Dzwoni Idea

Data: 2012-03-21 14:29:56
Autor:
Dzwoni Idea
Właśnie dzwonili. Proponowali konto Tax Free na 8% na takich zasadach, że
przez rok nie można wypłacać - ale żeby je założyć, trzeba iść do oddziału.
Komuś udało się założyć takie cuś? Czy też może nie warto iść na spotkanie, bo
wciskają IKE, plany oszczędnościowe albo inne badziewie?

Data: 2012-03-21 17:40:48
Autor:
Dzwoni Idea
Data: 2012-03-21 19:13:16
Autor: Koteczek
Dzwoni Idea
Użytkownik wrote:
[...]

Bylem, to IKE.

W sumie to IKE wg doradcy wyglada super, a gdzie haczyki?

Data: 2012-03-21 19:53:24
Autor: Damian News
Dzwoni Idea
Witam

W sumie to IKE wg doradcy wyglada super, a gdzie haczyki?

Aby otrzymać te ubruttowione 8,5 % trzeba wejść w plan systematycznego oszczędzania ale zamiast wpłacać co miesiąc można wpłacić jednorazowo lub w 2 transach większą kwotę.

Mi akurat zaproponował gościu wejście w fundusz obligacyjny Idea Bank (obligacje korporacyjne) ze stałym oprocentowaniem, ale tak mi zakręcił w głowie że teraz nie wiem jak to możliwe że dają stały % inwestując w fundusz.

Mi zaproponował cos takiego: Na IKE 10,5 tyś na poczatek potem co roku kolejne 10-11 tyś i na obligacyjny 60 tyś aby mieć te 8,5%

Ale jakoś nie jestem przekonany to tego funduszu.
Warto w coś takiego sie pakować ?
Dają mało czasu do namysłu już jutro muszę podpisać umowę.
Niby mogą tylko 1000 takich rachunków otworzyć i już im się pula kończy w co oczywiście nie wierzę pewnie tylko taka ściema.

Pozdrawiam

Data: 2012-03-21 20:36:32
Autor: wiatrak
Dzwoni Idea
Dają mało czasu do namysłu już jutro muszę podpisać umowę.
Niby mogą tylko 1000 takich rachunków otworzyć i już im się pula kończy w co oczywiście nie wierzę pewnie tylko taka ściema.

Do mnie jak dzwonili ze dwa lub trzy tygodnie temu, to też była już "tylko pula 1000 rachunków". Spuściłem na drzewo.

Data: 2012-03-21 21:20:10
Autor: Damian News
Dzwoni Idea

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja dokładnie takie info dostałem "Produkt jest limitowany (było ich 1000
sztuk, zostało 90)." na wczoraj :)

Damian

Data: 2012-03-21 21:37:32
Autor: wiatrak
Dzwoni Idea
[...]

I słyszałem cały czas pieprzenie, "lokata na 8,5%".  Pani była bardzo niezadowolona, że ja wiem na czym polega ten produkt i za "chiny ludowe" nie chciała wykrztusić z siebie , ze jest to IKE i poziom oprocentowania jest zależny od wejścia w różne produkty. Za takie ściemnianie powinien byc paragraf, albo powinno się strzelać bez ostrzeżenia.

Data: 2012-03-21 13:59:05
Autor: eisenberg
Dzwoni Idea
On 21 Mar, 21:37, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:

> [...]

zależny od wejścia w różne produkty. Za takie ściemnianie powinien byc paragraf,
albo powinno się strzelać bez ostrzeżenia.

Do mnie też dzwonili. Od razu spytałem czy chodzi o IKE i gość
potwierdził. Mam wrażenie, że klony Pana LC na siłę szukają gotówki.
Wpakowali się w złe kredyty? O ofercie obligacji korporacyjnych Getin
Noble Bank była parę dni temu mowa na grupie. Ja w każdym razie nie
zamierzam korzystać

Data: 2012-03-22 08:54:12
Autor: Waldek
Dzwoni Idea

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:jkde6g$ujn$1node2.news.atman.pl...

[...]
Do mnie dzwonili z ćwierćbanku z podobna propozycja
Pytam "polisa" ? - nie - wiec podtrzymalem konwersacje
Ba - oferowali platnosci na w/w cel w formie obciazenia KK - LOL
Kobitka sie wila jak piskorz zeby nie ujawnic detali,
w koncu cos jej sie "wypsnelo" o Aegon ... i emeryturze :)
Zadalem ostatecznie pytanie gdzie w necie moge przeczytac szczegolowe warunki
i ...... rozmowa sie urwala.
Jedyny pozytek z calej tej konwersacji to 4 minuty do wszystkich sieci ;P

Pozdro

Data: 2012-03-21 23:43:47
Autor: RobertS
Dzwoni Idea

[...]

1. faktem jest, że produkt był limitowany = 1000 szt.
2. od wczoraj oprocentowanie IKE jest już niższe
3. NIE MA funduszu inwestycyjnego z gwarantowaną stopą zwrotu, może być historyczna, przewidywana itp. ale gwarancji NIE MA

jeżeli ktoś jest zainteresowany ww. IKE to zapraszam na priva, mogę wszystko wyjaśnić bez chodzenia do IB, OF, HB lub TF

i to nie jest ściema a la OF, że damy ci TV plazmowy jak będziesz wpłacał 1000zł/m-c przez 15 lat...to IKE nie jest takie głupie, gwarancja oprocentowania przez 10 lat, możliwość uniknięcia Belki...

RobertS

Data: 2012-03-22 11:18:57
Autor: Jarek Andrzejewski
Dzwoni Idea
On Wed, 21 Mar 2012 23:43:47 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

to IKE nie jest takie głupie, gwarancja oprocentowania przez 10 lat, możliwość uniknięcia Belki...

a inflacja też gwarantowana? :-)

Data: 2012-03-30 20:55:09
Autor: Budzik
Dzwoni Idea
Osobnik posiadający mail bob75@xpostx.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

i to nie jest ściema a la OF, że damy ci TV plazmowy jak będziesz wpłacał 1000zł/m-c przez 15 lat...to IKE nie jest takie głupie, gwarancja oprocentowania przez 10 lat, możliwość uniknięcia Belki...

w jaki sposób tej belki unikasz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2012-03-30 23:08:32
Autor: Waldek
Dzwoni Idea

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:30032012.7B4EE222budzik61.poznan.pl...
[...]

Zapewne unikajac .... wyplaty :D

Data: 2012-03-31 05:55:10
Autor: Budzik
Dzwoni Idea
Osobnik posiadający mail gral74@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ano własnie!

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2012-03-22 11:13:35
Autor: Jarek Andrzejewski
Dzwoni Idea
On Wed, 21 Mar 2012 19:53:24 +0100, "Damian News"
<serwis@serwis.net.pl> wrote:

Mi zaproponował cos takiego: Na IKE 10,5 tyś na poczatek potem co roku kolejne 10-11 tyś i na obligacyjny 60 tyś aby mieć te 8,5%

FED QE-uje, "ratowanie" Grecji w toku, Hiszpania ma 5,8% deficytu, a
Ty chcesz ładować się na 15 lat w "coś"?

Niby mogą tylko 1000 takich rachunków otworzyć i już im się pula kończy w co oczywiście nie wierzę pewnie tylko taka ściema.

taaa :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski