Dźwięk wysokiej częstotliwości - jak zlokali zować?

Data: 2009-04-26 09:24:15
Autor: Ghost
Dźwięk wysokiej częstotliwości - jak zlokali zować?

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gssfmu$c2i$2inews.gazeta.pl...
Witam,
Ostatnio w mieszkaniu rozchodzi się dźwięk bardzo wysokiej częstotliwości, taki cichy pisk prawdopodobnie od jakiegoś urządzenia elektrycznego. Nie mogę go jednak zlokalizować. W pokoju wyłączyłem wszystkie urządzenia i pisk nadal jest.
Co można z tym zrobić, jak zlokalizować co wydaje takie dźwięk?

Ja taki dzwiek mialem jak spuscilem wode z instalacji CWU i wlaczyla sie pompa cyrulacyjna.

Dźwięk wysokiej częstotliwości - jak zlokali zować?