Dzwonił dzisiaj do mnie BRE

Data: 2009-07-23 18:15:53
Autor: Mithos
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Niestety nie miałem jak odebrać. Zadzwonili z niezastrzeżonego numeru swojej infolinii. Przy próbie oddzwonienia mam do wyboru mBank/Multi/BRE. Tak więc nie wiem kto do mnie dzwonił i o co chodziło, bo rachunki mam w dwóch pierwszych. Ktoś się spotkał z czymś takim ?

--
Mithos

Data: 2009-07-23 21:26:42
Autor: MarekZ
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h4a2de$87p$2news.onet.pl...

bo rachunki mam w dwóch pierwszych. Ktoś się spotkał z czymś takim ?

Taaa, do mnie parę razy dzwonił DI BRE, że do 10:00 rano mam uzupełnić depozyt. ;P

Data: 2009-07-23 22:43:49
Autor: Mithos
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
MarekZ pisze:
Taaa, do mnie parę razy dzwonił DI BRE, że do 10:00 rano mam uzupełnić depozyt. ;P

Faktycznie wycofałem od nich prawie wszystkie pieniądze i pozamykałem wszystkie produkty poza ROR i rachunkiem oszczędnościowym ale chybia nie przypuszczasz, że dzwonili do mnie po to abym zasilił Multimax'a ? :D

--
Mithos

Data: 2009-07-26 09:31:37
Autor: RobertS
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE

[...]

a. mamy dla Pana "super" ofertę w postaci kredytu gotówkowego (prowizja 1.2%, oprocentowanie ok. 15%)
b. jest Pan jednym z naszych "najlepszych" klientów (obroty oczywiście nie są ważne) i mamy dla Pana specjalną lokatę multi/mega/hiper zysk ;-)

do mnie dzwonią z ww. powodów, jak mam czas to nawet zdarza mi się pogadać o oprocentowaniu

RobertS

Data: 2009-07-23 22:11:50
Autor: Paweł Muszyński
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Mithos pisze:
[...]

Pewnie chcieli Ci kartę dać...

--
Paweі Muszyсski
Skateshop http://www.e-street.pl

Data: 2009-07-23 22:42:35
Autor: Mithos
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Paweł Muszyński pisze:
Pewnie chcieli Ci kartę dać...

Czy ja wiem ? Jestem klientem, który kiedyś tam miał konto AQ, KK z dużym obrotem, trochę oszczędności, w dawnych czasach fundusze... a teraz mam konto w taryfie Comfort, na którym mam 6 PLN i to tylko dlatego, że nie mam kiedy go zamknąć, a szkoda mi na polecony ZPO.

--
Mithos

Data: 2009-07-24 19:43:09
Autor: MHC Mega
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Mithos wrote:

[...]

Mi kiedyś mailowali z adresu multibank.pl w sprawie kary mBanku.
Trudno z nimi dojść do porządku.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-07-25 01:36:13
Autor: Marcin Wasilewski
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Użytkownik "MHC Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:xn0gd1r07qd3m000news.1000lecie.pl...

Mi kiedyś mailowali z adresu multibank.pl w sprawie kary mBanku.
Trudno z nimi dojść do porządku.

Natomiast ja jestem posiadaczem potwierdzenia otwarcia emax+ na czeskim papierze firmowym.

Data: 2009-07-26 12:24:21
Autor: Mariusz
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Do mnie też dzwonili, mieli jakąś kwotę w produkcie kredytowym do wyboru - limit, kredyt gotówkowy lub kartę kredytową. Rozbawiło mnie proponowanie limitu odnawialnego na 14,5% (teraz mam 14%), ale zwątpiłem, kiedy usłyszłem, że zwiększając obecny limit podnieśliby mi %%... no ale może być nieco taniej, jeżeli przejdę na AQ, obroty są itp. Jakby nie widzieli, że obroty są dzięki przerzucaniu pieniędzy do EB i z powrotem, żeby zarobić na opłaty za karty (nie mamy z żoną zbyt wielu okazji nimi płacić) :-) Nie widzą też, że ja raczej ostatnio limit zmniejszałem...

Przy okazji, w końcu się zdycydowali, ale nie piszą skąd :-D taka decyzja: http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=44133

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-07-26 15:41:10
Autor: Mithos
Dzwonił dzisiaj do mnie BRE
Mariusz pisze:
Przy okazji, w końcu się zdycydowali, ale nie piszą skąd :-D taka decyzja: http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=44133

Ale to dotyczy tylko 3 miesięcy. Później opłata już normalnie.

--
Mithos

Dzwonił dzisiaj do mnie BRE