Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska

Data: 2012-10-05 14:16:16
Autor: SQLwiel
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
i proponuje podwyĹĽszenie % lokat na 7%.
Upewniam siÄ™, czy na pewno nie chodzi o polisolokaty, ani o produkty strukturyzowane, ani nie o IKE, ani nie PSO. Pani potwierdza, ĹĽe nie.
No to pozwalam się umówić i idę (a co mi tam, mam dużo wolnego czasu, lubię jeździć na rowerze i pierwszy raz od pół roku miałem okazję zobaczyć rozgrzebany w ch.j rynek w Katowicach).
Miły pan, po wstępnej ogólnikowej rozmowie użył słowa, że na 7%, to on mi może zaproponować polisolokatę.
Ponieważ pani Agnieszce obiecałem, że jeśli "doratca" użyje któregoś z tych ww słów, to uznam, że mnie oszukała i ją obsmaruję gdzie się da, to niniejszym to czynię.

Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez grama honoru.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-05 15:18:09
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-05 14:16, SQLwiel pisze:
[...]
niniejszym to czyniÄ™.

Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez
grama honoru.

nas podobnie urzadzila jedna baba z IB ale akurat ta ich polisolokata na 7.5% na 12 i 7% na 9,6m podpada pod BFG bo masz lokate na 0.1 reszte z ubezpieczenia dozycia

Data: 2012-10-06 08:26:52
Autor: miumiu
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
nas podobnie urzadzila jedna baba z IB ale akurat ta ich polisolokata na 7.5% na 12 i 7% na 9,6m podpada pod BFG bo masz lokate na 0.1 reszte z ubezpieczenia dozycia

Macie pojęcie ile oni naci±gn± babć, dziadków na taki przekręt? Niby czym się to różni od Amber Gold?
Efektywna roczna stopa zwrotu z tych nowych "produktów bankowych" to często -30%

SQLwiel, dzięki za info że Agnieszka Rogalska z OF jest kłamczuch±. Dobrze wiedzieć.

Miumiu

Data: 2012-10-06 08:53:10
Autor: Jacenty
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
Problem w tym, że nie wiesz kogo naprawdę obsmarować. Jest tajemnic± poliszynela, że telesprzedawcy z używaj± pseudonimów. Nie wiemy więc, jak naprawdę nazywa się p. Agnieszka Rogalska.

Data: 2012-10-06 20:12:16
Autor: z
W dniu 2012-10-06 17:53, Jacenty pisze:
Problem w tym, że nie wiesz kogo naprawdę obsmarować. Jest tajemnic± poliszynela, że telesprzedawcy z używaj± pseudonimów. Nie wiemy więc, jak naprawdę nazywa się p. Agnieszka Rogalska.

A tam problem. Wiemy po prostu że Fajans = OSZU¦CI.

Tak wiem. To była tylko próba, nie¶miała podpowiedĽ, niezobowi±zuj±ca sugestia a w umowie wszystko jasno i czytelne małymi druczkami przecież napisane. Gu... prawda. OSZUST ¶mierdzi na kilometr!!!
Trzeba używać w końcu stosownych słów do sytuacji. :-)

Data: 2012-10-05 18:20:19
Autor: RobertS
[...]

a wystarczyło zapytać tutaj i wiedziałbyś co Cię tam czeka ;-)

wcześniej chyba już nawet pisałem, że w OF proponują poliso-lokaty na 7% (na 12 m-cy)

RobertS

Data: 2012-10-06 12:57:17
Autor: lery.IT
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
W dniu pi±tek, 5 paĽdziernika 2012 14:16:17 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
i proponuje podwyższenie % lokat na 7%.

Upewniam się, czy na pewno nie chodzi o polisolokaty, ani o produkty strukturyzowane, ani nie o IKE, ani nie PSO. Pani potwierdza, że nie.

No to pozwalam się umówić i idę (a co mi tam, mam dużo wolnego czasu, lubię jeĽdzić na rowerze i pierwszy raz od pół roku miałem okazję zobaczyć rozgrzebany w ch.j rynek w Katowicach).

Miły pan, po wstępnej ogólnikowej rozmowie użył słowa, że na 7%, to on mi może zaproponować polisolokatę.

Ponieważ pani Agnieszce obiecałem, że je¶li "doratca" użyje którego¶ z tych ww słów, to uznam, że mnie oszukała i j± obsmaruję gdzie się da, to niniejszym to czynię.

Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez grama honoru.

-- Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Mam identyczne odczucia po wczorajszym spotkaniu w OpenPejsach, najpierw telefon - kilkukrotnie upewniam się u konsultantki że proponuje lokatę!! (nie IKE, nie poliso, nie struktura, nie sys-osz) zapewnia że będzie minimum na 7%, a może być i więcej. Ok, umawiam się, potem czytam grupę - dowiaduję się o polisolokacie. Babka dzwoni dnia następnego czy na pewno przyjdę - więc pytam ponownie o polisolokatę, ona nadal przy swoim się upiera. Ok, no to idę.

Efekt? qwa, ponad 1h w plecy bo na dzień dobry słyszę o polisolokacie na 7%, potem głupia luĽna gadka o bież±cej sytuacji finansowej, o super-hiper getinnoble banku, o piramidach finansowych, o nietrafionych inwestycjach i jak to oni w 2008r przeczuwali krach i namawiali na obligacje, tylko głupi ludzie nie chcieli o tym słyszeć. Tiaaa, mówię że pamiętam jak jeszcze AEGON wtedy promowali i wciskali na siłę, ale weĽ ich przegadaj. Oczywi¶cie po pół godziny już nie uczestniczę w rozmowie, a kolo próbuje wciskać systematyczne oszczędzanie, oho komentarze z grupy mi się przypomniały. My¶lę - przeczekam i nigdy więcej w OpenPejsie się nie pojawię.

Nigdy więcej!
Sorry musiałem to z siebie wyrzucić bo od wczoraj mnie telepie namy¶l o bezsensownie straconej godzinie życia.

Data: 2012-10-07 10:45:06
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-10-06 21:57, lery.IT pisze:

kilkukrotnie upewniam się u konsultantki że proponuje lokatę!! (nie IKE, nie poliso, nie struktura, nie sys-osz)

A co macie do polisolokat? Chodzi o mniejsz± gwarancję, czy co?

--
Liwiusz

Data: 2012-10-07 10:21:35
Autor: lery.IT
W dniu niedziela, 7 paĽdziernika 2012 10:45:00 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]

A co macie do polisolokat? Chodzi o mniejsz± gwarancję, czy co?

Produkt jak produkt, zastrzeżeń nie mam, a nawet sam z takich korzystałem w TUEuropa. Chodzi o zasadę, że skoro kto¶ proponuje lokatę, to niech to będzie lokata. W końcu jest to (chyba) instytucja zaufania publicznego i do czego¶ powinno to zobowi±zywać. Po drugie gwarancja UFG to 50% (nie czepiam się samego produktu, wyższe oprocentowanie, to i ryzyko większe, proste), ale niech nie wciskaj± kitu w stylu "pieni±dze wpłacone ubezpieczycielowi i tak leż± na koncie getinnoble banku, więc można to uznać za 100% gwarancję, bo pa¶ć musiałby ubezpieczyciel i bank" no kurde ręce mi opadły.

apropos kiedy¶ przypadkiem trafiłem na ciekawe forum: http://www.wrobieni.org aż się zdziwiłem ile ludzi ma z nimi problemy

Data: 2012-10-07 20:52:06
Autor: RobertS
[...]

ale ci ludziska dali się nabrać na jakie¶ struktury, tak to się kończy jak kto¶ nawet regulaminu nie czyta i tylko ¶lepo wierzy sprzedawcy

ps
telemarketer dostaje kasę za to, że przyjdziecie na spotkanie więc użyje każdego sposobu, aby klienta na nie ¶ci±gn±ć

RobertS

Data: 2012-10-07 21:00:32
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-07 20:52, RobertS pisze:

ps
telemarketer dostaje kasę za to, że przyjdziecie na spotkanie więc użyje
każdego sposobu, aby klienta na nie ¶ci±gn±ć

.... czyli możemy przyj±ć procedurę standardow±, że czegokolwiek by rozmowa nie dotyczyła, a wi±załaby się z zaproszeniem na spotkanie z doratc±, to należy powiedzieć "sp..aj ch.u" (lub "k..wo")

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-07 21:48:52
Autor: z
W dniu 2012-10-07 21:00, SQLwiel pisze:
... czyli możemy przyj±ć procedurę standardow±, że czegokolwiek by
rozmowa nie dotyczyła, a wi±załaby się z zaproszeniem na spotkanie z
doratc±, to należy powiedzieć "sp..aj ch.u" (lub "k..wo")

Jak sobie zasłużyli to tak maj± :-)
Ciężki kawał chleba :-)

Data: 2012-10-08 22:15:12
Autor: RobertS
[...]

nie, bo wtedy bedzie do Ciebie dzwonic kilku doradcow, jeżeli faktycznie nie jestes zainteresowany to umow się, ale na spotkanie nie idz lub jezeli wiesz, z ktorym doradca masz się spotkac to zadzwon do niego i wypytaj o szczegoly

RobertS

Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska