Dzwoni ołpen do kjoncy ...

Data: 2009-10-15 12:02:55
Autor: Kamil Jońca
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
i proponuje mu KK. Na oświadczenie, trzeba było wyrazić zgodę na sprawdzenie, w BIK i
MIGBR.

Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.
Pytali się o kolor (podobno dla każdego koloru takie same warunki
finansowe). W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
z domu wyrzuciła :)

KJ

--
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2009-10-15 12:17:41
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.

taaa u mnie to od takiego  telefonu mija chyba 32 czy 33 dzien i qpa
karta lezy, pin lezy, czekam na aktywacje która miała niby być we wtorek
czekam do piatku i chyba  sobie podaruje ten ich biznes

GP

Data: 2009-10-15 12:20:45
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"ATZ Rzeszow" news:hb6srr$ohs$1inews.gazeta.pl

taaa u mnie to od takiego  telefonu mija chyba 32 czy 33 dzien i qpa
karta lezy, pin lezy, czekam na aktywacje która miała niby być we wtorek
czekam do piatku i chyba  sobie podaruje ten ich biznes

Pewnie niektórych pracowników z Getina zatrudnili w OF i już widać tego
efekty ;)

Data: 2009-10-17 11:08:05
Autor: witrak()
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
On 2009-10-15 12:20, Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Obawiam się, że tak: zamówiłem kartę dodatkową dla żony i czekam już przeszło dwa tygodnie. Już nawet (w środę) przyszedł pin, a karta dotąd nie (ale ma być doręczona we wtorek). A historia z kurierem - materiał na dobrą anegdotkę :-)

witrak()

Data: 2009-10-15 14:29:26
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
chyba czytaja grupe bo aktywowali :)
podglad jak na moj gust dosyc ubogi ale najwazniejsze ze nr konta do splaty jest i data tez :)

ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez komentarza

GP

Data: 2009-10-15 14:38:20
Autor: MarekZ
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hb74is$pof$1@inews.gazeta.pl...

ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez komentarza

A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

Data: 2009-10-15 14:40:54
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...

A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

login jest na szczescie taki sam jak do lokat

GP

Data: 2009-10-15 15:27:35
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"ATZ Rzeszow" news:hb758b$sia$1inews.gazeta.pl

> A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

login jest na szczescie taki sam jak do lokat

No to co stoi na przeszkodzie aby hasło było takie samo jak do lokat?

PS.
Ewidentnie w OF miał miejsce desant pracowników z Getina :D LOL. ;)

Data: 2009-10-15 15:26:21
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"ATZ Rzeszow" news:hb74is$pof$1inews.gazeta.pl

ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez
komentarza

8 cyfr czy 8 znaków?

Data: 2009-10-15 15:34:57
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...

8 cyfr czy 8 znaków?

cyfr czyli naprostsze 12345678 :)

w lokatach moga byc litery i to jest lekko porabane...

GP

Data: 2009-10-15 12:20:02
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"Kamil Jońca" news:87oco9q8j4.fsfalfa.kjonca

W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
z domu wyrzuciła :)

Z tego powodu, że to taki gay friendly colour? ;)

Data: 2009-10-15 13:39:16
Autor: paranoix
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Kamil Jońca pisze:
[...]

Jak ja powiedziałem że chcę zielony, to Pan powiedział że jest najładniejszy i też by taki wybrał (w sensie kolor)

Ciekawe czy gdybym wybrał różowy, też bym otrzymał taką pochwałę :)

Data: 2009-10-17 11:03:59
Autor: witrak()
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
On 2009-10-15 13:39, paranoix wrote:
Kamil Jońca pisze:
[...]

Tak. Ja wybrałem srebrną i Pan pochwalił :-)

Chyba, że to był Inny Pan :-)))

witrak()

Data: 2009-10-15 14:18:51
Autor: Marcepan
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
z domu wyrzuciła :)

Ja miałem srebrnom ale se psikłem szprejem i mam złotom, bardziej odpowiedniom do mojego limitu 1 kilo złotych... ;-)

Data: 2009-10-18 13:06:11
Autor: kashmiri
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Marcepan <miema@maila.on> had the courage to write:
W pierwszym odruchu chciałem różowy, ale chyba by mnie żona
z domu wyrzuciła :)

Ja miałem srebrnom ale se psikłem szprejem i mam złotom, bardziej odpowiedniom do mojego limitu 1 kilo złotych... ;-)

lol :D

Data: 2009-10-17 10:25:06
Autor: sensei
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87oco9q8j4.fsfalfa.kjonca...
i proponuje mu KK.
Na oświadczenie, trzeba było wyrazić zgodę na sprawdzenie, w BIK i
MIGBR.

Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.

gdy do mnie ktos dzwoni z propozycja KK spuszczam na drzewo ile mozna miec KK i po co ?
Pamietac o kazdej splacie, pilnowac przelewow, testowac dodatki do kart?
Mam az 3 KK i z jednej spokojnie moglbym zrezygnowac, kiedys mialem wiecej KK i po kolei rezygnowalem z KK np. BZWBK czy mbanku. Chyba tylko pasjonaci plastikow potrzebuja 10 i wiecej kart, dla mnie wystarczylaby jedna a dobra, szkoda ze nie ma takiej co spelni wszystkie moje wymagania (dobre kursy za granica, łagodne traktowanie 1-2 dniowe spoznienie w splacie, znizki w sklepach czy dodatkowe punkty lojalnosciowe, wysoki limit, brak opłat) wiec musze miec co najmniej 2 nad czym ubolewam.

Data: 2009-10-17 10:36:39
Autor: Kamil Jońca
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"sensei" <nieznany@nieznany.pl> writes:

[...]

Do klaserka :) A myślisz, że po co? Poza tym, ponieważ Citi zepsuł BP, a na aliorową czy polbankową nie mam
szans, to zaczynam testować.
KJ

--
poisoned coffee, n.:
        Grounds for divorce.

Data: 2009-10-17 11:31:15
Autor: Mithos
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Kamil Jońca pisze:
Do klaserka :) A myślisz, że po co? Poza tym, ponieważ Citi zepsuł BP, a na aliorową czy polbankową nie mam
szans, to zaczynam testować.

Dlaczego nie masz szans na KK Alior ?

--
Mithos

Data: 2009-10-17 12:15:49
Autor: Kamil Jońca
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Mithos <fake@adres.pl> writes:

Kamil Jońca pisze:
Do klaserka :) A myślisz, że po co? Poza tym, ponieważ Citi zepsuł
BP, a na aliorową czy polbankową nie mam
szans, to zaczynam testować.

Dlaczego nie masz szans na KK Alior ?

Bo nie mam UoPNCN i nie jestem specjalną grupą (lekarze,prawnicy,etc).
A z papierami do byle KK (już) nie chce mi się latać.
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.

Data: 2009-10-18 11:57:15
Autor: Jacek Osiecki
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 12:15:49 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
Mithos <fake@adres.pl> writes:
Kamil Jońca pisze:
[...]

Ciesz się że nie masz DG, albo jeszcze lepiej s.c. ;) W Aliorze mnie zabili
ilością papierów których żądają ;) W Polbanku chcieli ode mnie tylko pit
roczny i dowód przelewu podatku rocznego - i nie było problemów z wydaniem
karty (poza problemami które opisywałem ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-17 11:30:35
Autor: Mithos
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
sensei pisze:
[...]

Też ewoluowałem w kierunku jednej KK niestety życie pokazało, że potrzebne są co najmniej dwie, zwłaszcza jak ta jedna nie chce działać (co zresztą niekoniecznie musi być winą danej karty, bo problem może mieć bank, albo VISA/MC).

O ile jednak sensowną KK znalazłem (Alior) o tyle drugiej już nie jestem w stanie. Chciałbym jakąś fajną VISA ale nie widzę takiej na horyzoncie.

--
Mithos

Data: 2009-10-17 12:40:34
Autor: sensei
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hbc2rt$m3f$1news.onet.pl...
sensei pisze:
[...]

dla mnie optymalnym ukladem jest Citi (na polske) i Polbank (za granicą) obie mam za darmo.

Data: 2009-10-18 12:02:10
Autor: Jacek Osiecki
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Dnia Sat, 17 Oct 2009 12:40:34 +0200, sensei napisał(a):
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości
Też ewoluowałem w kierunku jednej KK niestety życie pokazało, że potrzebne są co najmniej dwie, zwłaszcza jak ta jedna nie chce działać (co zresztą O ile jednak sensowną KK znalazłem (Alior) o tyle drugiej już nie jestem w stanie. Chciałbym jakąś fajną VISA ale nie widzę takiej na horyzoncie.
dla mnie optymalnym ukladem jest Citi (na polske) i Polbank (za granicą) obie mam za darmo.

Dokładnie - u mnie Citi (VISA) i Polbank (MC). W citi dość łatwo o darmową
kartę, w polbanku jeszcze łatwiej bo nawet dla golda są śmieszne limity
ilośćiowe... Jescze Rajfi mi przedłużył na zawsze za darmo Visa Amplico
jak chciałem zrezygnować, więc jest jako ostatnia deska ratunku ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-18 18:17:35
Autor: Mithos
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Citi odpada. Niedawno zlikwidowałem. Cyrki z limitami, do tego program partnerski właśnie się zepsuł.

