Dzwoni do mnie babka ... - czyli jak łatwo wydobyć dane weryfikacyjne.

Data: 2011-03-18 11:06:52
Autor: .sp
Dzwoni do mnie babka ... - czyli jak łatwo wydobyć dane weryfikacyjne.

Użytkownik "zażółcony" <red@xop.pl> napisał w wiadomości news:ilvalj$ih9$1news.onet.pl...
... z jakiegoś obcego mi banku, pyta się mnie, czy jestem tym, kim jestem (podała moje imię i nazwisko)
Mówiąc krótko: siebie chronią a klienta maja w dupie ?

Tak jest w wielu bankach
Takie telepaniusie pytam skąd i po co dzwoni i niech poda telefon stacjonarny do siebie.
Sam zadzwonię, jeśli sprawdzę i uznam, ze warto.
Jak ma Procedury i System niech spierdala. Koniec

Dzwoni do mnie babka ... - czyli jak łatwo wydobyć dane weryfikacyjne.