Dzwonię ja do Play...

Data: 2010-10-26 11:46:58
Autor: Liwiusz
Dzwonię ja do Play...

Aaaa... Już teraz wiem czemu niedawno ktoś tutaj szukał regulaminu notki
sms :/

   Czyli tak się wyżalić chciałeś po prostu? Współczujemy razem z Tobą ;)

--
Liwiusz

Data: 2010-10-26 11:56:49
Autor: Maciej Muran
Dzwonię ja do Play...
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał

  Czyli tak się wyżalić chciałeś po prostu? Współczujemy razem z Tobą ;)

Nie "wyżalić", bo nie odczuwam żalu z powodu kilkunastu groszy. Ale też... Rodzinę wyposażyłem w karty Play Fresh. Sam korzystam głównie z Orange. I tak sobie kombinuję, że z kilkunastu groszy może szybko zrobić się złotych kilkanaście.
No i przypomniała mi się szkoła i nauczyciel od telekomutacji, który uważał, że za podniesienie mikrotelefonu z widełek powinno się pobierać opłatę.

*500 informuje, że na ich stronie nie ma regulaminu notki sms. Mogę go otrzymać w każdym punkcie sprzedaży. Zobaczymy...

Maciek.

Data: 2010-10-26 13:33:12
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Dzwonię ja do Play...
W dniu 2010-10-26 11:56, Maciej Muran pisze:

No i przypomniała mi się szkoła i nauczyciel od telekomutacji, który
uważał, że za podniesienie mikrotelefonu z widełek powinno się pobierać
opłatę.

Z inżynierskiego punktu widzenia mówił bardzo słusznie :-)

Data: 2010-10-26 12:35:56
Autor: Waldek Godel
Dzwonię ja do Play...
Dnia Tue, 26 Oct 2010 13:33:12 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Z inżynierskiego punktu widzenia mówił bardzo słusznie :-)

zakładając, że nauczyciel mówił to już w czasach CB, w przypadku MB to
powinno być na odwrót :-)

A abstrahując od żartów - w komórkach były już przypadki liczenia za pełny
airtime, który w zasadzie liczył się od wciśnięcia zielonej słuchawki (bo
numer leciał równo z jej wciśnięciem)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-26 16:26:14
Autor: neoniusz
Dzwonię ja do Play...
W dniu 10-10-26 13:35, Waldek Godel pisze:
A abstrahując od żartów - w komórkach były już przypadki liczenia za pełny
airtime, który w zasadzie liczył się od wciśnięcia zielonej słuchawki (bo
numer leciał równo z jej wciśnięciem)

W USA tak przeciez jest do dzis. Ponadto sa oplaty np. za odbieranie smsow.

Data: 2010-10-26 07:40:29
Autor: Ircys
Dzwonię ja do Play...
On 26 Paź, 16:26, neoniusz <n...@joemonster.org> pisze...
> [...]
> numer leciał równo z jej wciśnięciem)

W USA tak przeciez jest do dzis. Ponadto sa oplaty np. za odbieranie smsow.

u nas też, np. http://tinyurl.com/35r6uge ;)

Ircys

Dzwonię ja do Play...