative, ambient, jazz
:)
A np muza live i oklaski dokola, czy to wrazenia 'echa' kocertowego - w czasie 'udawanego' prologic brzmi super. No i dekoder robi tak ze np dziwek gitary wypelnia przestrzen a perkuskja i wokal leci z przodu..
W kazdym razie, co by nie mowic lepiej miec to niez glosniczki z TV:)

Data: 2009-09-05 20:26:47
Autor: KILu
DĽwięk 5.1 z konsoli.
Karambol wrote:
Ja akurat Jarra nie lubie - bardziej rock, alternative, ambient, jazz
:)

Ja rowniez. :) Moze z wyjatkiem jazzu. I... tylko stereo. :P

k,

DĽwięk 5.1 z konsoli.