Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska

Data: 2012-10-05 15:18:09
Autor: pawlin
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
W dniu 2012-10-05 14:16, SQLwiel pisze:
i proponuje podwyĹĽszenie % lokat na 7%.
Upewniam siÄ™, czy na pewno nie chodzi o polisolokaty, ani o produkty
strukturyzowane, ani nie o IKE, ani nie PSO. Pani potwierdza, ĹĽe nie.
No to pozwalam się umówić i idę (a co mi tam, mam dużo wolnego czasu,
lubię jeździć na rowerze i pierwszy raz od pół roku miałem okazję
zobaczyć rozgrzebany w ch.j rynek w Katowicach).
Miły pan, po wstępnej ogólnikowej rozmowie użył słowa, że na 7%, to on
mi może zaproponować polisolokatę.
Ponieważ pani Agnieszce obiecałem, że jeśli "doratca" użyje któregoś z
tych ww słów, to uznam, że mnie oszukała i ją obsmaruję gdzie się da, to
niniejszym to czyniÄ™.

Pani Agnieszka Rogalska od Fajansiarzy, to kłamliwa, sprzedajna baba bez
grama honoru.

nas podobnie urzadzila jedna baba z IB ale akurat ta ich polisolokata na 7.5% na 12 i 7% na 9,6m podpada pod BFG bo masz lokate na 0.1 reszte z ubezpieczenia dozycia

Data: 2012-10-06 08:26:52
Autor: miumiu
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
nas podobnie urzadzila jedna baba z IB ale akurat ta ich polisolokata na 7.5% na 12 i 7% na 9,6m podpada pod BFG bo masz lokate na 0.1 reszte z ubezpieczenia dozycia

Macie pojęcie ile oni naci±gn± babć, dziadków na taki przekręt? Niby czym się to różni od Amber Gold?
Efektywna roczna stopa zwrotu z tych nowych "produktów bankowych" to często -30%

SQLwiel, dzięki za info że Agnieszka Rogalska z OF jest kłamczuch±. Dobrze wiedzieć.

Miumiu

Data: 2012-10-06 08:53:10
Autor: Jacenty
Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska
Problem w tym, że nie wiesz kogo naprawdę obsmarować. Jest tajemnic± poliszynela, że telesprzedawcy z używaj± pseudonimów. Nie wiemy więc, jak naprawdę nazywa się p. Agnieszka Rogalska.

Data: 2012-10-06 20:12:16
Autor: z
W dniu 2012-10-06 17:53, Jacenty pisze:
Problem w tym, że nie wiesz kogo naprawdę obsmarować. Jest tajemnic± poliszynela, że telesprzedawcy z używaj± pseudonimów. Nie wiemy więc, jak naprawdę nazywa się p. Agnieszka Rogalska.

A tam problem. Wiemy po prostu że Fajans = OSZU¦CI.

Tak wiem. To była tylko próba, nie¶miała podpowiedĽ, niezobowi±zuj±ca sugestia a w umowie wszystko jasno i czytelne małymi druczkami przecież napisane. Gu... prawda. OSZUST ¶mierdzi na kilometr!!!
Trzeba używać w końcu stosownych słów do sytuacji. :-)

Dzwoni z Fajansu pani Agnieszka Rogalska