Dzwonienie za reklamy , darmo :-)

Data: 2010-05-30 02:15:27
Autor: Piotr M
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
W dniu 30 maja 2010 01:40, looker pisze:
http://www.darmodzwon.eu/

Narazie chyba testowo ale dziala.

Kolejny śmieciowy niby wynalazek...

Z ciekawości, ile trzeba wyświetlać reklam aby zestawić na tej stronie połączenie 1 min?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-30 10:17:24
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Z ciekawości, ile trzeba wyświetlać reklam aby zestawić na tej stronie połączenie 1 min?

-narazie zadnych
-reklamy sa w trakcie rozmowy nie przed podobniez
-jakosc polaczenia jest normalna nie jak w voip

Data: 2010-05-30 11:40:23
Autor: berloo
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
30.05.2010 10:17 looker <looker@lok.pl> w wiadomości
<news:htt6ur$33k$1news.onet.pl> napisał(a):

-jakosc polaczenia jest normalna nie jak w voip

Taa, szczególnie gdy dzwonisz z komputera...

Poza tym nie wydaje mi się, żeby tego typu usługa - nawet między dwoma
telefonami -  działała inaczej niż właśnie przez VoIP.

--
Mateusz Berlik - berloo
kontakt: http://www.berloo.ovh.org/

Data: 2010-05-30 12:29:44
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Poza tym nie wydaje mi się, żeby tego typu usługa - nawet między dwoma
telefonami -  działała inaczej niż właśnie przez VoIP.

To jestes w bledzie.

Centrala oddzwania do Ciebie po gsm i zestawia polaczenie z odbiorca. I VOIP nie ma. Posrednio wykorzystujesz lacze GSM wlascicieli darmodzwon.eu. Brak VOIP.

Data: 2010-05-30 12:39:51
Autor: looker
Dzwonienie za reklamy , darmo :-)
Centrala oddzwania do Ciebie po gsm i zestawia polaczenie z odbiorca. I VOIP nie ma. Posrednio wykorzystujesz lacze GSM wlascicieli darmodzwon.eu. Brak

Jedyny minus przy takim psorednictwie to mozliwosc nagrywania Twoich rozmow przez posrednika.

Dzwonienie za reklamy , darmo :-)