D¼wiêk wielokana³owy PS3

Data: 2009-08-24 10:34:53
Autor: CeSaR
D¼wiêk wielokana³owy PS3
Witam,
mo¿ekto¶ pomo¿e.
W PS3 ustawione, ¿e d¼wiêk do ampli idzie po ¶wietle. W opcjach ustawione, ¿e ma rozpoznawaæ wsztstkie formaty d¼wiêku (oprócz THX bo tego nie obs³uguje amplituner). Do ampli pod³±czone wszystkie g³o¶niki (przód, ty³, central i woofer).
I jeszcze w ¿yciu ampli nie pokaza³, ¿e dostaje sygna³ 5/1, zawsze jest 3/2. Wcze¶niej przy pod³±czonym DVD je¶li wybra³em wersjê d¼wiêku 5/1 to na ampli by³o jak byk 5/1. I gdzie jest pies pogrzebany?

pzdr

Data: 2009-08-24 02:45:20
Autor: sialala
D¼wiêk wielokana³owy PS3
On Aug 24, 9:34 am, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

I jeszcze w ¿yciu ampli nie pokaza³, ¿e dostaje sygna³ 5/1, zawsze jest 3/2.
Wcze¶niej przy pod³±czonym DVD je¶li wybra³em wersjê d¼wiêku 5/1 to na ampli
by³o jak byk 5/1. I gdzie jest pies pogrzebany?

w sumie to nigdy sie nad tym nie zastanawialem, ale IMO 3/2 to
dokladnie to samo, co 5.1 - tylko inaczej nazwane :>
zarowno z DVD, jak i z n-boxa jak wychodzi dzwiek wielokanalowy, to
zawsze na ampli mam 3/2. no i subwoofer na pewno dziala ;-)

Data: 2009-08-24 12:41:35
Autor: CeSaR
D¼wiêk wielokana³owy PS3
zawsze na ampli mam 3/2. no i subwoofer na pewno dziala ;-)

No w³a¶nie - woofer dzia³a. Ale czemu ampli pokazuje ¿e jest 3/2 a dla dvd pokazywa³ ¿e jest albo 3/2 albo 5/1?

Data: 2009-08-24 12:45:55
Autor: CeSaR
D¼wiêk wielokana³owy PS3
No w³a¶nie - woofer dzia³a. Ale czemu ampli pokazuje ¿e jest 3/2 a dla dvd pokazywa³ ¿e jest albo 3/2 albo 5/1?

Teraz siê jeszcze przez chwilê zastanowi³em i to ¿e woofer przy 3/2 dzia³a to jeszcze o niczym nie ¶wiadczy. Bo on wcale nie musi "graæ" tym, co idzie kana³em od woofera ale zagra tym, co ampli na niego skieruje - ampli mo¿e sobie "wyd³ubaæ" basy i wys³aæ je do woofera. A przy 5/1 jest osobny kana³ wooferowy i tam powinno byæ tylko i wy³±cznie to, co idzie kana³em od woofera.

Data: 2009-08-24 05:00:22
Autor: sialala
D¼wiêk wielokana³owy PS3
hmmm...
a to DVD tez podlaczales optykiem?
bo moze DVD podlaczales kabelkami cinch - wtedy podlaczasz 6 kanalow
osobno. tak sobie zgaduje tylko

Data: 2009-08-24 15:02:00
Autor: CeSaR
Dzwiek wielokanalowy PS3
a to DVD tez podlaczales optykiem?

Tez :-(

bo moze DVD podlaczales kabelkami cinch - wtedy podlaczasz 6 kanalow
osobno.

Ta magiczna wtyczka w PS3 ma dzwiek wielokanalowy na osobnych chinch-ach? bo nawet nie wiem, nigdy jej nie rozpakowalem....

Data: 2009-08-24 06:52:39
Autor: sialala
Dzwiek wielokanalowy PS3
On Aug 24, 2:02 pm, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

Ta magiczna wtyczka w PS3 ma dzwiek wielokanalowy na osobnych chinch-ach? bo
nawet nie wiem, nigdy jej nie rozpakowalem....

no cos Ty ;-)
surround tylko po optyku/HDMI w PS3
myslalem, ze tak podlaczales DVD po prostu
swoja droga zauwazylem cos ciekawego przed chwila - w Ferrari
Challenge dzwiek jest w DTS i jak gra sie odpala, to ampli pokazuje
mi: DTS 3/2.1

Data: 2009-08-24 15:49:27
Autor: Artur Bross
D¼wiêk wielokana³owy PS3
....tak; wychodzi na to, ze plyty DVD wysylaja inna informacje, gry inna,
inaczej nazywaja ten sam sygnal...

D¼wiêk wielokana³owy PS3