Dzwonię ja do Play...

Data: 2010-10-26 11:49:40
Autor: SDD
Dzwonię ja do Play...

Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:ia67m9$2dl$1news.onet.pl...
Właśnie próbowałem się połączyć z Simplusa z numerem w Play.
Nikt nie odbierał, więc usłyszałem komunikat, że abonent blablabla i proszę zadzwonić później.
Od razu przyszło powiadomienie z Plusa, że czas *rozmowy* wyniósł 3 sekundy, koszt 4 grosze.

Hmmmm - przed chwila sprawdzalem z Ery na jednego z moich Playow i jest normalnie, komunikat bez nawiazywania polaczenia.
Moze wiec byla to jednak jakas notka SMS albo cos w tym stylu...

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-10-26 12:17:27
Autor: Maciej Muran
Dzwonię ja do Play...
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
Hmmmm - przed chwila sprawdzalem z Ery na jednego z moich Playow i jest normalnie, komunikat bez nawiazywania polaczenia.
Moze wiec byla to jednak jakas notka SMS albo cos w tym stylu...

Sprawa się komplikuje:

Test z Orange POP - "przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada" - na koncie była i jest taka sam kwota.
Notka SMS - po słowach "możesz wybrać notkę..." rozłączyłem się i czas rozmowy 6 sekund, koszt 8 groszy.

Zamieniłem aparaty.
Z Simplusa: gdy nie odpowiada jest OK. Notka SMS: Czas rozmowy 5 sekund, koszt 6 groszy.
Z Orange POP: gdy nie odpowiada jest OK. Notka SMS: jak wyżej.

Hmm... W pierwszym przypadku (poprzedni mój post) pewnie coś nie halo z sygnalizacją albo z telefonem. Ale co do Notki SMS, to ewidentnie jest to płatne połączenie ze zwykłą pocztą głosową.

Zajrzę później :)
Maciek.

Data: 2010-10-26 05:58:56
Autor: Ircys
Dzwonię ja do Play...
On 26 Paź, 12:17, "Maciej Muran" pisze...
co do Notki SMS, to ewidentnie
jest to płatne połączenie ze zwykłą pocztą głosową.

Tak jest

Ircys

Dzwonię ja do Play...