Dzwiek z telefonu --> telefonu-->komputera

Data: 2009-08-24 08:09:26
Autor: bogdan2312
Dzwiek z telefonu --> telefonu-->komputera
Jakim sprzetem i w jaki sposob mozna rozwiazac cos takiego...
Ktos dzwoni na moja komorke, a ja rownoczesnie calosc rozmowy transmituje do
np. Skype, WInampa czy do innego programu zeby go przetworzyc chocby w
strumnien audio.
Jaki dodatkowy sprzet jest potrzebny i ewentualnie gdzie poczytac w PL?

Data: 2009-08-24 08:51:18
Autor: Jakub Danecki
 bogdan2312 wrote:
[...]

Wystarczy interfejs Bluetooth w komputerze i podłączenie komputera do
telefonu jako słuchawki - dźwięk (w obie strony) pojawi się na (po części
wirtualnej) karcie dźwiękowej Bluetooth Headset. Oczywiście będzie on
dostępny TYLKO w komputerze, a nie w komputerze i telefonie jednocześnie.
To najprostrze rozwiązanie.

Jakub

Data: 2009-08-24 10:14:21
Autor:
Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> napisał(a):
> [...]

wirtualnej) karcie dźwiękowej Bluetooth Headset. Oczywiście będzie on
dostępny TYLKO w komputerze, a nie w komputerze i telefonie jednocześnie.
Czy przypadkiem interface Bluetooth nie bedzie widziany przez komputer jako
karta dzwiekowa?
Czy potrzebne beda jakies programy obslugujace Bluetooth?

Data: 2009-08-24 22:24:57
Autor: Jakub Danecki
Dzwiek z telefonu --> telefonu-->komputera
Czy przypadkiem interface Bluetooth nie bedzie widziany przez komputer
jako karta dzwiekowa?

Nie tyle cały interface bluetooth, co konkretnie usługa
Headset/Headphone. W sumie pojawią się 3 urządzenia dźwiękowe: Bluetooth
Headset mikrofon, Bluetooth Headset głośnik i Bluetooth A2DP głośniki
stereo.

Czy potrzebne beda jakies programy obslugujace Bluetooth?

No generalnie... stos bluetooth (niektórzy błędnie nazywają to
sterownikiem Bluetooth) ma wszystko co trzeba. Reszta to kwestia ustawień
(parowanie, połączenie, wybranie urządzeń używanych przez skype). No i
przetestowania czy i jak to zadziała.
Nadaj do końca nie wiem co i jak chcesz uzyskać - tylko przekierowanie
rozmowy na skype?

Jakub

Data: 2009-08-25 05:39:33
Autor: bogdan2312
[...]

Przekazanie rozmowy do innego programu - np. WinAmp, czy innego tworzacego strumien. Cos na ksztalt radia internetowego.
Obrazowo - ktos dzwoni do mnie i cos wyklada, a ja chce udowstepnic jego slowa innym poprzez internet...

P.s.
Nie uzywalem Bluetooth - czy typ lub model interface ma znaczenie?

Data: 2009-08-25 08:18:32
Autor: J.F.
On Mon, 24 Aug 2009 22:24:57 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
[...]

Wszystko ? Mam jakiegos starszego BlueSoleila i tego nie potrafi.
Owszem, sprawia wrazenie ze jak sie w poblizu pojawi jakas sluchawka
BT, to bedzie ja mozna zainstalowac w komputerze jako karte dzwiekowa,
i np dzwiek z winampa na nia wypuscic, ale w druga strone nie dziala -
komputer nie udaje takiej sluchawki i nie mozna symulowanej podlaczyc
do komorki.
Komorka tez takiej nie udaje i nie mozna jej podlaczyc do komputera
jako urzadzenie audio ..

J.

Data: 2009-08-25 11:42:14
Autor: Bogdan2312
J.F. pisze:
Komorka tez takiej nie udaje i nie mozna jej podlaczyc do komputera
jako urzadzenie audio ..

Hmm - to jak to robia panowie w ciemnych okularach podlaczajac komorke do laptopa i nagrywajac to co gawedzi dzwoniacy? :)
Musze znalezc jakies rozwiazanie, a google nie za bardzo pomagaja. :(

Data: 2009-08-25 14:24:25
Autor: J.F.
Użytkownik "Bogdan2312" <bogdan2312@sih.pl> napisał w wiadomości news:h70blm$anu$1inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
[...]

Bo to jest rozwiazanie dla ciemnych panow, czyli za grube pieniadze :-)

w ogolnosci program ktory by na komputerze udawal sluchawke BT, podlaczal sie do telefonu bez problemu  i zapisywal konwersacje na dysku stworzyc sie prawdopodobnie da .. ale z braku wiedzy szczegolowej nawet trudno jest mi oszacowac  zakres trudnosci.

J.

Data: 2009-08-26 08:17:15
Autor: bogdan2312
J.F. pisze:
Bo to jest rozwiazanie dla ciemnych panow, czyli za grube pieniadze :-)

Hehehe i to za nasze pieniadze. :)

[...]
Na dodatek chce zeby odbierany dzwiek byl przekazywany do programu przeksztalcajacego go w strumien. :(
Nie za bardzo wiem jak szukac w googlach. Kilkanascie kombinacji przynioslo mi tylko informacje o telefonach, modemach gsm...

Dzwiek z telefonu --> telefonu-->komputera