Na razie używam KK Alior. Limit wymagany dla zwolnienia z opłaty spokojnie zrobię.

--
Mithos

Data: 2009-10-18 18:27:07
Autor: zlotowinfo
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hbff33$49c$1news.onet.pl...
Jacek Osiecki pisze:
[...]

przysłali mi keep it smile z 4k, telefoniczne dawali 8k
wygląda to na dobrą rezerwową gotówkę
bo opłat praktycznie nie ma

tylko jak to jest z bezawaryjnością
mam mbankową też bezpłatną na zawsze
obie są visa, teraz pytanko

czy jak coś pada to cała visa i obie karty leżą?
czy tylko jeden bank a druga karta nadal bedzie dzialac

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-10-18 18:38:07
Autor: Mithos
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
zlotowinfo pisze:
czy jak coś pada to cała visa i obie karty leżą?
czy tylko jeden bank a druga karta nadal bedzie dzialac

Jak VISA leży to karty VISA nie działają.

--
Mithos

Data: 2009-10-18 19:02:05
Autor: zlotowinfo
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:hbfg9j$7m9$1news.onet.pl...
zlotowinfo pisze:
czy jak coś pada to cała visa i obie karty leżą?
czy tylko jeden bank a druga karta nadal bedzie dzialac

Jak VISA leży to karty VISA nie działają.

być może źle sformułowałem pytanie, więc może inaczej czy dobrze rozumuję

ostatnio problem był z kartami mbanku, to był chyba problem mbanku, a nie visy, więc visa innego banku powinna zadziałać w tym czasie

dwie karty (keep it smile i mbank) w istocie zapewnią mi bezproblemowy dostęp do płatności kartowych, bo częściej pada pojedynczy bank niż cała visa, o ile wogóle...

Data: 2009-10-18 19:39:19
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"zlotowinfo" news:hbfhm3$it2$1inews.gazeta.pl

[...]

Dokładnie tak!

dwie karty (keep it smile i mbank) w istocie zapewnią mi bezproblemowy
dostęp do płatności
artowych, bo częściej pada pojedynczy bank niż cała visa, o ile wogóle...

No i gitara! :)

Data: 2009-10-18 20:56:09
Autor: Jacek Osiecki
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Dnia Sun, 18 Oct 2009 19:02:05 +0200, zlotowinfo napisał(a):
[...]

Rzadko się spotykałem z tym by były problemy z płatnością kartami
konkretnego banku - najczęściej wpadki dotyczyły całych centrów
autoryzacyjnych, czyli grupa banków lub cały system (VISA/MC). Dlatego
jednak optymalne jest posiadanie MC + Visa z dwóch różnych banków :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-18 23:14:09
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"Jacek Osiecki" news:slrnhdn079.1lu.joshuatau.ceti.pl

[...]

Chyba nie dalej jak trzy tygodnie temu padakę zaliczył mBank nie Visa :)

Data: 2009-10-18 20:54:20
Autor: Jacek Osiecki
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Dnia Sun, 18 Oct 2009 18:17:35 +0200, Mithos napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
[...]

No z limitami to w Citi jest faktycznie porażka (mam DG, więc porażka
totalna). Program partnerski BP i tak był do bani, ja wolałem  M&M - może
kiedyś coś tam uzbieram ;)

Na razie używam KK Alior. Limit wymagany dla zwolnienia z opłaty spokojnie zrobię.

Alior z ich podejściem (żądanie absurdalnej ilości dokumentów) to zupełna
porażka :) Już wolę polbank, nawet z ich kiepskawym systemem i burdelem przy
wydawaniu kart...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-10-17 12:47:43
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"sensei" news:hbbv15$lc5$1inews.gazeta.pl

[...]

Najlepsze rozwiązanie to:
Karta hybryda - dwa systemy, dwa banki na jednym plastiku i terminal się
zapytuje z którego banku/systemu ma iść transakcji - mrzonki niestety :(

Data: 2009-10-18 13:07:40
Autor: kashmiri
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> had the courage to write:
[...]

a jak kartę zgubisz, to aż fajnie :)

k.

Data: 2009-10-18 12:53:02
Autor: sensei
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "kashmiri" <xkashmirix@gmail.com> napisał w wiadomości news:hbels9$2i18$1news.ett.com.ua...
[...]

to jest karta dodatkowa zony do tego samego rachunku ;-)

Data: 2009-10-18 15:36:39
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"sensei" news:hbes2h$1sg$1inews.gazeta.pl

:(

> a jak kartę zgubisz, to aż fajnie :)

to jest karta dodatkowa zony do tego samego rachunku ;-)

Dobre! 6+ :)

Dzwoni ołpen do kjoncy ...