Dzwonienie za reklamy , darmo :-)

Data: 2010-05-30 01:40:46
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
http://www.darmodzwon.eu/

Narazie chyba testowo ale dziala.

Data: 2010-05-30 02:15:27
Autor: Piotr M
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
W dniu 30 maja 2010 01:40, looker pisze:
http://www.darmodzwon.eu/

Narazie chyba testowo ale dziala.

Kolejny śmieciowy niby wynalazek...

Z ciekawości, ile trzeba wyświetlać reklam aby zestawić na tej stronie połączenie 1 min?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-30 10:17:24
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Z ciekawości, ile trzeba wyświetlać reklam aby zestawić na tej stronie połączenie 1 min?

-narazie zadnych
-reklamy sa w trakcie rozmowy nie przed podobniez
-jakosc polaczenia jest normalna nie jak w voip

Data: 2010-05-30 11:40:23
Autor: berloo
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
30.05.2010 10:17 looker <looker@lok.pl> w wiadomości
<news:htt6ur$33k$1news.onet.pl> napisał(a):

-jakosc polaczenia jest normalna nie jak w voip

Taa, szczególnie gdy dzwonisz z komputera...

Poza tym nie wydaje mi się, żeby tego typu usługa - nawet między dwoma
telefonami -  działała inaczej niż właśnie przez VoIP.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2010-05-30 12:29:44
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Poza tym nie wydaje mi się, żeby tego typu usługa - nawet między dwoma
telefonami -  działała inaczej niż właśnie przez VoIP.

To jestes w bledzie.

Centrala oddzwania do Ciebie po gsm i zestawia polaczenie z odbiorca. I VOIP nie ma. Posrednio wykorzystujesz lacze GSM wlascicieli darmodzwon.eu. Brak VOIP.

Data: 2010-05-30 12:39:51
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Centrala oddzwania do Ciebie po gsm i zestawia polaczenie z odbiorca. I VOIP nie ma. Posrednio wykorzystujesz lacze GSM wlascicieli darmodzwon.eu. Brak

Jedyny minus przy takim psorednictwie to mozliwosc nagrywania Twoich rozmow przez posrednika.

Data: 2010-05-30 09:09:21
Autor: Janusz
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hts8m3$110$1@news.onet.pl...
http://www.darmodzwon.eu/

Narazie chyba testowo ale dziala.

Jak to działa?

Data: 2010-05-30 09:18:39
Autor: qwerty
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Użytkownik "Janusz" <dinxles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htt2v7$kmc$1@news.onet.pl...
Jak to działa?

Użyj bing to się dowiesz.

Data: 2010-05-30 10:19:42
Autor: Czarek
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
W dniu 2010-05-30 09:18, qwerty napisał/a:
Użyj bing to się dowiesz.

Co to jest "bing"?   ;-)

--
Cz.

Data: 2010-05-30 17:16:01
Autor: PlaMa
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Czarek pisze:

Użyj bing to się dowiesz.
Co to jest "bing"?   ;-)

Uzyj google to sie dowiesz ;)

Data: 2010-05-30 17:18:51
Autor: Czarek
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
W dniu 2010-05-30 17:16, PlaMa napisał/a:
Czarek pisze:

Użyj bing to się dowiesz.
Co to jest "bing"? ;-)

Uzyj google to sie dowiesz ;)

Dobrze, że nie kazałeś mi użyć binga ;-)

--
Cz.

Data: 2010-05-30 12:27:52
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Narazie chyba testowo ale dziala.

Fajnie dziala, E52 polaczona przez Wifi, wchodze na strone, wpisuje dane, dzwonie za darmo na komorki z przegladarki E52. Jakosc idealna, a nie jakis cienki VOIP.

