Dzwoniłem dziś do sądu

Data: 2009-03-04 18:40:21
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu
I zapytałem, czy zostało już sporządzone uzasadnienie mojego wyroku. Zgodnie bowiem z art. 423 kpk sędzia przewodnicząca ma w terminie 14 dni od złożenia wniosku o uzasadnienie go sporządzić. Wniosek złożyłem 6 lutego, dzień po zapadnięciu na mnie wyroku, a więc blisko cztery tygodnie temu. Kierowniczka wydziału II Karnego poinformowała mnie, że sędzia już wyrok z uzasdnieniem sporządziła i niedługo zostanie on mi przesłany. Jak tylko go otrzymam, poddam go tu na grupach publicznej ocenie. Wydamy wspólnie na sądzie reżimu III RP wyrok, publiczny.

Jeszcze trochę cierpliwości proszę...

boukun

Data: 2009-03-03 22:44:39
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gomei2$bq1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- --
jestes pewien? myslalem ze masz 14 dni na zlozenie wniosku o uzasanienie i te 14 dni leci po ogloszeniu wyroku. To ile ona uzasadnia jest niewiadoma, ja czekalem pare miesiecy
awe

Data: 2009-03-04 22:47:55
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gomsn9$4k3$1news.onet.pl...

[...]

Poczytaj: http://e-prawnik.pl/wyrok/sporzadzenie-uzasadnienia-wyroku-w-sprawie-karnej,odpowiedzi,prawo-karne

boukun

Data: 2009-03-05 14:41:20
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gomt20$g18$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
ale to nie jest wiazace:
"uzasadnienie wyroku powinno być sporządzone w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku o sporządzenie uzasadnienia. Jest to termin o charakterze instrukcyjnym dla sądu, zatem nie jest wiążący. Przekroczenie tego terminu przez sąd nie daje uprawnień do podejmowania interwencji w tej kwestii. Sędzia może za jego przekroczenie ponieść odpowiedzialność służbową i dyscyplinarną. Jednocześnie w sprawie trudnej i zawiłej, w razie niemożności sporządzenia uzasadnienia w terminie,Prezes sądu może przedłużyć ten termin na czas oznaczony. Czas ten zostanie wyznaczony przez Prezesa sądu w postanowieniu."
awe

Data: 2009-03-05 17:20:43
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gookoo$lsd$1news.onet.pl...

[...]

Sędziów nic prawie nie wiąże, ponadto są bezkarni w swoim przestępczym poczynaniu. Tylko podsądni i skarżący muszą zawsze dotrzymywać nałożonych na nich terminów. "Prawo" zostało tak skonstruowane, żeby dochodzącym swoich praw przed sądem na każdym kroku utrudniać osiągnięcia ich założonego celu.

boukun

Data: 2009-03-06 02:05:09
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:goou8g$egh$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
 i tu sie z Toba zgodze, no ale moze trzeba bylo popierac PiS, a teraz to wiesz jak dostaniesz po dupie, moze sie obudzisz, a ja za swoje juz dostalem.
awe

Data: 2009-03-09 08:45:55
Autor: Vic
Dzwoniłem dziś do sądu
awe wrote:
 a ja za swoje juz
dostalem.

A ty za co?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-10 18:56:56
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gp2i02$t9o$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
 a ja za swoje juz
dostalem.

A ty za co?

--
Za ojczyzne
awe

Data: 2009-03-11 08:52:36
Autor: Vic
DzwoniÂłem dziÂś do sÂądu
awe wrote:
Za ojczyzne

Za młody jesteś na to.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-04 10:13:04
Autor: mrdevilyn
Dzwoniłem dziś do sądu
On 4 Mar, 18:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 Wydamy wspólnie na sądzie reżimu III RP
wyrok, publiczny.

Wyrok już został wydany, pasiaki włóż i skłon w przód. Radze ci
skorzystać przy tym z doświadczen wieziennych grupowicza edela,
grasujacego tu od czasu do czasu. On na podobna okoliczność radził
komus zabranie ze sobą do celi solidnego zapasu wazeliny  ;).
J-23

Data: 2009-03-04 19:22:53
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:ecd839c8-8453-4505-b3bb-8f60c68c3e18e2g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Nosił wilk razy kilka...

boukun

Data: 2009-03-05 03:38:10
Autor: mrdevilyn
Dzwoniłem dziś do sądu
On 4 Mar, 19:22, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Nosił wilk razy kilka...

Ano, plułeś, jadziłeś i poniżałeś osoby pochodzenia jedyniesłusznego
wywołując w nich  wyrzuty sumienia i wpędzając je w depresję.
Teraz sam będziesz  poniżany przez wspólwięźniów zmuszających cię do
poddania się innym czynnościom seksualnym w osrodku przymusowego
odosobnienia. Zastanów się co może kryć się  pod określeniem "inne
czynnosci seksualne" i przemyśl całe zagadnienie.  Ja życze ci wielu
sukcesów na nowej drodze życia ;).
J-23

Data: 2009-03-05 17:23:39
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:55bb3984-60b8-49e6-a374-1c969be719daj12g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wypadałoby konkretnie przytoczyć te przypadki, bo jak do tej pory, to nikt ze mną nawet nie dyskutował o tym w sądzie.

boukun

Data: 2009-03-06 22:01:16
Autor: awe
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gooudv$et0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
najlepiej obrzazaj sie, bedziesz mial spokoj, a ile radochy jak w sadzie to udowodnisz
awe

Data: 2009-03-04 19:42:10
Autor: ColgatesBilly
Dzwoniłem dziś do sądu

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:gomei2$bq1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale szczeciarz z Ciebie!
Masz szanse przeczekac kryzys w Kiciowie!
:)

Kol

Data: 2009-03-04 18:44:46
Autor: boukun
Dzwoniłem dziś do sądu

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:T3zrl.9292$cu3.4837uutiset.elisa.fi...

[...]

He, he, wojna murów nie oszczędzi...

boukun

Data: 2009-03-06 00:23:59
Autor: Pit Kawalarz
Dzwoniłem dziś do sądu
boukun wrote:

I zapytałem, czy zostało już sporządzone uzasadnienie mojego wyroku.
Zgodnie bowiem z art. 423 kpk sędzia przewodnicząca ma w terminie 14 dni
od złożenia wniosku o uzasadnienie go sporządzić

Do kogo masz pretensję boukunku?
Ona ma swój paragraf, Ty masz swój. Jesteście w jednym worku...
--
Pit

Dzwoniłem dziś do sądu