Dzwoni ołpen do kjoncy ...

Data: 2009-10-15 12:17:41
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Mają załatwić sprawę w ciągu +- 1,5 tyg. Zobaczymy.

taaa u mnie to od takiego  telefonu mija chyba 32 czy 33 dzien i qpa
karta lezy, pin lezy, czekam na aktywacje która miała niby być we wtorek
czekam do piatku i chyba  sobie podaruje ten ich biznes

GP

Data: 2009-10-15 12:20:45
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"ATZ Rzeszow" news:hb6srr$ohs$1inews.gazeta.pl

taaa u mnie to od takiego  telefonu mija chyba 32 czy 33 dzien i qpa
karta lezy, pin lezy, czekam na aktywacje która miała niby być we wtorek
czekam do piatku i chyba  sobie podaruje ten ich biznes

Pewnie niektórych pracowników z Getina zatrudnili w OF i już widać tego
efekty ;)

Data: 2009-10-17 11:08:05
Autor: witrak()
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
On 2009-10-15 12:20, Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Obawiam się, że tak: zamówiłem kartę dodatkową dla żony i czekam już przeszło dwa tygodnie. Już nawet (w środę) przyszedł pin, a karta dotąd nie (ale ma być doręczona we wtorek). A historia z kurierem - materiał na dobrą anegdotkę :-)

witrak()

Data: 2009-10-15 14:29:26
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
chyba czytaja grupe bo aktywowali :)
podglad jak na moj gust dosyc ubogi ale najwazniejsze ze nr konta do splaty jest i data tez :)

ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez komentarza

GP

Data: 2009-10-15 14:38:20
Autor: MarekZ
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hb74is$pof$1@inews.gazeta.pl...

ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez komentarza

A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

Data: 2009-10-15 14:40:54
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...

A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

login jest na szczescie taki sam jak do lokat

GP

Data: 2009-10-15 15:27:35
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"ATZ Rzeszow" news:hb758b$sia$1inews.gazeta.pl

> A login sam ustalasz czy nadaje go OF?

login jest na szczescie taki sam jak do lokat

No to co stoi na przeszkodzie aby hasło było takie samo jak do lokat?

PS.
Ewidentnie w OF miał miejsce desant pracowników z Getina :D LOL. ;)

Data: 2009-10-15 15:26:21
Autor: Valdi.Pavlack
Dzwoni ołpen do kjoncy ...
"ATZ Rzeszow" news:hb74is$pof$1inews.gazeta.pl

ale jedna PARANOJA jest: haslo musi skladac sie z 8 cyfr ... bez
komentarza

8 cyfr czy 8 znaków?

Data: 2009-10-15 15:34:57
Autor: ATZ Rzeszow
Dzwoni ołpen do kjoncy ...

8 cyfr czy 8 znaków?

cyfr czyli naprostsze 12345678 :)

w lokatach moga byc litery i to jest lekko porabane...

GP

Dzwoni ołpen do kjoncy ...