Data: 2010-05-30 18:40:43
Autor: Grzegorz Fikier
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)

Fajnie dziala, E52 polaczona przez Wifi, wchodze na strone, wpisuje dane,
dzwonie za darmo na komorki z przegladarki E52. Jakosc idealna, a nie jakis cienki VOIP.
    Ciekawe czy mozna sobie nabic minut w usludze bonus. Jak ktos sprawdzal to niech sie podzieli informacja

Data: 2010-05-30 18:51:39
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
   Ciekawe czy mozna sobie nabic minut w usludze bonus. Jak ktos sprawdzal to niech sie podzieli informacja

Max jednego polaczenia to chyba okolo 4 minut, potem rozlacza. Jakosc idealna, i nie VOIP, ,przynajmniej Era Era nie ma VOIP'a

Data: 2010-05-30 20:01:20
Autor: qwerty
Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htu533$lo8$1@news.onet.pl...
Max jednego polaczenia to chyba okolo 4 minut, potem rozlacza. Jakosc idealna, i nie VOIP, ,przynajmniej Era Era nie ma VOIP'a

Trzeba być niezłym sknerą, aby próbować zaoszczędzić kilka gr. za min.

Data: 2010-05-30 21:42:51
Autor: darek638
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:htu94l$h1l$1news.task.gda.pl...
[...]

Bo niektórzy to gówno by spod siebie zjedli.
Darek

Data: 2010-05-31 00:38:33
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Trzeba być niezłym sknerą, aby próbować zaoszczędzić kilka gr. za min.

to nie kwestia kilku groszy, siedzisz przy komputerze w pracy czy w domu, polaczenia do polskich sieci do 4 minut masz gratis bez sladow, tyl;ko klikasz co 90 sekund. Jezeli dziennie gadasz 10-15 minut (razy 29 groszy) to masz 5zl dziennie czyli 150 miesiecznie. Czy masz jakis problem z tym? Jakosc idzie po GSM wiec nic nie tracisz.

Data: 2010-05-30 20:33:08
Autor: berloo
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
30.05.2010 18:51 looker <looker@lok.pl> w wiadomości
<news:htu533$lo8$1news.onet.pl> napisał(a):

Max jednego polaczenia to chyba okolo 4 minut, potem rozlacza. Jakosc idealna, i nie VOIP, ,przynajmniej Era Era nie ma VOIP'a

A kilka postów wyżej piszesz, że używają GSM. Jak się ma GSM do tej
idealnej jakości? Piejesz też z zachwytu, że to "nie VoIP" - a ja tam
wolę VoIP od GSM.

Data: 2010-05-31 00:40:05
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
A kilka postów wyżej piszesz, że używają GSM. Jak się ma GSM do tej
idealnej jakości? Piejesz też z zachwytu, że to "nie VoIP" - a ja tam

Przewaznie dzwonie do Ery i ta jakosc znam, dzwonilem raz do Orange i dzwiek jest inny, ale rzadko tam dzownie wiec nie moge powiedzieic ze to VOIP. Voip daje duzy spadek jakosci, przynajmniej ten z ktorcyhczasem korzystam wiec nei uzywam tego.

Data: 2010-05-31 08:49:14
Autor: SDD
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)

Użytkownik "Grzegorz Fikier" <grzefik@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:htu4ee$h6$1inews.gazeta.pl...

..
   Ciekawe czy mozna sobie nabic minut w usludze bonus. Jak ktos sprawdzal to niech sie podzieli informacja

Nie wiem jak z bonusem, ale Playa nabija.
Jak dla mnie jakosc typowo voipowa.
Polaczenie przychodzi z ukrytego warszawskiego numeru stacjonarnego nalezacego do NASK

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-31 09:03:39
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Jak dla mnie jakosc typowo voipowa.

Byc moze stosuja kombinowane metody zalezne od sieci. W Erze nie zauwazylem VOIP'a bylo idealnie, w Orange juz nie bylem taki pewny. Jezeli robia to przez bramki z kartami sim z promcji typu (do wszystkich w Erze za darmo, w Play za darmo itp) to dlugo nie pociagna bo zgodnie z zapisem regulaminow operatorzy odetna im karty, chyba ze dogadali sie za male pieniadze z wejsciem z ruchem bezposrednio do sieci Opa.

200 netto za 1000 odslon reklam , powiedzmy, ze moga wrzucic w 5 minuty 6reklam to daje 1zl netto z polaczenia , musza zestawic dla jednej rozmowy 2 polaczenia, gdyby liczyc 29 groszy za minute to daje 1,20 bruttowplywu dla nich z polaczenia, przy kosztach 2,40 brutto, wiec tak nie moze byc. Przy wykorzystaniu kart z promocji ma to sens.

Miejmy nadzieje, ze sie utrzyma, bo nie jestem sknera ale czasem bym skorzystal.

Data: 2010-05-31 11:07:24
Autor: SDD

Użytkownik "looker" <looker@lok.pl> napisał w wiadomości news:htvn0k$2n7$1news.onet.pl...

[...]

W kazdym razie numer identyfikuje sie jako stacjonarny (z flaga CLIR) - wiec chyba nie jest o zwykly FCT
No i nabija normalnei w Playu 1 minuta za 2.
Mozna sobie nabijac karty w tempie "z minuty na minute" - gdyz mozna zadzwonic sobie z Playa na Playa

Pozdrawiam
SDD

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-31 11:29:31
Autor: SDD

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:htvu8b$o9p$1news.onet.pl...

No i nabija normalnei w Playu 1 minuta za 2.
Mozna sobie nabijac karty w tempie "z minuty na minute" - gdyz mozna zadzwonic sobie z Playa na Playa

Mozna tez oczywiscie zadzwonic sobie z tego samego numeru na ten sam i wtedy jeden numer sie nabija w tempie "minuta na minute" :) - przetestowane, dziala.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-01 10:59:42
Autor: z
SDD pisze:

Mozna tez oczywiscie zadzwonic sobie z tego samego numeru na ten sam i wtedy jeden numer sie nabija w tempie "minuta na minute" :) - przetestowane, dziala.

No fajnie tylko czy na mój numer potem nie będą przychodzić niechciane reklamowe smsy???

Data: 2010-06-01 11:35:19
Autor: SDD

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu2i5v$q8h$1inews.gazeta.pl...

No fajnie tylko czy na mój numer potem nie będą przychodzić niechciane reklamowe smsy???

Tego nie wiem. Jak na razie na numer, z ktorego testowalem, nie przychodza.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-06-01 21:23:25
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Tego nie wiem. Jak na razie na numer, z ktorego testowalem, nie przychodza.

Jak cie zacznac denerwowac to nie problem, odlaczasz. Ludzie jest za darmo a wy i tak marudzicie.

Data: 2010-06-04 13:14:57
Autor: Bolek
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)

No fajnie tylko czy na mój numer potem nie będą przychodzić niechciane reklamowe smsy???

"§ 6. Inne postanowienia

  1.. [...]
  2.. UĹźytkownik wyraĹźa zgodę na kaĹźdorazowe otrzymywanie e-mailem lub SMS-em informacji dotyczących zmian i nowości w Serwisie oraz dowolnych informacji handlowych w myśl przepisĂłw ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną."

Data: 2010-06-04 19:10:08
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
 2.. Użytkownik wyraża zgodę na każdorazowe otrzymywanie e-mailem lub SMS-em informacji dotyczących zmian i nowości w Serwisie oraz dowolnych

No i co ztego? Przestajesz korzystac wysylasz maila o wykreslenie i tyle.

Data: 2010-06-02 20:58:36
Autor: astro
On Sun, 30 May 2010 01:40:46 +0200, looker wrote:
www.darmodzwon.eu
Narazie chyba testowo ale dziala.

Dzis pojawilo sie ograniczenie:
"Pozostaly limit darmowych rozmów z reklamami do wykorzystania w tym miesiacu: 60 minut"
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Dzwonienie za reklamy , darmo :-)