Dzwoni pani z mBanku i się pyta: dlaczego???

Data: 2011-10-26 17:01:18
Autor: Zbynek Ltd.
Dzwoni pani z mBanku i się pyta: dlaczego???
Elo

Dzwoniła pani z mBanku i bardzo chciała wiedzieć dlaczego
zastrzegłem kartę :-D Niby nie miała wglądu w system, gdzie
zaznaczyłem odpowiednią pozycję. Zresztą szczegółowo nie było tam
zaznaczone jaki jest powód rezygnacji. No to jej wytłumaczyłem, że w
innych bankach nie tylko nie płacę za posiadanie karty, ale to mi
bank płaci za jej aktywne używanie, więc wyjście na zero w mBanku
jest dużo gorszą ofertą niż wychodzenie na dodatni bilans w innym.
Złożona mi oferta ponownego przysłania mi karty jest więc bardzo
nieatrakcyjna. Pani była niepocieszona.
Life is brutal :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Dzwoni pani z mBanku i się pyta: dlaczego???